بازاریابی: تبلیغات

پاسخ: راهنمای کامل بازاریابی مستقیم سودآور

Response: The Complete Guide to Profitable Direct Marketing

دانلود کتاب Response: The Complete Guide to Profitable Direct Marketing (به فارسی: پاسخ: راهنمای کامل بازاریابی مستقیم سودآور) نوشته شده توسط «Lois K. Geller»


اطلاعات کتاب پاسخ: راهنمای کامل بازاریابی مستقیم سودآور

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Oxford University Press USA

نویسنده: Lois K. Geller

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2002

تعداد صفحه: 384

حجم فایل: 6.27 مگابایت

کد کتاب: 0195158695 , 9780195158694

نوبت چاپ: Rev Exp Su

توضیحات کتاب پاسخ: راهنمای کامل بازاریابی مستقیم سودآور

کارشناسان بازاریابی می دانند که بازاریابی مستقیم تنها موثرترین راه برای فروش محصولات و خدمات است. این تنها شکل بازاریابی است که قابل آزمایش، ردیابی است، و زمانی که به روش صحیح انجام شود، همیشه سودآور است. لوئیس کی گلر، کارشناس برجسته بازاریابی مستقیم، کتاب کلاسیک خود را به روز می کند تا شامل جدیدترین نکات و تکنیک ها، به علاوه پوشش گسترده بازاریابی مستقیم در عصر اینترنت باشد. ویرایش جدید Response به همه بازاریابان، در هر اندازه شرکت، یک استراتژی برای ایجاد و حفظ یک برنامه بازاریابی مستقیم سودآور – چه بر روی خط و چه آفلاین، ارائه می دهد. گلر با هدایت خواننده از طریق این برنامه برنامه ریزی، بودجه بندی، پیش بینی، آزمایش، ساخت لیست، انتخاب تامین کنندگان، فروش خارج از کشور و ایجاد مشتریان وفادار، نحوه ایجاد بسته های پست مستقیم سودآور، تبلیغات چاپی، تبلیغات تلویزیونی و رادیویی، ورودی و خروجی را توضیح می دهد. برنامه های بازاریابی تلفنی و موارد دیگر. به علاوه، او نشان می‌دهد که چگونه می‌توان همه این استراتژی‌ها را در بازاریابی مستقیم اینترنتی، از جمله برنامه‌های وفاداری، کاتالوگ‌های آنلاین، انجام خدمات و خدمات به مشتری و موارد دیگر به کار برد. با تعداد زیادی مثال به‌روز از شرکت‌های بزرگ و کوچک، از جمله Ford Motor Company، American Express، و 1-800-Flowers، به‌علاوه یک واژه‌نامه و راهنمای منابع به‌روز شده، این نسخه اصلاح‌شده پاسخ منبع معتبری برای استراتژی ها و تکنیک های بازاریابی مستقیم


Marketing experts know that Direct Marketing is the single most effective way to sell products and services. It is the only form of marketing that is testable, trackable, and, when done the right way, always profitable. Lois K. Geller, a leading Direct Marketing expert, updates her classic book to include the latest tips and techniques, plus expanded coverage of Direct Marketing in the age of the Internet. The new Revised Edition of Response offers all marketers, in any size company, a strategy for creating and sustaining a profitable Direct Marketing program–both on- and off-line. Leading the reader through this program of planning, budgeting, forecasting, testing, building lists, choosing suppliers, selling overseas, and developing loyal customers, Geller explains how to create profitable direct mail packages, print ads, television and radio commercials, inbound and outbound telemarketing programs, and more. Plus, she shows how all of these strategies can be applied to Internet direct marketing, including loyalty programs, online catalogs, fulfillment and customer service, and more. With scores of up-to-date examples drawn from companies large and small, including Ford Motor Company, American Express, and 1-800-Flowers, plus an updated glossary and resource guide, this Revised Edition of Response will be the authoritative source for Direct Marketing strategies and techniques.

دانلود کتاب «پاسخ: راهنمای کامل بازاریابی مستقیم سودآور»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید