دانلود کتاب Reputation Management (به فارسی: مدیریت شهرت) نوشته شده توسط «John Doorley – Helio Fred Garcia»
اطلاعات کتاب مدیریت شهرت
موضوع اصلی: بازرگانی و اقتصاد – صنایع
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Routledge
نویسنده: John Doorley – Helio Fred Garcia
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2015
تعداد صفحه: 601
حجم فایل: 4.77 مگابایت
کد کتاب: 0415716284 , 9780415716284
توضیحات کتاب مدیریت شهرت
مدیریت شهرت یک راهنمای چگونه برای دانشجویان و متخصصان، و همچنین مدیران عامل و دیگر رهبران کسب و کار است. این بر این فرض استوار است که شهرت را می توان اندازه گیری، نظارت و مدیریت کرد. این کتاب که توسط واحدهای ارتباطی شرکتی از جمله روابط رسانهای، ارتباطات کارکنان، روابط دولتی و روابط سرمایهگذار سازماندهی شده است، راهنمای آزمایش شده در زمینه مشکلات شهرت شرکت مانند یادداشتهای فاش شده، رفتار ناعادلانه مطبوعات، و شایعات منفی را ارائه میکند و بر روی عملی تمرکز دارد. راه حل ها هر فصل با تجربه دنیای واقعی نویسندگان و مشارکتکنندگانی که از طیف گستردهای از پیشینههای حرفهای ارتباطات شرکتی آمدهاند، تجلی یافته است. بهروزرسانیهای نسخه سوم عبارتند از: محتوای جهانی به جای محدود شدن به یک فصل، در سراسر کتاب گنجانده شده و گسترش یافته است. شرح های آغازین، مثال ها و مطالعات موردی در هر فصل به روز شده است. مطالعات موردی و نمونه های اضافی با تمرکز بین المللی اضافه شده است.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.