اقتصاد

مدیریت شهرت

Reputation Management

دانلود کتاب Reputation Management (به فارسی: مدیریت شهرت) نوشته شده توسط «John Doorley – Helio Fred Garcia»


اطلاعات کتاب مدیریت شهرت

موضوع اصلی: بازرگانی و اقتصاد – صنایع

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Routledge

نویسنده: John Doorley – Helio Fred Garcia

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2015

تعداد صفحه: 601

حجم فایل: 4.77 مگابایت

کد کتاب: 0415716284 , 9780415716284

توضیحات کتاب مدیریت شهرت

مدیریت شهرت یک راهنمای چگونه برای دانشجویان و متخصصان، و همچنین مدیران عامل و دیگر رهبران کسب و کار است. این بر این فرض استوار است که شهرت را می توان اندازه گیری، نظارت و مدیریت کرد. این کتاب که توسط واحدهای ارتباطی شرکتی از جمله روابط رسانه‌ای، ارتباطات کارکنان، روابط دولتی و روابط سرمایه‌گذار سازماندهی شده است، راهنمای آزمایش شده در زمینه مشکلات شهرت شرکت مانند یادداشت‌های فاش شده، رفتار ناعادلانه مطبوعات، و شایعات منفی را ارائه می‌کند و بر روی عملی تمرکز دارد. راه حل ها هر فصل با تجربه دنیای واقعی نویسندگان و مشارکت‌کنندگانی که از طیف گسترده‌ای از پیشینه‌های حرفه‌ای ارتباطات شرکتی آمده‌اند، تجلی یافته است. به‌روزرسانی‌های نسخه سوم عبارتند از: محتوای جهانی به جای محدود شدن به یک فصل، در سراسر کتاب گنجانده شده و گسترش یافته است. شرح های آغازین، مثال ها و مطالعات موردی در هر فصل به روز شده است. مطالعات موردی و نمونه های اضافی با تمرکز بین المللی اضافه شده است.


Reputation Management is a how-to guide for students and professionals, as well as CEOs and other business leaders. It rests on the premise that reputation can be measured, monitored, and managed. Organized by corporate communication units including media relations, employee communication, government relations, and investor relations, the book provides a field-tested guide to corporate reputation problems such as leaked memos, unfair treatment by the press, and negative rumors, and focuses on practical solutions. Each chapter is fleshed out with the real-world experience of the authors and contributors, who come from a wide range of professional corporate communication backgrounds. Updates to the third edition include: Global content has been incorporated and expanded throughout the book, rather than being restricted to only one chapter. Opening vignettes, examples, and case studies have been updated in each chapter. Additional case studies and examples with an international focus have been added.

دانلود کتاب «مدیریت شهرت»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید