دانلود کتاب Rembrandts in the attic: unlocking the hidden value of patents (به فارسی: رامبراند در اتاق زیر شیروانی: باز کردن ارزش پنهان اختراعات) نوشته شده توسط «Kevin G. Rivette – David Kline»
اطلاعات کتاب رامبراند در اتاق زیر شیروانی: باز کردن ارزش پنهان اختراعات
موضوع اصلی: فقه و حقوق – مالکیت فکری
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Harvard Business Press
نویسنده: Kevin G. Rivette – David Kline
زبان: english
فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2000
حجم فایل: 1.21 مگابایت
کد کتاب: 0875848990 , 9780875848990
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب رامبراند در اتاق زیر شیروانی: باز کردن ارزش پنهان اختراعات
از فوربس و فورچون گرفته تا وال استریت ژورنال و هاروارد بیزینس ریویو، صاحب نظران آن را چالش بعدی استراتژی شرکتی می نامند: نحوه استفاده از پتنت و سایر مالکیت های معنوی نه تنها به عنوان ابزار قانونی، بلکه به عنوان سلاح. رقابت تجاری کوین ریوت و دیوید کلاین، نویسندگان کتاب «رامبراند در اتاق زیر شیروانی»، اولین راهنمای عملی و استراتژیک را ارائه میکنند که به مدیران اجرایی و دیگر مدیران نشان میدهد چگونه میتوانند قدرت عظیم مالی و رقابتی پنهان در مجموعههای پتنت خود را باز کنند. نویسندگان با نوشتن جذاب و استناد به مطالعات موردی متعدد، هشدار میدهند که شرکتها دیگر نمیتوانند قدرت رو به رشد پتنتها را در رقابت تجاری نادیده بگیرند. نبردهای رقابتی که زمانی برای کنترل بازارها و مواد خام انجام می شد، امروزه به طور فزاینده ای بر سر حقوق انحصاری ایده ها و نوآوری های جدید به راه افتاده است. زمانی که مدیران ممکن است نگران این باشند که رقبایشان ممکن است آنها را از بازار خارج کنند یا آنها را بیش از حد تولید کنند، اکنون باید نگران باشند که رقبا – به ویژه در بخش های پررونق تجارت الکترونیک اینترنت – ممکن است حقوق انحصاری ثبت اختراع را برای فناوری های ضروری یا حتی تضمین کنند. به مفاهیم اساسی کسب و کار که در وهله اول باید در تجارت حضور داشته باشند. “رامبرانت در اتاق زیر شیروانی” پرده پنهانی استفاده از پتنت ها در رقابت تجاری امروز را برمی دارد و نشان می دهد که چگونه برخی از موفق ترین شرکت های جهان – رهبران بازار مانند اینتل و مایکروسافت، لوسنت و ژیلت، IBM و Priceline.com – از پتنت ها برای تصرف و دفاع از بازارها، دور زدن رقبا، افزایش درآمدهای پایین و بازده سهامداران و افزایش موفقیت تجاری شرکت های خود استفاده کرده اند. “رامبراندز در اتاق زیر شیروانی” یک راهنمای استراتژی عالی است که نشان می دهد ارزش متقابلی که شرکت ها می توانند با استفاده از پتنت ها و معدن طلای هوش رقابتی موجود در آنها به دست آورند. این کتاب خوانندگان را قادر میسازد تا روندها و همگراییهای فناوری را ترسیم کنند، استراتژیها و قابلیتهای دوستان و دشمنان را به طور یکسان آشکار کنند، و تلاشهای رقابتی هر واحد عملکردی در شرکت، از تحقیق و توسعه و بازاریابی گرفته تا امور مالی، منابع انسانی، و ادغام و تملک مدیران اجرایی یاد میگیرند که چگونه از «تریاژ رشد-تثبیت-فروش» تقویتشده نویسندگان برای کمک به تخصیص بهتر منابع شرکت و ایجاد سبد رشد بالاتری از کسبوکارها استفاده کنند. مدیران تحقیق و توسعه میتوانند از استراتژی «IP-3» نویسندگان برای کمک به ساخت محصولات پیشرو در دستهبندی، تقویت تلاشهای برندسازی و بازاریابی اختصاص داده شده به آنها و ایمن کردن «نقاط خفهکننده» کلیدی که مزیت محصول یا خدمات آنها را حفظ میکند، استفاده کنند. و مدیران توسعه کسبوکار نحوه استفاده از پتنتها را به عنوان ابزارهای هوش رقابتی برای کشف جذابترین فرصتهای M&A، تقویت ارزشگذاری و تلاشهای لازم، و پیکربندی فروش و انتقال دارایی به بیشترین مزیت کشف خواهند کرد. اگر پتنتها «بمبهای هوشمند» جنگهای تجاری فردا هستند، پس «رامبراند در اتاق زیر شیروانی» راهنمای قطعی برای استقرار آنها برای سود و مزیت رقابتی است.
دانلود کتاب «رامبراند در اتاق زیر شیروانی: باز کردن ارزش پنهان اختراعات»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.