قانون

تغییر مکان قانون نشانه های جغرافیایی

Relocating the Law of Geographical Indications

دانلود کتاب Relocating the Law of Geographical Indications (به فارسی: تغییر مکان قانون نشانه های جغرافیایی) نوشته شده توسط «Dev Gangjee»


اطلاعات کتاب تغییر مکان قانون نشانه های جغرافیایی

موضوع اصلی: فقه و حقوق – حقوق تجارت، بازرگانی و مالی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Cambridge University Press

نویسنده: Dev Gangjee

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2012

تعداد صفحه: 362 / 364

حجم فایل: 1.64 مگابایت

کد کتاب: 0521192021 , 9780521192026

توضیحات کتاب تغییر مکان قانون نشانه های جغرافیایی

تنوع قابل توجهی در ماهیت، دامنه و اشکال نهادی حمایت قانونی برای مارک های جغرافیایی ارزشمند مانند شامپاین، قهوه کلمبیایی و چای دارجلینگ وجود دارد. در حالی که محصولات منطقه ای به طور فزاینده ای برای تولیدکنندگان، مصرف کنندگان و سیاست گذاران مهم هستند، رژیم حقوقی بین المللی تحت توافقنامه تریپس نامشخص است. Dev Gangjee با اتخاذ یک رویکرد تاریخی، قوانینی را که این نام‌گذاری‌های جغرافیایی ارزشمند را در قانون مالکیت معنوی بین‌المللی تنظیم می‌کند، بررسی می‌کند. او ظهور نشانه‌های جغرافیایی را به‌عنوان مقوله‌ای متمایز دنبال می‌کند، در حالی که ویژگی متمایز کلیدی پیوند بین محصولات منطقه‌ای و مکان‌های مبدا آنها را بررسی می‌کند. این تحقیق به معماهای دیرپایی مانند تعدد رژیم های فعال در این زمینه می پردازد. تشخیص ارتباط بین محصول و مکان و بیان فعلی آن در تعریف TRIPS؛ دامنه متفاوت حفاظت؛ و اینکه تا چه حد باید نشانه های جغرافیایی به عنوان دسته ای متمایز از علائم تجاری تلقی شوند.


There is considerable variation in the nature, scope and institutional forms of legal protection for valuable geographical brands such as Champagne, Colombian coffee and Darjeeling tea. While regional products are increasingly important for producers, consumers and policy makers, the international legal regime under the TRIPS Agreement remains unclear. Adopting a historical approach, Dev Gangjee explores the rules regulating these valuable geographical designations within international intellectual property law. He traces the emergence of geographical indications as a distinct category while investigating the key distinguishing feature of the link between regional products and their places of origin. The research addresses long-standing puzzles, such as the multiplicity of regimes operating in this area; the recognition of the link between product and place and its current articulation in the TRIPS definition; the varying scope of protection; and the extent to which geographical indications ought to be treated as a category distinct from trade marks.

دانلود کتاب «تغییر مکان قانون نشانه های جغرافیایی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید