برنامه نویسی: بازی

قلمرو راکت: یادگیری برنامه ریزی، یک بازی در یک زمان!

Realm of Racket: Learn to Program, One Game at a Time!

دانلود کتاب Realm of Racket: Learn to Program, One Game at a Time! (به فارسی: قلمرو راکت: یادگیری برنامه ریزی، یک بازی در یک زمان!) نوشته شده توسط «Matthias Felleisen – Conrad Barski M.D. – David Van Horn – Eight Students Northeastern University of»


اطلاعات کتاب قلمرو راکت: یادگیری برنامه ریزی، یک بازی در یک زمان!

موضوع اصلی: کامپیوتر – کامپیوتر و بازی های ویدئویی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: No Starch Press

نویسنده: Matthias Felleisen – Conrad Barski M.D. – David Van Horn – Eight Students Northeastern University of

زبان: english

فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2013

تعداد صفحه: 312

حجم فایل: 8.76 مگابایت

کد کتاب: 1593274912 , 9781593274917

توضیحات کتاب قلمرو راکت: یادگیری برنامه ریزی، یک بازی در یک زمان!

راکت از نوادگان Lisp است، یک زبان برنامه نویسی که به دلیل ظرافت، قدرت و منحنی یادگیری چالش برانگیز شهرت دارد. اما در حالی که Racket خوبی های کاربردی Lisp را حفظ کرده است، با در نظر گرفتن برنامه نویسان مبتدی طراحی شده است. Realm of Racket مقدمه شما برای زبان Racket است.

در Realm of Racket، با ایجاد بازی‌های پیچیده‌تر برنامه‌نویسی را یاد خواهید گرفت. سفر شما با بازی Guess My Number و پوشش برخی از آداب اساسی راکت آغاز می شود. در مرحله بعد به بررسی نحو و معنایی، فهرست ها، ساختارها و شرطی ها می پردازید و در حین ساختن بازی Robot Snake، کار با بازگشت و رابط کاربری گرافیکی را یاد می گیرید. پس از آن به ساختارهای لامبدا و جهش یافته (و نبرد اورک ها) و حلقه های فانتزی و تاس های عذاب می پردازیم. در نهایت، تنبلی، هوش مصنوعی، بازی‌های توزیع‌شده و بازی Hungry Henry را کاوش می‌کنید.

همانطور که در بازی‌ها پیشرفت می‌کنید، نقاط بازرسی فصل و چالش‌ها به تقویت آموخته‌هایتان کمک می‌کنند. کمیک‌های بی‌نظیر همه چیز را در طول مسیر سرگرم‌کننده نگه می‌دارند.

هنگامی که در قلمرو راکت سفر می‌کنید،:

  • به ویژگی‌های نحوی و معنایی راکت تسلط پیدا می‌کنید
  • نوشتن برنامه های کاربردی مختصر و ظریف
  • ایجاد یک رابط کاربری گرافیکی با استفاده از کتابخانه 2htdp/image
  • ایجاد سروری برای مدیریت بازی های چند نفره واقعی

Realm of Racket یک راهنمای ساده برای برنامه نویسی جدی است. آن را بخوانید تا متوجه شوید که چرا راکت‌بازان بسیار سرگرم‌کننده هستند!


Racket is a descendant of Lisp, a programming language renowned for its elegance, power, and challenging learning curve. But while Racket retains the functional goodness of Lisp, it was designed with beginning programmers in mind. Realm of Racket is your introduction to the Racket language.

In Realm of Racket, you’ll learn to program by creating increasingly complex games. Your journey begins with the Guess My Number game and coverage of some basic Racket etiquette. Next you’ll dig into syntax and semantics, lists, structures, and conditionals, and learn to work with recursion and the GUI as you build the Robot Snake game. After that it’s on to lambda and mutant structs (and an Orc Battle), and fancy loops and the Dice of Doom. Finally, you’ll explore laziness, AI, distributed games, and the Hungry Henry game.

As you progress through the games, chapter checkpoints and challenges help reinforce what you’ve learned. Offbeat comics keep things fun along the way.

As you travel through the Racket realm, you’ll:

  • Master the quirks of Racket’s syntax and semantics
  • Learn to write concise and elegant functional programs
  • Create a graphical user interface using the 2htdp/image library
  • Create a server to handle true multiplayer games

Realm of Racket is a lighthearted guide to some serious programming. Read it to see why Racketeers have so much fun!

دانلود کتاب «قلمرو راکت: یادگیری برنامه ریزی، یک بازی در یک زمان!»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید