دانلود کتاب Reality Lost: Markets of Attention, Misinformation and Manipulation (به فارسی: واقعیت از دست رفته: بازارهای توجه، اطلاعات نادرست و دستکاری) نوشته شده توسط «Vincent F. Hendricks»
اطلاعات کتاب واقعیت از دست رفته: بازارهای توجه، اطلاعات نادرست و دستکاری
موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Springer
نویسنده: Vincent F. Hendricks
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2019
تعداد صفحه: 157
حجم فایل: 4.71 مگابایت
کد کتاب: 3030008126 , 9783030008123
توضیحات کتاب واقعیت از دست رفته: بازارهای توجه، اطلاعات نادرست و دستکاری
این کتاب دسترسی آزاد به چگونگی تبدیل یک دموکراسی به یک وضعیت پسا واقعی میپردازد.
رسانهها توسط روایتهای پوپولیستی، اخبار جعلی، تئوریهای توطئه و ساختگی اطلاعات نادرست در حال تبدیل شدن به یک چالش برای همه ما، چه سیاستمداران، روزنامه نگاران و یا شهروندان است. در عصر اطلاعات، توجه یک دارایی اصلی است و ممکن است به پول، قدرت و نفوذ تبدیل شود – گاهی اوقات به قیمت واقعیات. نکته این است که در هوا و رسانه های مکتوب قرار بگیرید و ترافیک را در پلتفرم های رسانه های اجتماعی ایجاد کنید. با وجود اطلاعات فراوان و توجه کمیاب، رقابت با حقیقتی که اغلب اولین قربانی می شود، شدیدتر می شود.
واقعیت از دست رفته: بازارهای توجه، اطلاعات نادرست و دستکاری تحلیلی است که توسط فیلسوفان وینسنت اف. هندریکس و مادز وسترگارد از پیچ و مهره های بازار اطلاعات، اقتصاد توجه و اکوسیستم رسانه ای که ممکن است راه را برای دموکراسی پساواقعی هموار کند. در اینجا روایات گمراهکننده مبنای شکلگیری عقاید سیاسی، بحثها و قانونگذاری میشوند. برای مهار این توسعه و تهدیدی که برای مشورت دموکراتیک، خودمختاری سیاسی و آزادی ایجاد میکند، لازم است که ابتدا مکانیسمها و شرایط ساختاری را درک کنیم.
This open access book looks at how a democracy can devolve into a post-factual state.
The media is being flooded by populist narratives, fake news, conspiracy theories and make-believe. Misinformation is turning into a challenge for all of us, whether politicians, journalists, or citizens. In the age of information, attention is a prime asset and may be converted into money, power, and influence – sometimes at the cost of facts. The point is to obtain exposure on the air and in print media, and to generate traffic on social media platforms. With information in abundance and attention scarce, the competition is ever fiercer with truth all too often becoming the first victim.
Reality Lost: Markets of Attention, Misinformation and Manipulation is an analysis by philosophers Vincent F. Hendricks and Mads Vestergaard of the nuts and bolts of the information market, the attention economy and media eco-system which may pave way to postfactual democracy. Here misleading narratives become the basis for political opinion formation, debate, and legislation. To curb this development and the threat it poses to democratic deliberation, political self-determination and freedom, it is necessary that we first grasp the mechanisms and structural conditions that cause it.
دانلود کتاب «واقعیت از دست رفته: بازارهای توجه، اطلاعات نادرست و دستکاری»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.