دانلود کتاب Real-Time Shader Programming. Covering DirectX 9.0 (به فارسی: برنامه نویسی شیدر زمان واقعی. پوشش DirectX 9.0) نوشته شده توسط «Ron Fosner (Auth.)»
اطلاعات کتاب برنامه نویسی شیدر زمان واقعی. پوشش DirectX 9.0
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Morgan Kaufmann
نویسنده: Ron Fosner (Auth.)
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2002
تعداد صفحه: 402
حجم فایل: 293.53 مگابایت
کد کتاب: 1558608532 , 9781558608535
توضیحات کتاب برنامه نویسی شیدر زمان واقعی. پوشش DirectX 9.0
”اگر شما تازه وارد سایه بان هستید، هیچ راهی بهتر از این نیست که یک متخصص شما را از ابتدا تا انتها راهنمایی کند. ران فوسنر آن راهنما است و کتاب خوش ساخت او به شما کمک میکند تا به یک برنامهنویس شیدر ماهر تبدیل شوید. “برنامه نویسی سایه زن در زمان واقعی توسط رون فوسنر همه چیزهایی را دارد که شما نیاز دارید: بخش های پس زمینه به خوبی نوشته شده، نظرات روشنگر، و بسیاری از کدهای مفید و توضیح داده شده برای ایجاد شیدرهای خود.” فرانتس لانزینگر، رئیس، واقعی Entertainment, Inc. “Fosner’sReal-Time Shader Programming منبعی به موقع و کامل فراهم می کند که تازه واردان را با هیجان نوشتن شیدرهای سفارشی خود آشنا می کند، اما همچنین با آنها رشد می کند و یک همراه مرجع ضروری برای سایه زن های باتجربه باقی می ماند. توسعه دهنده.” مارتین ردی، مهندس نرم افزار گرافیک در “استودیوی انیمیشن سازی بزرگ در کالیفرنیای شمالی” و نویسنده سطح جزئیات برای گرافیک کامپیوتری
”If you are new to shaders, there is no better way to learn the topic than to have an expert guide you from beginning to end. Ron Fosner is that guide and his well-crafted book will help you to become a competent shader programmer.” Dave Eberly, President, Magic Software, Inc., and author of 3D Game Engine Design. ”Real-Time Shader Programming by Ron Fosner has everything you need: well-written background sections, insightful comments, and lots of useful and well-explained code from which to build your own shaders.” Franz Lanzinger, President, Actual Entertainment, Inc. ”Fosner’sReal-Time Shader Programming provides a timely and complete resource that will introduce newcomers to the excitement of writing their own custom shaders, but will also grow with them and remain an essential reference companion for even the seasoned shader developer.” Martin Reddy, Graphics Software Engineer at ”a Large Animation Studio in Northern California” and author of Level of Detail for Computer Graphics
دانلود کتاب «برنامه نویسی شیدر زمان واقعی. پوشش DirectX 9.0»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.