برنامه نويسي

برنامه نویسی شیدر زمان واقعی. پوشش مستقیم: X 9.0

Real-Time Shader Programming. Covering Direct: X 9.0

دانلود کتاب Real-Time Shader Programming. Covering Direct: X 9.0 (به فارسی: برنامه نویسی شیدر زمان واقعی. پوشش مستقیم: X 9.0) نوشته شده توسط «Ron Fosner (Auth.)»


اطلاعات کتاب برنامه نویسی شیدر زمان واقعی. پوشش مستقیم: X 9.0

موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه نویسی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Morgan Kaufmann

نویسنده: Ron Fosner (Auth.)

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2003

تعداد صفحه: 402

حجم فایل: 293.53 مگابایت

کد کتاب: 1558608532 , 9781558608535

توضیحات کتاب برنامه نویسی شیدر زمان واقعی. پوشش مستقیم: X 9.0

اکنون که کاربران رایانه شخصی وارد قلمرو سخت افزار قابل برنامه ریزی شده اند، برنامه نویسان گرافیک می توانند تصاویر و انیمیشن های سه بعدی قابل مقایسه با تصاویر تولید شده توسط برنامه های رویه ای RenderMan ایجاد کنند – اما در زمان واقعی. در اینجا کتابی وجود دارد که این فناوری پیشرفته را به رایانه شما خواهد آورد. برنامه‌نویسی Real-Time Shader با شروع اصول ریاضی سایه‌زن‌های رأس و پیکسل، و ایجاد حساب‌های دقیق از عملیات سایه‌زن قابل برنامه‌ریزی، پایه و تکنیک‌های لازم را برای تکرار گرافیک‌های سه‌بعدی محبوب به سبک سینما و همچنین ایجاد رویه‌های بی‌درنگ خود را فراهم می‌کند. سایه بان ها سبک نوشتن متقاعد کننده، تصاویر رنگی در سراسر، و تعداد زیادی از منابع آنلاین، برنامه نویسی شیدر در زمان واقعی را به یک آموزش / مرجع ضروری برای توسعه‌دهنده بازی، برنامه‌نویس گرافیک، هنرمند بازی یا برنامه‌نویس تجسم تبدیل می‌کند تا جلوه‌های سه بعدی بی‌شماری را در زمان واقعی ایجاد کند.

همه محتوای مبتنی بر دیسک برای این عنوان اکنون در وب در دسترس است.

* حاوی یک مرجع کامل از زبان سایه زن سطح پایین برای DirectX 8 و DirectX 9 است * ابزار نمایش تعاملی سایه زن (RenderMonkeyTM) برای آزمایش و آزمایش * یک نسخه به روز از بخش مرجع دقیق سایه زن را در www.directx.com حفظ می کند * آخرین تکنیک های برنامه نویسی سایه زن را برای گرافیک های سه بعدی با کارایی بالا آموزش می دهد


Now that PC users have entered the realm of programmable hardware, graphics programmers can create 3D images and animations comparable to those produced by RenderMan’s procedural programs–but in real time. Here is a book that will bring this cutting-edge technology to your computer. Beginning with the mathematical basics of vertex and pixel shaders, and building to detailed accounts of programmable shader operations, Real-Time Shader Programming provides the foundation and techniques necessary for replicating popular cinema-style 3D graphics as well as creating your own real-time procedural shaders. A compelling writing style, color illustrations throughout, and scores of online resources make Real-Time Shader Programming an indispensable tutorial/reference for the game developer, graphics programmer, game artist, or visualization programmer, to create countless real-time 3D effects.

All disc-based content for this title is now available on the Web.

* Contains a complete reference of the low-level shader language for both DirectX 8 and DirectX 9 * Provides an interactive shader demonstration tool (RenderMonkeyTM) for testing and experimenting * Maintains an updated version of the detailed shader reference section at www.directx.com * Teaches the latest shader programming techniques for high-performance real-time 3D graphics

دانلود کتاب «برنامه نویسی شیدر زمان واقعی. پوشش مستقیم: X 9.0»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید