مهندسی

رندر زمان واقعی: گرافیک کامپیوتری با مهندسی کنترل

Real-Time Rendering: Computer Graphics with Control Engineering

دانلود کتاب Real-Time Rendering: Computer Graphics with Control Engineering (به فارسی: رندر زمان واقعی: گرافیک کامپیوتری با مهندسی کنترل) نوشته شده توسط «Gabriyel Wong – Jianliang Wang»


اطلاعات کتاب رندر زمان واقعی: گرافیک کامپیوتری با مهندسی کنترل

موضوع اصلی: مهندسی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: CRC Press

نویسنده: Gabriyel Wong – Jianliang Wang

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2013

تعداد صفحه: 223 / 209

حجم فایل: 14.94 مگابایت

کد کتاب: 1466583606 , 9781466583603

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب رندر زمان واقعی: گرافیک کامپیوتری با مهندسی کنترل

مصرف‌کنندگان امروز انتظار دارند تصاویر بسیار واقعی در زمان واقعی برای برنامه‌های تعاملی مانند بازی‌های رایانه‌ای، نمونه‌سازی مجازی و تجسم علمی تولید شود. با این حال، افزایش تقاضا برای وفاداری همراه با پیشرفت‌های سریع در معماری سخت‌افزار چالشی را ایجاد می‌کند: چگونه می‌توانید راه‌حل‌های بهینه و پایدار را برای تطبیق با سرعت رندر و کیفیت پیدا کنید؟ رندر بلادرنگ: گرافیک کامپیوتری با مهندسی کنترل چارچوب جدیدی را برای حل چالش همیشگی تخصیص منابع و مبادله بین کیفیت و سرعت در رندر گرافیک کامپیوتری تعاملی ارائه می‌کند.

رویکردهای مرسوم عمدتاً مبتنی بر اکتشافات و الگوریتم‌ها هستند، عمدتاً مختص برنامه‌های کاربردی هستند و عملکرد نوسانی را ارائه می‌دهند، به ویژه با پیچیده‌تر شدن برنامه‌ها. راه حل ارائه شده توسط نویسندگان از مفاهیم قدرتمند مهندسی کنترل برای رفع این کاستی ها استفاده می کند. این کتاب که افق تکنیک‌های رندر بلادرنگ را گسترش می‌دهد:

  • توضیح می‌دهد که چگونه سیستم‌های کنترل با گرافیک کامپیوتری بلادرنگ کار می‌کنند

    li>

  • رویکرد مدل‌سازی مبتنی بر داده را پیشنهاد می‌کند که رفتار سیستم فرآیند رندر را با دقت بیشتری نشان می‌دهد
  • یک استراتژی سیستم کنترلی برای مدل‌های خطی و غیرخطی با استفاده از متناسب، انتگرال، مشتق (PID) ایجاد می‌کند. ) و تکنیک های کنترل فازی
  • از داده های دنیای واقعی از برنامه های کاربردی در آزمایش های اثبات مفهوم استفاده می کند
  • راه حل پیشنهادی را با تکنیک های موجود مقایسه می کند
  • عملی را ارائه می دهد جزئیات پیاده سازی، از جمله ارجاع به ابزارها و کد منبع

این کار پیشگام با بکارگیری تئوری کنترل در زمینه یک سیستم گرافیک کامپیوتری با ترویج تحقیقات بین رشته‌ای، برای هر کسی که می‌خواهد راه‌حل‌های پیشرفته‌تری برای ارائه گرافیک رایانه‌ای در زمان واقعی ایجاد کند، راهنمایی ارائه می‌دهد.


Consumers today expect extremely realistic imagery generated in real time for interactive applications such as computer games, virtual prototyping, and scientific visualisation. However, the increasing demands for fidelity coupled with rapid advances in hardware architecture pose a challenge: how do you find optimal, sustainable solutions to accommodate both speed of rendering and quality? Real-Time Rendering: Computer Graphics with Control Engineering presents a novel framework for solving the perennial challenge of resource allocation and the trade-off between quality and speed in interactive computer graphics rendering.

Conventional approaches are mainly based on heuristics and algorithms, are largely application specific, and offer fluctuating performance, particularly as applications become more complex. The solution proposed by the authors draws on powerful concepts from control engineering to address these shortcomings. Expanding the horizon of real-time rendering techniques, this book:

  • Explains how control systems work with real-time computer graphics
  • Proposes a data-driven modelling approach that more accurately represents the system behaviour of the rendering process
  • Develops a control system strategy for linear and non-linear models using proportional, integral, derivative (PID) and fuzzy control techniques
  • Uses real-world data from rendering applications in proof-of-concept experiments
  • Compares the proposed solution to existing techniques
  • Provides practical details on implementation, including references to tools and source code

This pioneering work takes a major step forward by applying control theory in the context of a computer graphics system. Promoting cross-disciplinary research, it offers guidance for anyone who wants to develop more advanced solutions for real-time computer graphics rendering.

دانلود کتاب «رندر زمان واقعی: گرافیک کامپیوتری با مهندسی کنترل»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید