بازاریابی: تبلیغات

بازاریابی در زمان واقعی برای رشد کسب و کار: نحوه استفاده از رسانه های اجتماعی، سنجش بازاریابی و ایجاد فرهنگ اجرا

Real-time marketing for business growth: how to use social media, measure marketing, and create a culture of execution

دانلود کتاب Real-time marketing for business growth: how to use social media, measure marketing, and create a culture of execution (به فارسی: بازاریابی در زمان واقعی برای رشد کسب و کار: نحوه استفاده از رسانه های اجتماعی، سنجش بازاریابی و ایجاد فرهنگ اجرا) نوشته شده توسط «Reece – Monique»


اطلاعات کتاب بازاریابی در زمان واقعی برای رشد کسب و کار: نحوه استفاده از رسانه های اجتماعی، سنجش بازاریابی و ایجاد فرهنگ اجرا

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Financial Times/Prentice Hall

نویسنده: Reece – Monique

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2010

تعداد صفحه: 406

حجم فایل: 2.19 مگابایت

کد کتاب: 0137010109 , 9780137010103

توضیحات کتاب بازاریابی در زمان واقعی برای رشد کسب و کار: نحوه استفاده از رسانه های اجتماعی، سنجش بازاریابی و ایجاد فرهنگ اجرا

در این کتاب، یکی از مشاوران تجاری پیشرو در جهان، طرحی کامل برای شعله ور کردن رشد سودآور و پایدار در شرکت شما ارائه می دهد. Monique Reece فرآیند اثبات شده، شروع تا پایان “تمجید” را معرفی می کند که رشد را از طریق شش مرحله مرتبط ایجاد می کند: هدف، تحقیق، تجزیه و تحلیل، اجرا، استراتژی، و ارزیابی/اجرا. او نشان می دهد که چگونه می توان از تکنیک های سریع و چابک برنامه ریزی در زمان واقعی استفاده کرد که کاملاً با اجرا به عنوان بخشی از عملیات روزانه یکپارچه شده اند… چگونه هدف شرکت، ارزش برای مشتریان و جذاب ترین فرصت ها را روشن کنید… چگونه برای رفع مشکلات فروش و بازاریابی که دهه‌ها ادامه داشته است و در نهایت ارزش واقعی بازاریابی را اندازه‌گیری کنید… نحوه ترکیب بهترین تکنیک‌های بازاریابی سنتی با آخرین بهترین شیوه‌ها برای استفاده از رسانه‌های اجتماعی… نحوه بهبود سیستماتیک و مستمر تجربه مشتری و ارزش طول عمر تکنیک‌های Reece در دو دهه گذشته با صدها شرکت ثابت شده است – شرکت‌هایی از استارت‌آپ‌ها تا بخش‌های درون‌آفرینی بزرگ‌ترین شرکت‌های Fortune 500 جهان. آنها کار می کنند – و با راهنمایی او، برای شما نیز کار خواهند کرد.


In this book, one of the world’s leading business consultants offers you a complete blueprint for igniting profitable, sustainable growth in your company. Monique Reece introduces the proven, start-to-finish “PRAISE” process that builds growth through six interrelated steps: Purpose, Research, Analyze, Implement, Strategize, and Evaluate/Execute. She demonstrates how to use fast, agile real-time planning techniques that are tightly integrated with execution as part of day-to-day operations… how to clarify your company’s purpose, value to customers, and most attractive opportunities… how to fix problems in sales and marketing that have persisted for decades, and finally measure the real value of marketing… how to combine the best traditional marketing techniques with the latest best practices for using social media… how to systematically and continually improve customer experience and lifetime value. Reece’s techniques have been proven with hundreds of companies over the past two decades – companies ranging from startups to intrapreneurial divisions of the world’s largest Fortune 500 firms. They work – and with her guidance, they will work for you, too.

دانلود کتاب «بازاریابی در زمان واقعی برای رشد کسب و کار: نحوه استفاده از رسانه های اجتماعی، سنجش بازاریابی و ایجاد فرهنگ اجرا»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید