دانلود کتاب Real-time marketing for business growth: how to use social media, measure marketing, and create a culture of execution (به فارسی: بازاریابی در زمان واقعی برای رشد کسب و کار: نحوه استفاده از رسانه های اجتماعی، سنجش بازاریابی و ایجاد فرهنگ اجرا) نوشته شده توسط «Reece – Monique»
اطلاعات کتاب بازاریابی در زمان واقعی برای رشد کسب و کار: نحوه استفاده از رسانه های اجتماعی، سنجش بازاریابی و ایجاد فرهنگ اجرا
موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Financial Times/Prentice Hall
نویسنده: Reece – Monique
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2010
تعداد صفحه: 406
حجم فایل: 2.19 مگابایت
کد کتاب: 0137010109 , 9780137010103
توضیحات کتاب بازاریابی در زمان واقعی برای رشد کسب و کار: نحوه استفاده از رسانه های اجتماعی، سنجش بازاریابی و ایجاد فرهنگ اجرا
در این کتاب، یکی از مشاوران تجاری پیشرو در جهان، طرحی کامل برای شعله ور کردن رشد سودآور و پایدار در شرکت شما ارائه می دهد. Monique Reece فرآیند اثبات شده، شروع تا پایان “تمجید” را معرفی می کند که رشد را از طریق شش مرحله مرتبط ایجاد می کند: هدف، تحقیق، تجزیه و تحلیل، اجرا، استراتژی، و ارزیابی/اجرا. او نشان می دهد که چگونه می توان از تکنیک های سریع و چابک برنامه ریزی در زمان واقعی استفاده کرد که کاملاً با اجرا به عنوان بخشی از عملیات روزانه یکپارچه شده اند… چگونه هدف شرکت، ارزش برای مشتریان و جذاب ترین فرصت ها را روشن کنید… چگونه برای رفع مشکلات فروش و بازاریابی که دههها ادامه داشته است و در نهایت ارزش واقعی بازاریابی را اندازهگیری کنید… نحوه ترکیب بهترین تکنیکهای بازاریابی سنتی با آخرین بهترین شیوهها برای استفاده از رسانههای اجتماعی… نحوه بهبود سیستماتیک و مستمر تجربه مشتری و ارزش طول عمر تکنیکهای Reece در دو دهه گذشته با صدها شرکت ثابت شده است – شرکتهایی از استارتآپها تا بخشهای درونآفرینی بزرگترین شرکتهای Fortune 500 جهان. آنها کار می کنند – و با راهنمایی او، برای شما نیز کار خواهند کرد.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.