بازاریابی: تبلیغات

بازاریابی در زمان واقعی و روابط عمومی، بازبینی شده: چگونه فوراً بازار خود را درگیر کنید، با مشتریان ارتباط برقرار کنید و محصولاتی ایجاد کنید که اکنون کسب و کار شما را رشد می دهند (نسخه های دسکتاپ Wiley)

Real-Time Marketing and PR, Revised: How to Instantly Engage Your Market, Connect with Customers, and Create Products that Grow Your Business Now (Wiley Desktop Editions)

دانلود کتاب Real-Time Marketing and PR, Revised: How to Instantly Engage Your Market, Connect with Customers, and Create Products that Grow Your Business Now (Wiley Desktop Editions) (به فارسی: بازاریابی در زمان واقعی و روابط عمومی، بازبینی شده: چگونه فوراً بازار خود را درگیر کنید، با مشتریان ارتباط برقرار کنید و محصولاتی ایجاد کنید که اکنون کسب و کار شما را رشد می دهند (نسخه های دسکتاپ Wiley)) نوشته شده توسط «David Meerman Scott»


اطلاعات کتاب بازاریابی در زمان واقعی و روابط عمومی، بازبینی شده: چگونه فوراً بازار خود را درگیر کنید، با مشتریان ارتباط برقرار کنید و محصولاتی ایجاد کنید که اکنون کسب و کار شما را رشد می دهند (نسخه های دسکتاپ Wiley)

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Wiley

نویسنده: David Meerman Scott

زبان: english

فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2011

حجم فایل: 1.08 مگابایت

کد کتاب: 0470930241 , 9780470930243

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب بازاریابی در زمان واقعی و روابط عمومی، بازبینی شده: چگونه فوراً بازار خود را درگیر کنید، با مشتریان ارتباط برقرار کنید و محصولاتی ایجاد کنید که اکنون کسب و کار شما را رشد می دهند (نسخه های دسکتاپ Wiley)

بیدار شوید، زمان انقلاب است! روزهایی که می توانستید برنامه های بازاریابی و روابط عمومی خود را از قبل برنامه ریزی کرده و در جدول زمانی خود منتشر کنید، گذشته است. اکنون این یک دنیای بی‌درنگ است، و اگر درگیر نیستید، در مسیر بی‌ربط بودن بازار هستید. “زمان واقعی” به این معنی است که اخبار در طول چند دقیقه منتشر می شود، نه چند روز. این به این معنی است که ایده‌ها نفوذ می‌کنند، سپس به طور ناگهانی و غیرقابل پیش‌بینی به یک مخاطب جهانی تبدیل می‌شوند. زمانی است که شرکت‌ها محصولات یا خدمات را فوراً بر اساس بازخورد مشتریان یا رویدادهای بازار توسعه می‌دهند (یا اصلاح می‌کنند). و این زمانی است که کسب و کارها فرصتی را می بینند و اولین کسانی هستند که به آن عمل می کنند. بسیاری از شرکت‌ها که در فرآیندهای قدیمی و وقت‌گیر گرفتار شده‌اند، با عبور از این محیط رسانه‌ای جدید، خود را به‌طور مرگباری در معرض دید قرار می‌دهند. شما مجبور نیستید در میان آنها باشید. بازاریابی بلادرنگ و روابط عمومی را کشف کنید و مسیر روشنی برای پیمایش و موفقیت در چشم انداز کسب و کار تغییر یافته بدست آورید. دیوید میرمن اسکات، در ادامه‌ی چشم‌گیر قوانین جدید بازاریابی و روابط عمومی، یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های BusinessWeek، گام‌های عملی و اثبات‌شده را برای بردن کسب‌وکارتان به عصر بلادرنگ نشان می‌دهد. بیاموزید که چگونه در زمان وقوع رویدادها انعطاف پذیر عمل کرده و واکنش نشان دهید، برند خود را در دنیای همیشه روشن وب قرار دهید و از اشتباهات و اشتباهات شرم آور اجتناب کنید. بازاریابی بلادرنگ و روابط عمومی همچنین شما را قادر می‌سازد: فرهنگ کسب‌وکاری را توسعه دهید که سرعت را بیش از تنبلی تشویق می‌کند، هنگامی که مردم با اطلاعات آنلاین شما ارتباط برقرار می‌کنند، سیگنال‌های خرید را بخوانید. از آنجایی که نوشته می‌شوند، با ارائه محصولات با سرعت، قیمت‌های ممتاز را فرمان دهید، فناوری را برای گوش دادن به میلیون‌ها بحث آنلاین و تعامل فوری با مشتریان و خریداران به کار بگیرید. مقیاس و قدرت خرید رسانه‌ای دیگر یک مزیت تعیین‌کننده نیست. آنچه امروز اهمیت دارد سرعت و چابکی است. در حالی که رقبای شما برای تطبیق تلاش می کنند، شما می توانید ابتکار عمل را به دست بگیرید، کانال های جدیدی باز کنید و برند خود را رشد دهید. امروز بر بازاریابی بلادرنگ و روابط عمومی مسلط شوید و اولین کسی باشید که اقدام می کند، اولین کسی که پاسخ می دهد و اولین نفری باشید که برنده می شود! از کتاب: فواید برای افراد و سازمان‌هایی که در زمان واقعی واکنش نشان می‌دهند وقتی مکالمه‌ای را شروع می‌کنید، به‌عنوان کسی شناخته می‌شوید که در بازار ایده‌ها وصل شده‌اید. گفتگو از آنچه شما گفتید ناشی می شود. اگر دیر کرده اید، با یک محصول جدید گم می شوید، اگر برای اولین بار در یک دسته بندی داغ وارد بازار می شوید، شتاب اولیه شما ممکن است برای چندین سال مزیت رقابتی به شما بدهد. پلتفرم، تعداد دنبال‌کنندگان بیشتری نسبت به کسانی که بعداً به آن‌ها می‌پیوندید، ایجاد می‌کنید اگر برای اولین بار هستید که بازار را درگیر می‌کنید، مردم متوجه می‌شوند و پیشنهاد شما توجه ارزشمندی را به خود جلب می‌کند. از کتاب: آنچه در دنیای شرکت ها در مقابل انتظار می رود. دنیای شرکتی بی‌درنگ کسب‌وکار: منتظر بمانید تا از فهرست‌های چک دیکته‌شده توسط برنامه‌های تجاری یک ساله و حتی پنج ساله کار مشخصی انجام دهید. کمپین ها” از سرپرست خود اجازه بگیرید تصمیمات را توسط کارکنان خود اجرا کنید کارشناسان، آژانس ها و وکلا را بیاورید تحقیقات گسترده انجام دهید همه گزینه ها را با دقت ارزیابی کنید قبل از انتشار عمومی به کمال برسید. در چارچوب زمانی خود به مشتریان پاسخ دهید با رسانه ها، تحلیلگران و مفسران فقط زمانی که برای شما راحت و راحت باشد کسب و کار در زمان واقعی: قبل از ناپدید شدن پنجره فرصت اقدام کنید. برنامه ها را با تغییرات بازار بررسی کنید. نتایج را امروز اندازه گیری کنید. وقتی زمان مناسب است، مردم را تشویق کنید که به سرعت و به تنهایی تصمیمات عاقلانه بگیرند در صورت لزوم سریع پرس و جو کنید، اما آماده باشید که به سرعت گزینه های جایگزین را ارزیابی کنید و یک مسیر اقدام را انتخاب کنید. به ورودی شما نیاز دارد


Wake up, it’s revolution time! Gone are the days when you could plan out your marketing and public relations programs well in advance and release them on your timetable. It’s a real-time world now, and if you’re not engaged, then you’re on your way to marketplace irrelevance. “Real time” means news breaks over minutes, not days. It means ideas percolate, then suddenly and unpredictably go viral to a global audience. It’s when companies develop (or refine) products or services instantly, based on feedback from customers or events in the marketplace. And it’s when businesses see an opportunity and are the first to act on it. Caught up in old, time-consuming processes, too many companies leave themselves fatally exposed by flying blind through this new media environment. You don’t have to be among them. Discover Real-Time Marketing and PR and get a clear path to navigate and succeed in the changed business landscape. In this eye-opening follow-up to The New Rules of Marketing and PR, a BusinessWeek bestseller,David Meerman Scott reveals the proven, practical steps to take your business into the real-time era. Find out how to act and react flexibly as events occur, position your brand in the always-on world of the Web, and avoid embarrassing mistakes and missteps. Real-Time Marketing and PR will also enable you to: Develop a business culture that encourages speed over sloth Read buying signals as people interact with your online information Crowdsource product development, naming, and even marketing materials such as online videos Engage reporters to shape stories as they are being written Command premium prices by delivering products at speed Deploy technology to listen in on millions of online discussions and instantly engage with customers and buyers Scale and media buying power are no longer a decisive advantage. What counts today is speed and agility. While your competitors scramble to adjust, you can seize the initiative, open new channels, and grow your brand. Master Real-Time Marketing and PR today and become the first to act, the first to respond, and the first to win! From the Book: Benefits to People and Orgainizations that React in Real-Time When you start a conversation, you are recognized as someone who is plugged into the marketplace of ideas If you talk about an idea early, you naturally get more exposure because the threads of conversation stem from what you have said. If you’re late you get lost in the cacophony With a new product, if you are first to market in a hot category, your initial momentum may give you a competitive advantage for many years If you’re an early adopter on a social media platform, you build a larger following than those who join later If you’re first to engage the market, people notice and your offering gains valuable attention If you react early and connect with customers as their concerns arise, they see you as thoughtful and caring From the Book: What’s Expected in the Corporate World Vs. Real-Time Business Corporate World: Wait, to make certain Work from checklists dictated by one-year and even five-year business plans Measure results quarterly Execute based on a long-term “new product launch” mentality Organize around multimonth marketing and communications “campaigns” Get permission from your supervisor Run decisions by your staff Bring in the experts, the agencies, and the lawyers Conduct extensive research Carefully evaluate all the alternatives Aim for perfection before public release Respond to customers on your timeframe Engage with media, analysts, and commentators only when it’s convenient and comfortable for you Real-Time Business: Act before the window of opportunity vanishes Revise plans as the market changes Measure results today Execute based on what’s happening now Implement strategies and tactics based on breaking news Empower your people to act Move when the time is right Encourage people to make wise decisions quickly, alone if necessary Make swift inquiries, but be prepared to act Quickly evaluate the alternatives and choose a course of action Get it done and push it out, because it will never be perfect Respond to customers on their time frames Engage with the media at the moment they need your input

دانلود کتاب «بازاریابی در زمان واقعی و روابط عمومی، بازبینی شده: چگونه فوراً بازار خود را درگیر کنید، با مشتریان ارتباط برقرار کنید و محصولاتی ایجاد کنید که اکنون کسب و کار شما را رشد می دهند (نسخه های دسکتاپ Wiley)»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید