هنر

فیلمبرداری بلادرنگ برای بازی ها

Real-Time Cinematography for Games

دانلود کتاب Real-Time Cinematography for Games (به فارسی: فیلمبرداری بلادرنگ برای بازی ها) نوشته شده توسط «Brian Hawkins»


اطلاعات کتاب فیلمبرداری بلادرنگ برای بازی ها

موضوع اصلی: هنرها

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Charles River Media

نویسنده: Brian Hawkins

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2005

تعداد صفحه: 360

حجم فایل: 83.33 مگابایت

کد کتاب: 1584503084 , 9781584503088

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب فیلمبرداری بلادرنگ برای بازی ها

مخاطبان بازی امروزی انتظار فیلمبرداری با کیفیت هالیوود را دارند. اما برای تولید این کیفیت در بازی ها، برنامه نویسان باید اصول فیلم سنتی نور، موقعیت دوربین و حرکت را درک کنند. برخلاف فیلم‌ها، بازی‌ها داستان‌سرایی غیرخطی و تعاملی را ارائه می‌کنند، بنابراین برای استفاده مؤثر از تکنیک‌های فیلم و تلویزیون، تکنیک‌ها باید برای بازی‌ها اصلاح شوند.

فیلمبرداری بی‌درنگ برای بازی‌ها این ترجمه را با آموزش برنامه‌نویسان و هنرمندان ارائه می‌کند که چگونه تکنیک‌های فیلم‌سازی آزمایش شده و واقعی را در بازی‌های خود بگنجانند. این کتاب با مروری بر مبانی فیلم‌سازی و فیلم‌برداری شروع می‌کند، این کتاب نحوه بیان یک داستان قانع‌کننده با استفاده از قرار دادن دوربین بر اساس شخصیت و محیط را آموزش می‌دهد. این توضیح می دهد که چگونه دوربین را برای پاننگ، زوم کردن، و حرکت گهواره کنترل کنید، و نحوه برنامه ریزی این تکنیک ها را در بازی های خود از طریق نمونه کد توضیح می دهد. از آنجا، لنزهای دوربین و روش‌هایی برای دستیابی به جلوه‌های مختلف با دوربین‌های نرم‌افزاری بررسی می‌شوند. مثال‌های عملی اهمیت نور خوب و نحوه مدیریت انتقال به ترتیبات نورپردازی جدید را نشان می‌دهند. بخش بعدی کتاب حوزه‌های ضروری فیلترها، جلوه‌های صوتی، موسیقی تعاملی، حرکت و گفتگو، از جمله پوشش فناوری تشخیص صدا را پوشش می‌دهد. کتاب با پوشش نکات ضروری کارگردانی به پایان می رسد.

برنامه‌نویسان کل کتاب را بسیار مفید می‌دانند و طراحان و هنرمندان استفاده خلاقانه از تکنیک‌های فیلم‌سازی را بسیار ارزشمند می‌دانند. هر فصل با دو بخش اصلی نوشته شده است: خلاقانه و فنی. بخش خلاق به تکنیک ها و شیوه های صنعت فیلم نگاه می کند و آموزش می دهد که چگونه هنرمندان و طراحان می توانند از این تکنیک ها در بازی ها استفاده کنند. سپس بخش‌های فنی نحوه پیاده‌سازی این تکنیک‌ها را در بازی‌ها از طریق کد و معادلات عملی توضیح می‌دهند. بخش های فنی نیاز به دانش برنامه نویسی اولیه و مفاهیم گرافیک کامپیوتری دارد. این همان منبعی است که برنامه نویسان و طراحان باید اطمینان حاصل کنند که گرافیک با کیفیت هالیوود تولید می کنند که باعث می شود بازیکنان شما برای خرید بیشتر بازگردند!

موضوعات تحت پوشش: * فیلمبرداری – موقعیت * فیلمبرداری – حرکت * بازیگری – دیالوگ * بازیگری – تاثیرگذاری * فیلمبرداری – لنزها * هنرمند فولی – جلوه های صوتی * نورپردازی – واقعیت در مقابل هالیوود * تدوین – فیلترها و جلوه ها * آهنگسازی – ساخت موسیقی * ویرایش – انتقال * ویرایش – انتخاب * کارگردانی

ویژگیهای کلیدی * ارائه تکنیکهای سنتی فیلم که برای استفاده در بازیها اقتباس شده اند * نمونه کدهای عملی را ارائه می دهد که به راحتی قابل اجرا هستند * شامل یک درج رنگی گسترده به تصویر کشیدن تکنیک های پوشش داده شده * تمرکز بر مفاهیم نورپردازی سینمایی برای بهبود نورپردازی بلادرنگ * پوشش گرافیکی، تدوین، صدا و هوش مصنوعی * شامل مصاحبه های روشنگرانه با متخصصان برجسته در صنعت فیلم * شامل یک وب سایت همراه با همه کد منبع برای مثال‌های کتاب، کدهای جدید، ویدیوها و سایر ابزارهای مفیدی که در کتاب ارائه شده است


Today’s game audiences expect Hollywood-quality cinematography. But to produce this quality in games, programmers need to understand the traditional film principles of lighting, camera positioning, and motion. Unlike movies, games provide non-linear, interactive storytelling, so to use film and T.V. techniques effectively, the techniques need to be modified for games.

Real-Time Cinematography for Games provides this translation by teaching programmers and artists how to incorporate tried-and-true filmmaking techniques into their games. Beginning with an overview of filmmaking and cinematography basics, the book teaches how to tell a compelling story using camera placement based on character and environment. It explains how to handle a camera for panning, zooming, and cradle movement, and it details how to program these techniques into your games through code examples. From there, camera lenses and methods for achieving a variety of effects with software cameras are explored. Hands-on examples illustrate the importance of good lighting and how to handle transitions to new lighting arrangements. The next part of the book covers the essential areas of filters, sound effects, interactive music, movement, and dialog, including coverage of current voice recognition technology. The book wraps up with coverage of directing essentials.

Programmers will find the entire book extremely useful, and designers and artists will find the large amount of creative uses of filmmaking techniques invaluable. Every chapter is written with two major parts: creative and technical. The creative section looks into the techniques and practices of the film industry and teaches how artists and designers can use these techniques in games. The technical sections then explain how to implement these techniques into games through practical code and equations. The technical sections require knowledge of basic programming and computer graphics concepts. This is the one resource programmers and designers need to ensure that they are producing Hollywood-quality graphics that will keep your players coming back for more!

TOPICS COVERED: * Cinematography—Position * Cinematography—Motion * Acting—Dialogue * Acting—Hitting the Mark * Cinematography—Lenses * Foley Artist—Sound Effects * Lighting—Reality versus Hollywood * Editing—Filters and Effects * Composing—Making Music * Editing—Transitions * Editing—Selection * Directing

Key Features * Presents traditional film techniques adapted for use in games * Provides practical code examples that can be easily implemented * Includes an extensive color insert illustrating the techniques covered * Focuses on the concepts of cinematographic lighting to improve real-time lighting * Integrates coverage of graphics, editing, sound, and artificial intelligence * Includes insightful interviews with leading professionals in the film industry * Includes a companion Web site with all the source code for the examples in the book, new code, videos, and other useful tools covered in the book

دانلود کتاب «فیلمبرداری بلادرنگ برای بازی ها»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید