برنامه نويسي

موتورهای زمینی سه بعدی بلادرنگ با استفاده از C++ و DirectX 9 (سری توسعه بازی) (سری توسعه بازی)

Real-Time 3D Terrain Engines Using C++ and DirectX 9 (Game Development Series) (Game Development Series)

دانلود کتاب Real-Time 3D Terrain Engines Using C++ and DirectX 9 (Game Development Series) (Game Development Series) (به فارسی: موتورهای زمینی سه بعدی بلادرنگ با استفاده از C++ و DirectX 9 (سری توسعه بازی) (سری توسعه بازی)) نوشته شده توسط «Gregory Snook»


اطلاعات کتاب موتورهای زمینی سه بعدی بلادرنگ با استفاده از C++ و DirectX 9 (سری توسعه بازی) (سری توسعه بازی)

موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه نویسی

نوع: کتاب الکترونیکی

نویسنده: Gregory Snook

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2003

تعداد صفحه: 374 / 359

حجم فایل: 5.12 مگابایت

کد کتاب: 1584502045 , 9781584502043

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب موتورهای زمینی سه بعدی بلادرنگ با استفاده از C++ و DirectX 9 (سری توسعه بازی) (سری توسعه بازی)

با پیشرفت‌های اخیر در سخت‌افزار رندر سه‌بعدی قابل برنامه‌ریزی، توسعه‌دهندگان بازی می‌توانند موتورهایی ایجاد کنند که قادر به ایجاد مناظر کامل در فضای باز هستند. بسیاری از بازی‌های محبوب امروزی شامل کل محیط‌های بیرونی می‌شوند، اما واقعی‌سازی و سریع‌تر کردن این محیط‌ها حتی برای بهترین برنامه‌نویسان نیز یک چالش است. موتورهای زمینی 3 بعدی بلادرنگ با استفاده از C++ و DirectX 9 برای کمک به کارآمدتر کردن فرآیند و آوردن برنامه نویسان جدید به حوزه برنامه نویسی بازی های رایانه ای سه بعدی نوشته شده است. این کتاب به آموزش اصول برنامه نویسی یک نوع موتور سه بعدی محبوب – “موتور زمینی سه بعدی واقعی” اختصاص دارد. در سراسر کتاب، تمرکز بر موضوعات ضروری رندر زمین در فضای باز است. بنابراین، چه در برنامه نویسی موتورهای سه بعدی تازه کار باشید و چه یک کهنه کار باتجربه، موتورهای زمینی سه بعدی Real-Time با استفاده از C++ و DirectX 9 به شما یاد می دهند که چگونه از آخرین پیشرفت ها در رندر شتاب سخت افزاری استفاده کنید و تمام نکات، ترفندها و نکات را در اختیار شما قرار دهد. ایده هایی که برای ساختن موتور زمین سه بعدی کامل خود به آن نیاز دارید. مهارت های مورد نیاز: فرض بر این است که شما با C++، Direct X، ریاضیات و هندسه آشنا هستید و آماده حرکت به سمت طراحی موتور سه بعدی و تجسم زمین در زمان واقعی هستید.


With recent advancements in programmable 3D rendering hardware, game developers can create engines capable of making complete outdoor landscapes. Many of today’s popular games include entire outdoor environments, but making these environments realistic and fast is a challenge for even the best programmers. Real-Time 3D Terrain Engines Using C++ and DirectX 9 is written to help make the process more efficient, and to bring new programmers into the field of 3D computer game programming. The book is dedicated to teaching the fundamentals of programming a popular 3D engine type – the “Real-Time 3D Terrain Engine.” Throughout the book, the focus is on the essential topics of outdoor terrain rendering. So whether you are new to 3D engine programming or a seasoned veteran, Real-Time 3D Terrain Engines Using C++ and DirectX 9 will teach you how to use the latest advancements in hardware-accelerated rendering, and provide all of the tips, tricks, and ideas you need to build your own, complete 3D terrain engine. Skills Needed: It is assumed that you are familiar with C++, Direct X, math, and geometry and that you’re ready to move into 3D engine design and real-time terrain visualization.

دانلود کتاب «موتورهای زمینی سه بعدی بلادرنگ با استفاده از C++ و DirectX 9 (سری توسعه بازی) (سری توسعه بازی)»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید