کامپیوترها

گرافیک سه بعدی بلادرنگ با WebGL 2

Real-Time 3D Graphics with WebGL 2

دانلود کتاب Real-Time 3D Graphics with WebGL 2 (به فارسی: گرافیک سه بعدی بلادرنگ با WebGL 2) نوشته شده توسط «Farhad Ghayour – Diego Cantor»


اطلاعات کتاب گرافیک سه بعدی بلادرنگ با WebGL 2

موضوع اصلی: کامپیوترها

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Packt Publishing

نویسنده: Farhad Ghayour – Diego Cantor

زبان: english

فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2018

تعداد صفحه: 500

حجم فایل: 88.03 مگابایت

کد کتاب: 1788837878 , 9781788837873

نوبت چاپ: 2

توضیحات کتاب گرافیک سه بعدی بلادرنگ با WebGL 2

از آنجایی که برنامه های کاربردی بسیار تعاملی به بخش مهمی از تجربه کاربر تبدیل شده اند، WebGL یک فناوری منحصر به فرد و پیشرفته است که گرافیک سه بعدی با سرعت سخت افزاری را به وب می آورد.

این کتاب با بیش از 80 مثال، خوانندگان را با استفاده از WebGL 2 از طریق چشم انداز گرافیک کامپیوتری بلادرنگ راهنمایی می کند. هر فصل مفاهیم اساسی در برنامه نویسی گرافیک سه بعدی را با پیاده سازی های مختلف پوشش می دهد. موضوعات همیشه با تمرین هایی برای رویکرد عملی به یادگیری همراه است.

این کتاب یک نقشه راه روشن برای یادگیری گرافیک های کامپیوتری سه بعدی در زمان واقعی با WebGL 2 ارائه می دهد. هر فصل با خلاصه ای از اهداف یادگیری برای فصل شروع می شود و به دنبال آن شرح مفصلی از هر موضوع ارائه می شود. این کتاب مقدماتی غنی و به‌روز در مورد طیف گسترده‌ای از موضوعات ضروری گرافیک کامپیوتری سه‌بعدی، از جمله رندر، رنگ‌ها، بافت‌ها، تبدیل‌ها، فریم‌بافرها، نورها، سطوح، ترکیب، ساخت هندسه، تکنیک‌های پیشرفته و موارد دیگر ارائه می‌دهد. با هر فصل، مهارت‌های برنامه‌نویسی گرافیک سه بعدی خود را «افزایش» خواهید کرد. این کتاب همراه قابل اعتماد شما در توسعه برنامه های کاربردی وب سه بعدی بسیار تعاملی با WebGL و جاوا اسکریپت خواهد بود.


As highly interactive applications have become an increasingly important part of the user experience, WebGL is a unique and cutting-edge technology that brings hardware-accelerated 3D graphics to the web.

Packed with 80+ examples, this book guides readers through the landscape of real-time computer graphics using WebGL 2. Each chapter covers foundational concepts in 3D graphics programming with various implementations. Topics are always associated with exercises for a hands-on approach to learning.

This book presents a clear roadmap to learning real-time 3D computer graphics with WebGL 2. Each chapter starts with a summary of the learning goals for the chapter, followed by a detailed description of each topic. The book offers example-rich, up-to-date introductions to a wide range of essential 3D computer graphics topics, including rendering, colors, textures, transformations, framebuffers, lights, surfaces, blending, geometry construction, advanced techniques, and more. With each chapter, you will “level up” your 3D graphics programming skills. This book will become your trustworthy companion in developing highly interactive 3D web applications with WebGL and JavaScript.

دانلود کتاب «گرافیک سه بعدی بلادرنگ با WebGL 2»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید