مدیریت

تأثیر واقعی: متقاعد کردن بدون فشار و به دست آوردن بدون تسلیم شدن

Real Influence: Persuade Without Pushing and Gain Without Giving In

دانلود کتاب Real Influence: Persuade Without Pushing and Gain Without Giving In (به فارسی: تأثیر واقعی: متقاعد کردن بدون فشار و به دست آوردن بدون تسلیم شدن) نوشته شده توسط «Mark Goulston M.D. – Dr. John Ullmen – Keith Ferrazzi»


اطلاعات کتاب تأثیر واقعی: متقاعد کردن بدون فشار و به دست آوردن بدون تسلیم شدن

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – مدیریت و رهبری

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: AMACOM

نویسنده: Mark Goulston M.D. – Dr. John Ullmen – Keith Ferrazzi

زبان: english

فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2013

تعداد صفحه: 272

حجم فایل: 247 کیلوبایت

کد کتاب: 081442015X , 9780814420157

توضیحات کتاب تأثیر واقعی: متقاعد کردن بدون فشار و به دست آوردن بدون تسلیم شدن

مردم دیگر “فروخته شدن” را تحمل نمی کنند. اگر احساس کنند تحت فشار قرار می‌گیرند، گاردشان بالا می‌رود – و حتی اگر رعایت کنند، رنجش مداوم رابطه را تضعیف می‌کند… شاید برای همیشه. با این حال، بیشتر کتاب‌های تأثیرگذاری هنوز هم آن را به‌عنوان کاری به تصویر می‌کشند که شما با شخص دیگری انجام می‌دهید تا به مسیر خود برسید. این رویکرد منسوخ، مقاومت یا بدبینی را از جانب کسانی که تکنیک ها را تشخیص می دهند دعوت می کند. تاکتیک‌های دستکاری ممکن است گاهی مقاومت همکار یا مشتری را از بین ببرد، اما در ایجاد اعتماد متقابلی که روابط موفق را حفظ می‌کند، شکست می‌خورد. به طور خلاصه، آنها در دنیای پیچیده و پس از فروش ما کار نمی کنند. در این کتاب پیشگامانه، نویسندگان مارک گولستون و جان اولمن، مدل جدیدی را برای تأثیر اصیل نشان می‌دهند – نوعی که یک ارتباط اولیه قوی ایجاد می‌کند و مدت‌ها پس از توافق باقی می‌ماند. بر اساس گوش دادن، مشارکت واقعی و تعهد به نتایج برد-برد، Real Influence یک روش قدرتمند چهار مرحله ای ارائه می دهد که می توانید از آن برای: بررسی اولویت های خود استفاده کنید. در مورد بازیکنان کلیدی و آنچه که آنها نیاز دارند یاد بگیرید. توجه آنها را جلب کنید و آنها را تشویق کنید تا بیشتر بشنوند. و با سوالات و اقدامات خود ارزش بیافزایید. این راهنمای بی‌نظیر با نمونه‌هایی از مراحل عمل و بینش‌های «اینفلوئنسرهای قدرت» در دنیای واقعی، نشان می‌دهد که صریح بودن با همه به معنای برنده شدن برای همه است.


People won’t put up with being “sold” anymore. If they sense they are being pushed, their guard goes up – and even if they do comply, lingering resentment undermines the relationship …maybe forever. Yet, most books on influence still portray it as something you “do to” someone else to get your way. That out-of-date approach invites resistance or cynicism from those who recognize the techniques. Manipulative tactics might occasionally wear down a colleague’s or client’s resistance, but they fail to produce the mutual trust that sustains successful relationships. In short, they just won’t work in our sophisticated, post-selling world. In this groundbreaking book, authors Mark Goulston and John Ullmen reveal a new model for authentic influence – the kind that creates a strong initial connection and survives long after agreement has been reached. Based on listening, genuine engagement and commitment to win-win outcomes, Real Influence provides a powerful four-step method you can use to: examine your priorities; learn about the key players and what they need; earn their attention and motivate them to hear more; and, add value with your questions and actions. Complete with examples of the steps in action and insights from real-world “power influencers,” this one-of-a-kind guide shows that being straight with everyone means winning for all.

دانلود کتاب «تأثیر واقعی: متقاعد کردن بدون فشار و به دست آوردن بدون تسلیم شدن»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید