دانلود کتاب Real Coaching & Feedback: How to Help People Improve Their Performance (به فارسی: مربیگری و بازخورد واقعی: چگونه به افراد کمک کنیم تا عملکرد خود را بهبود بخشند) نوشته شده توسط «J. K. Smart»
اطلاعات کتاب مربیگری و بازخورد واقعی: چگونه به افراد کمک کنیم تا عملکرد خود را بهبود بخشند
موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – کسب و کار کوچک
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Financial Times Management
نویسنده: J. K. Smart
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2003
تعداد صفحه: 175
حجم فایل: 1.12 مگابایت
کد کتاب: 0273663283 , 9780273663287
توضیحات کتاب مربیگری و بازخورد واقعی: چگونه به افراد کمک کنیم تا عملکرد خود را بهبود بخشند
چیزهای زیادی در مورد این کتاب وجود دارد که من آن را دوست دارم، و ثابت کرد که خواندن آن بسیار خوب است، من کاملاً مجبور به نوشتن نقدی در مورد آن شدم.
موضوعات عبارتند از: نیاز به تبدیل شدن به یک مربی خوب، چرا تلاش های گذشته برای مربیگری شکست خورده است نقش باورهای مربی، لزوم توجه نه تنها به مهارتها، بلکه به عنصر انسانی، تخصیص بهینه مسئولیت، ایجاد پیشرفت پایدار، افزایش خودآگاهی، به اشتراک گذاشتن درک مسائل. ، تجزیه و تحلیل و یادگیری از تجربیات قبلی و اینکه چرا بعد از این همه هنوز ممکن است اشتباه پیش برود. این کتاب مطالب زیادی را پوشش میدهد، اما سبک دوستانه و پرحرفی که با آن ارائه میشود باعث میشود همیشه لذتبخش باشد و هرگز یک کار طاقت فرسا نباشد.
این کتاب حمایتی نمیکند. ادعا نمیکند که یک راه درست برای انجام کارها ارائه میکند، که «اگر انجام دهید خوب میشوید» – زندگی به سادگی اینطور نیست و هر کتابی ارزش نمکش را دارد (همانطور که این کتاب است) آن را تشخیص میدهد. به طور خلاصه، «مربی و بازخورد زنده میشوند» اغلب، کتابهایی که خواندهام به جای توصیفی، تجویزی هستند و راهحلهایی را ارائه میدهند که فقط در یک کتاب کار میکنند، نه در محیط واقعی یک محل کار.
خواندن کتاب بسیار آسان است. هیچ اصطلاحی وجود ندارد، اما اصطلاحات استفاده شده به وضوح توضیح داده شده است. سبک نوشتاری جریان آزاد است و در عین حال نه خفه کننده و نه بیش از حد پیچیده در نظر گرفته می شود. با توجه به این موضوع، همچنین در پایان هر فصل خلاصهای مختصر وجود دارد که به سادگی «به طور خلاصه» نامیده میشود، که نکات کلیدی را مرور میکند.
در ظاهر، یک مطالعه سریع با همه چیزهایی است که شما نیاز دارید. شروع کنید و عملکرد خود را بهبود بخشید و فوراً به ذهنتان خطور کند. با این حال، در جستجوی کمی بیشتر است که شما نه تنها از دقتی که باید برای این کتاب انجام شده باشد تا آن را به گونه ای مختصر بخواند، قدردانی کنید، بلکه از توانایی نویسنده در پیوند دادن تجربیات خود به شما به گونه ای که وقتی بیشتر در کتاب غوطه ور می شوید، جزئیات شروع به آشکار شدن می کنند.
یکی از نکات برجسته برای من، به طور تقریبی بازنویسی این بود که چگونه می توانیم با بررسی باورهایی که این رفتار را تحریک می کنند، هر چیزی را که از آن ناراضی هستیم تغییر دهیم. تجزیه و تحلیل آنچه ما را در وهله اول عقب نگه داشته است. اگر این کار را انجام دهیم، تغییراتی ایجاد می کنیم که بسیار آسان است. این به من امکان داد تا کاری را که اشتباه انجام می دادم اصلاح کنم. اما، برجسته خواندن هر بخشی صرفاً نشان میدهد که کتاب در زمینههای دیگر دارای نقص یا کاستی است، که به سادگی درست نیست. این واقعیت که این کتاب هیچ ادعای رادیکالی ندارد که اگر دقیقاً توصیه ها را دنبال کنید همه پاسخ ها را دارد، جذابیت زیادی دارد.
من اکنون دو کتاب اول این مجموعه را خوانده ام و اگر بقیه به این خوبی باشند، این مجموعه می تواند به یک “کتاب مقدس مدیریت” برای مدیر پرمشغله امروز تبدیل شود. خواندن چنین متن پر جنب و جوش و الهام بخشی باعث خوشحالی بود. من نمیخواهم آن را بیش از حد بفروشم (که فکر نمیکنم داشته باشم) بنابراین بهترین چیزی که میتوانم بگویم این است که خودتان نسخهای از آن را در دست بگیرید تا متوجه منظور من شوید. برای همه مدیرانی که سعی می کنند تحت فشارهای دنیای واقعی عمل کنند، بسیار توصیه می شود.
Topics include: the need to become a good coach, why past attempts at coaching failed, how the beliefs of the coach have a part to play, the need to pay attention not only to skills but also the ‘human element’, optimal allocation of responsibility, making lasting improvement, increasing self-awareness, sharing an understanding of the issues, analysing and learning from previous experiences and why after all this it can still go wrong. The book covers a lot of material, but the friendly and chatty style with which it is presented makes it always a pleasure and never a chore.
This book does not patronise. It does not claim to provide a single right way of doing things, which ‘if you do you will be fine’ – life simply isn’t like that and any book worth its salt (as this one is) will recognise that. In short it is ‘coaching and feedback come to life’ Too often, the books I have read are prescriptive instead of descriptive, offering solutions that would only work in a book, not in the real-life setting of a workplace.
The book is very easy to read. There is no ‘jargon’ as such, but the terms that are used are explained clearly. The writing style is free flowing and considered yet not stuffy nor over-elaborate. In keeping with this, there is also a brief summary at the end of each chapter, simply called ‘In Short’, which reviews the key points.
On the surface it’s a quick read with everything you need to get started and improve your performance being brought to the front of your mind immediately. However, it is in delving in a little further that you appreciate not only the care that must have gone into this book to make it such a succinct read, but the ability of the author to connect her experiences to your own in such a way that the details begin to unravel themselves as you become more immersed in the book.
One highlight for me, was, very roughly paraphrasing, how we can change whatever we are unhappy with by examining the beliefs triggering this behaviour and analysing what had held us back in the first place. If we do this we make changes that are very easy to stick to. It enabled me to put right something I had been doing wrong. But, calling any part a highlight would merely suggest the book has failings or shortcomings in other areas, which simply isn’t true. The fact that this book doesn’t make any radical claims that it has all the answers if you follow the advice exactly is much of its appeal.
I have now read the first two books in this series, and if the others are as good as these, this collection could well become a ‘Management Bible’ for today’s busy overworked manager. It was a pleasure to have read such a lively and inspiring text. I don’t want to oversell it (which I don’t believe I have) so the best thing to say would be to get hold of a copy yourself to see what I mean. Highly recommended, a must for all managers trying to perform under the pressures of the real world.
دانلود کتاب «مربیگری و بازخورد واقعی: چگونه به افراد کمک کنیم تا عملکرد خود را بهبود بخشند»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.