انسان شناسی: تکامل

واکنش به تلویزیون واقعیت: عملکرد، مخاطب و ارزش

Reacting to Reality Television: Performance, Audience and Value

دانلود کتاب Reacting to Reality Television: Performance, Audience and Value (به فارسی: واکنش به تلویزیون واقعیت: عملکرد، مخاطب و ارزش) نوشته شده توسط «Beverley Skeggs – Helen Wood»


اطلاعات کتاب واکنش به تلویزیون واقعیت: عملکرد، مخاطب و ارزش

موضوع اصلی: جامعه، سیاست و فلسفه – انسان شناسی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Routledge

نویسنده: Beverley Skeggs – Helen Wood

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2012

تعداد صفحه: 264 / 261

حجم فایل: 3.04 مگابایت

کد کتاب: 0415693705 , 9780415693707

توضیحات کتاب واکنش به تلویزیون واقعیت: عملکرد، مخاطب و ارزش

انفجار بی وقفه تلویزیون واقعیت در سراسر برنامه ها به یک پدیده جهانی پایدار تبدیل شده است که شور و شوق سیاسی و مردمی قابل توجهی را ایجاد می کند.

غیقه ای که مدیران تلویزیون با آن از قالب هایی که به راحتی تکرار می شوند استفاده می کنند، به همان اندازه با اشتیاق مطابقت دارد. از مخاطبان خود را به عنوان شرکت کننده در تلویزیون برای تماشا و انتقاد دیگران عرضه کنند. اما چگونه واکنشی نشان می‌دهیم به این‌همه افراد که در هم می‌شکنند، جلو می‌روند، از هم جدا می‌شوند، سلطه می‌کنند، همدردی می‌کنند، تحقیر می‌کنند و ظاهراً احساسات خام خود را برای سرگرمی ما آشکار می‌کنند؟ آیا وقتی دیگران غمگین هستند احساس ناراحتی می کنیم؟ یا اینکه با دانستن این که شرایط ما ممکن است بهتر باشد راحت شده ایم؟ همانطور که تلویزیون واقعیت به تجارب روزمره گسترش می‌یابد، جنبه‌های روزمره روابط صمیمانه ما را دراماتیک و اغلب شوکه‌کننده می‌کند و ما را به‌عنوان بیننده به عرصه‌ای بی‌ثبات اخلاقی با واسطه دعوت می‌کند.

این کتاب به تأثیر این گشایش بی پایان از صمیمیت به عنوان یک گرایش سرگرمی که مرزهای سنتی بین تماشاگر و مجری را از بین می برد که ابزارهای جدیدی برای ثبت روابط تلویزیون با مخاطبان می طلبد. نویسندگان به جای اینکه بپرسند چگونه ژانر تلویزیون واقعیت به عنوان “متن” یا بازنمایی تفسیر می شود، سیاست برخورد بینندگان را به عنوان مداخلات، تداعی ها و به طور کلی روابط اجتماعی با واسطه بررسی می کنند.

نویسندگان نشان می دهند که چگونه واکنش های مختلف می تواند انجام شود. بینندگان را در مسابقات با ارزش شرکت دهید، زیرا بینندگان زن همدلی می کنند و برای اعتبار بخشیدن به زندگی خود تلاش می کنند. نویسندگان از این پاسخ‌های دقیق برای به چالش کشیدن نظریه‌های خود، حکومت‌داری و ایدئولوژی استفاده می‌کنند.

برای دانشجویان و محققین در مطالعات مخاطبان، مطالعات تلویزیونی و مطالعات رسانه‌ای و ارتباطات باید مطالعه شود.


The unremitting explosion of reality television across the schedules has become a sustainable global phenomenon generating considerable popular and political fervour.

The zeal with which television executives seize on the easily replicated formats is matched equally by the eagerness of audiences to offer themselves up as television participants for others to watch and criticise. But how do we react to so many people breaking down, fronting up, tearing apart, dominating, empathising, humiliating, and seemingly laying bare their raw emotion for our entertainment? Do we feel sad when others are sad? Or are we relieved by the knowledge that our circumstances might be better? As reality television extends into the experiences of the everyday, it makes dramatic and often shocking the mundane aspects of our intimate relations, inviting us as viewers into a volatile arena of mediated morality.

This book addresses the impact of this endless opening out of intimacy as an entertainment trend that erodes the traditional boundaries between spectator and performer demanding new tools for capturing television’s relationships with audiences. Rather than asking how the reality television genre is interpreted as ‘text’ or representation the authors investigate the politics of viewer encounters as interventions, evocations, and more generally mediated social relations.

The authors show how different reactions can involve viewers in tournaments of value, as women viewers empathise and struggle to validate their own lives. The authors use these detailed responses to challenge theories of the self, governmentality and ideology.

A must read for both students and researchers in audience studies, television studies and media and communication studies.

دانلود کتاب «واکنش به تلویزیون واقعیت: عملکرد، مخاطب و ارزش»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید