دانلود کتاب Quantitative models in marketing research (به فارسی: مدل های کمی در تحقیقات بازاریابی) نوشته شده توسط «Philip Hans Franses – Richard Paap»
اطلاعات کتاب مدل های کمی در تحقیقات بازاریابی
موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Cambridge University Press
نویسنده: Philip Hans Franses – Richard Paap
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2001
تعداد صفحه: 222
حجم فایل: 1.30 مگابایت
کد کتاب: 0511013019 , 9780521801669
توضیحات کتاب مدل های کمی در تحقیقات بازاریابی
این کتاب مهم ترین و کاربردی ترین مدل های کمی مربوط به تحقیقات بازاریابی را ارائه می دهد. هر مدل شامل نمایش مکانیک مدل، تحلیل تجربی، مثالهای دنیای واقعی و تفسیر نتایج و یافتهها است. خواننده یاد خواهد گرفت که چگونه تکنیک ها را به کار گیرد و همچنین آخرین پیشرفت های روش شناختی در ادبیات دانشگاهی را درک کند. دانشآموزان و تمرینکنندگان با مهارتهای عددی متفاوت از طریق کتاب راهنمایی میشوند، اگرچه دانشی از تکنیکهای عددی ابتدایی فرض میشود.
دانلود کتاب «مدل های کمی در تحقیقات بازاریابی»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.