بازاریابی: تبلیغات

مدل های کمی در تحقیقات بازاریابی

Quantitative models in marketing research

دانلود کتاب Quantitative models in marketing research (به فارسی: مدل های کمی در تحقیقات بازاریابی) نوشته شده توسط «Philip Hans Franses – Richard Paap»


اطلاعات کتاب مدل های کمی در تحقیقات بازاریابی

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Cambridge University Press

نویسنده: Philip Hans Franses – Richard Paap

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2001

تعداد صفحه: 222

حجم فایل: 1.30 مگابایت

کد کتاب: 0511013019 , 9780521801669

توضیحات کتاب مدل های کمی در تحقیقات بازاریابی

این کتاب مهم ترین و کاربردی ترین مدل های کمی مربوط به تحقیقات بازاریابی را ارائه می دهد. هر مدل شامل نمایش مکانیک مدل، تحلیل تجربی، مثال‌های دنیای واقعی و تفسیر نتایج و یافته‌ها است. خواننده یاد خواهد گرفت که چگونه تکنیک ها را به کار گیرد و همچنین آخرین پیشرفت های روش شناختی در ادبیات دانشگاهی را درک کند. دانش‌آموزان و تمرین‌کنندگان با مهارت‌های عددی متفاوت از طریق کتاب راهنمایی می‌شوند، اگرچه دانشی از تکنیک‌های عددی ابتدایی فرض می‌شود.


This book presents the most important and practically relevant quantitative models for marketing research. Each model includes a demonstration of the mechanics of the model, empirical analysis, real world examples, and an interpretation of results and findings. The reader will learn how to apply the techniques, as well as understand the latest methodological developments in the academic literature. Students and practitioners with differing numerical skills are guided through the book, although a knowledge of elementary numerical techniques is assumed.

دانلود کتاب «مدل های کمی در تحقیقات بازاریابی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید