برنامه نويسي

پایتون برای کودکان: مقدمه ای بازیگوش برای برنامه نویسی

Python for Kids: A Playful Introduction to Programming

دانلود کتاب Python for Kids: A Playful Introduction to Programming (به فارسی: پایتون برای کودکان: مقدمه ای بازیگوش برای برنامه نویسی) نوشته شده توسط «Jason R. Briggs»


اطلاعات کتاب پایتون برای کودکان: مقدمه ای بازیگوش برای برنامه نویسی

موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه نویسی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: No Starch Press

نویسنده: Jason R. Briggs

زبان: english

فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2012

تعداد صفحه: 344

حجم فایل: 7.03 مگابایت

کد کتاب: 1593274076 , 9781593274078

توضیحات کتاب پایتون برای کودکان: مقدمه ای بازیگوش برای برنامه نویسی

پایتون یک زبان برنامه نویسی قدرتمند و رسا است که یادگیری آن آسان و استفاده از آن سرگرم کننده است! اما کتاب‌های مربوط به یادگیری برنامه‌نویسی در پایتون می‌توانند به نوعی کسل‌کننده، خاکستری و کسل‌کننده باشند و این برای هیچ‌کس جالب نیست. Python for Kids پایتون را زنده می کند و شما (و والدینتان) را وارد دنیای برنامه نویسی می کند. جیسون آر. بریگز که همیشه صبور است، شما را از طریق اصول اولیه راهنمایی می‌کند، همانطور که برنامه‌های نمونه منحصربه‌فرد (و اغلب خنده‌دار) را آزمایش می‌کنید که شامل هیولاهای درنده، ماموران مخفی، کلاغ‌های دزد و غیره است. اصطلاحات جدید تعریف شده اند کد رنگی، تفکیک شده و توضیح داده شده است و تصاویر دمدمی و تمام رنگی همه چیز را در سمت روشن تر نگه می دارد. فصل‌ها با پازل‌های برنامه‌نویسی به پایان می‌رسند که برای کشش مغز و تقویت درک شما طراحی شده‌اند. در پایان کتاب شما دو بازی کامل را برنامه ریزی کرده اید، یک کلون از بازی معروف Pong و «Mr. Stick Man Races for the Exit» – یک بازی پلتفرم با پرش، انیمیشن و موارد دیگر.


Python is a powerful, expressive programming language thats easy to learn and fun to use! But books about learning to program in Python can be kind of dull, gray, and boring, and thats no fun for anyone. Python for Kids brings Python to life and brings you (and your parents) into the world of programming. The ever-patient Jason R. Briggs will guide you through the basics as you experiment with unique (and often hilarious) example programs that feature ravenous monsters, secret agents, thieving ravens, and more. New terms are defined code is colored, dissected, and explained and quirky, full-color illustrations keep things on the lighter side. Chapters end with programming puzzles designed to stretch your brain and strengthen your understanding. By the end of the book youll have programmed two complete games a clone of the famous Pong and «Mr. Stick Man Races for the Exit»—a platform game with jumps, animation, and much more.

دانلود کتاب «پایتون برای کودکان: مقدمه ای بازیگوش برای برنامه نویسی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید