کتاب های خودآموز

گاو بنفش: کسب و کار خود را با قابل توجه بودن متحول کنید

Purple Cow: Transform Your Business by Being Remarkable

دانلود کتاب Purple Cow: Transform Your Business by Being Remarkable (به فارسی: گاو بنفش: کسب و کار خود را با قابل توجه بودن متحول کنید) نوشته شده توسط «Seth Godin»


اطلاعات کتاب گاو بنفش: کسب و کار خود را با قابل توجه بودن متحول کنید

موضوع اصلی: خودیاری، روابط و سبک زندگی – روابط

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Portfolio

نویسنده: Seth Godin

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2003

تعداد صفحه: 160

حجم فایل: 1.83 مگابایت

کد کتاب: 014028852X , 9780140288520

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب گاو بنفش: کسب و کار خود را با قابل توجه بودن متحول کنید

شما یا گاو بنفش هستید یا نیستید. شما یا قابل توجه هستید یا نامرئی انتخاب خود را انجام دهید. Starbucks و JetBlue و KrispyKreme و Apple و DutchBoy و Kensington و Zespri و Hard Candy چه چیزی دارند که شما ندارید؟ چگونه آنها همچنان منتقدان را گیج می کنند و به رشد چشمگیری دست می یابند و برندهای آزموده شده و واقعی سابق را پشت سر می گذارند تا آخرین نفس خود را به باد دهند؟ در مقابل، چک لیست بازاریابان خسته P برای چندین دهه استفاده کرده اند تا محصول خود را مورد توجه قرار دهند – قیمت گذاری، تبلیغات، تبلیغات، برای نام بردن از برخی از آنها – دیگر کار نمی کنند. یک “P” بسیار مهم وجود دارد که باید به لیست اضافه شود. این گاو بنفش است. گاوها، بعد از اینکه یک، یا دو، یا ده را دیدید، خسته کننده هستند. با این حال، یک گاو بنفش… حالا این چیزی می شود. گاو بنفش چیزی خارق‌العاده، چیزی غیرقابل درک و هیجان‌انگیز و غیرقابل باور را توصیف می‌کند. هر روز، مصرف کنندگان با چیزهای خسته کننده زیادی روبرو می شوند – بسیاری از گاوهای قهوه ای – اما می توانید شرط ببندید که گاو بنفش را فراموش نخواهند کرد. و این یک کارکرد بازاریابی نیست که بتوانید به محصول یا خدمات خود ضربه بزنید. گاو بنفش ذاتی است. درست ساخته شده است، یا آنجا نیست. عادت زنانه. در گاو ارغوانی، ست گودین از شما می‌خواهد که در هر چیزی که می‌سازید، و هر کاری که انجام می‌دهید، یک گاو بنفش بگذارید تا چیزی واقعاً قابل توجه خلق کنید. این یک مانیفست برای بازاریابان است که می خواهند به ایجاد محصولاتی کمک کنند که در وهله اول ارزش بازاریابی را داشته باشند.


You’re either a Purple Cow or you’re not. You’re either remarkable or invisible. Make your choice. What do Starbucks and JetBlue and KrispyKreme and Apple and DutchBoy and Kensington and Zespri and Hard Candy have that you don’t? How do they continue to confound critics and achieve spectacular growth, leaving behind former tried-and true brands to gasp their last? Face it, the checklist of tired ‘P’s marketers have used for decades to get their product noticed -Pricing, Promotion, Publicity, to name a few-aren’t working anymore. There’s an exceptionally important ‘P’ that has to be added to the list. It’s Purple Cow. Cows, after you’ve seen one, or two, or ten, are boring. A Purple Cow, though…now that would be something. Purple Cow describes something phenomenal, something counterintuitive and exciting and flat out unbelievable. Every day, consumers come face to face with a lot of boring stuff-a lot of brown cows-but you can bet they won’t forget a Purple Cow. And it’s not a marketing function that you can slap on to your product or service. Purple Cow is inherent. It’s built right in, or it’s not there. Period. In Purple Cow , Seth Godin urges you to put a Purple Cow into everything you build, and everything you do, to create something truly noticeable. It’s a manifesto for marketers who want to help create products that are worth marketing in the first place.

دانلود کتاب «گاو بنفش: کسب و کار خود را با قابل توجه بودن متحول کنید»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید