بازاریابی: تبلیغات

روابط عمومی برای Dummies

Public Relations for Dummies

دانلود کتاب Public Relations for Dummies (به فارسی: روابط عمومی برای Dummies) نوشته شده توسط «Eric Yaverbaum – Ilise Benun – Richard Kirshenbaum – Robert W. Bly»


اطلاعات کتاب روابط عمومی برای Dummies

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Wiley

نویسنده: Eric Yaverbaum – Ilise Benun – Richard Kirshenbaum – Robert W. Bly

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2006

تعداد صفحه: 385

حجم فایل: 6.60 مگابایت

کد کتاب: 0471772720 , 9780471772729

نوبت چاپ: 2nd ed

توضیحات کتاب روابط عمومی برای Dummies

n “روابط عمومی برای آدمک ها” ویرایش دوم، نویسندگان اریک یاوربام و باب بلی اصول اولیه روابط عمومی را بسیار ساده برای همه کسانی که می خواهند مفهوم و نیاز خدمات روابط عمومی را درک کنند، توضیح می دهند. اریک یاوربام بیش از 25 سال تجربه در روابط عمومی دارد و به دلیل تخصص منحصر به فرد خود در روابط استراتژیک رسانه ای، ارتباطات بحران و آموزش رسانه ها شهرت زیادی به دست آورده است. اریک تجربه گسترده ای در مشاوره با طیف گسترده ای از مشتریان در بازارهای شرکتی، مصرف کننده، خرده فروشی، فناوری و خدمات حرفه ای و در ساخت برندهایی مانند Sony، IKEA، Domino’s Pizza، TCBY، Progressive Insurance و American Express به دست آورده است. دیگران Bob Bly یک کپی رایتر مستقل است که متخصص در بازاریابی مستقیم سنتی و اینترنتی است. او برای بیش از 100 مشتری از جمله IBM، AT&T، گروه BOC، EBI Medical Systems، Associated Air نامه‌های فروش، بسته‌های پست مستقیم، تبلیغات، اسکریپت‌ها، وب‌سایت‌ها، پست مستقیم اینترنتی و مطالب روابط عمومی نوشته است. حمل و نقل.


n “Public Relations for Dummies” 2nd edition , authors Eric Yaverbaum and Bob Bly explain extremely simple the basics of PR for everyone who wants to understand the concept and the need of public relations services. Eric Yaverbaum has more than 25 years of experience in the practice of public relations and has earned a reputation for his unique expertise in strategic media relations, crisis communications, and media training. Eric has amassed extensive experience in counseling a wide range of clients in corporate, consumer, retail, technology, and professional-services markets and in building brands such as Sony, IKEA, Domino’s Pizza, TCBY, Progressive Insurance, and American Express, among many others. Bob Bly is an independent copywriter specializing in traditional and Internet direct marketing. He has written lead generating sales letters, direct-mail packages, ads, scripts, Web sites, Internet direct mail, and PR materials for more than 100 clients, including IBM, AT&T, The BOC Group, EBI Medical Systems, Associated Air Freight.

دانلود کتاب «روابط عمومی برای Dummies»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید