روانشناسی

روانشناسی رسانه های سرگرمی: محو کردن خطوط بین سرگرمی و متقاعدسازی

Psychology of Entertainment Media: Blurring the Lines between Entertainment and Persuasion

دانلود کتاب Psychology of Entertainment Media: Blurring the Lines between Entertainment and Persuasion (به فارسی: روانشناسی رسانه های سرگرمی: محو کردن خطوط بین سرگرمی و متقاعدسازی) نوشته شده توسط «L.J. Shrum»


اطلاعات کتاب روانشناسی رسانه های سرگرمی: محو کردن خطوط بین سرگرمی و متقاعدسازی

موضوع اصلی: روانشناسی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Psychology Press

نویسنده: L.J. Shrum

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2003

تعداد صفحه: 378

حجم کتاب: 6 مگابایت

کد کتاب: 0805846417 , 9780805846416

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب روانشناسی رسانه های سرگرمی: محو کردن خطوط بین سرگرمی و متقاعدسازی

دانشمندان علوم اجتماعی و بازاریابی همگرایی بین پیام‌های روایی و بلاغی رسانه‌های سرگرمی و تأثیر آنها بر نگرش‌ها و رفتار را بررسی می‌کنند. در معرفی 18 مقاله بر اساس کنفرانس سالانه تبلیغات و روانشناسی مصرف کننده در سال 2002. Shrum (بازاریابی، U. of Texas-San Antonio) خاطرنشان می کند که تأثیرات رسانه ای به متغیرهایی مانند تفاوت های فردی در استفاده بستگی دارد. مشارکت‌کنندگان مطالعات و نظریه‌های تجربی مربوط به عواملی مانند پیام‌های فرعی، قرار دادن محصول، عدم مواجهه با تنوع، و پردازش ارتباط داستانی در مقابل واقعی را ارائه می‌کنند.


Social science and marketing scholars examine the convergence between entertainment media’s narrative and rhetoric messages and their impact on attitudes and behavior. In introducing 18 papers based on the 2002 Annual Advertising and Consumer Psychology Conference. Shrum (marketing, U. of Texas-San Antonio) notes that media effects depend on such variables as individual differences in usage. Contributors present empirical studies and theory relating to such factors as subliminal messages, product placement, lack of exposure to diversity, and fictional vs. factual communication processing.

دانلود کتاب «روانشناسی رسانه های سرگرمی: محو کردن خطوط بین سرگرمی و متقاعدسازی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.