دانلود کتاب Psychology of Entertainment Media: Blurring the Lines between Entertainment and Persuasion (به فارسی: روانشناسی رسانه های سرگرمی: محو کردن خطوط بین سرگرمی و متقاعدسازی) نوشته شده توسط «L.J. Shrum»
اطلاعات کتاب روانشناسی رسانه های سرگرمی: محو کردن خطوط بین سرگرمی و متقاعدسازی
موضوع اصلی: روانشناسی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Psychology Press
نویسنده: L.J. Shrum
زبان: English
فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2003
تعداد صفحه: 378
حجم کتاب: 6 مگابایت
کد کتاب: 0805846417 , 9780805846416
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب روانشناسی رسانه های سرگرمی: محو کردن خطوط بین سرگرمی و متقاعدسازی
دانشمندان علوم اجتماعی و بازاریابی همگرایی بین پیامهای روایی و بلاغی رسانههای سرگرمی و تأثیر آنها بر نگرشها و رفتار را بررسی میکنند. در معرفی 18 مقاله بر اساس کنفرانس سالانه تبلیغات و روانشناسی مصرف کننده در سال 2002. Shrum (بازاریابی، U. of Texas-San Antonio) خاطرنشان می کند که تأثیرات رسانه ای به متغیرهایی مانند تفاوت های فردی در استفاده بستگی دارد. مشارکتکنندگان مطالعات و نظریههای تجربی مربوط به عواملی مانند پیامهای فرعی، قرار دادن محصول، عدم مواجهه با تنوع، و پردازش ارتباط داستانی در مقابل واقعی را ارائه میکنند.
دانلود کتاب «روانشناسی رسانه های سرگرمی: محو کردن خطوط بین سرگرمی و متقاعدسازی»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.