برنامه نويسي

برنامه نویسی بازی های نقش آفرینی با دایرکت ایکس

Programming role playing games with directx

دانلود کتاب Programming role playing games with directx (به فارسی: برنامه نویسی بازی های نقش آفرینی با دایرکت ایکس) نوشته شده توسط «Jim Adams»


اطلاعات کتاب برنامه نویسی بازی های نقش آفرینی با دایرکت ایکس

موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه نویسی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Premier Press a division of Course Technology

نویسنده: Jim Adams

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2004

تعداد صفحه: 862

حجم فایل: 6.97 مگابایت

کد کتاب: 159200315X , 9781592003150

نوبت چاپ: 2nd ed

توضیحات کتاب برنامه نویسی بازی های نقش آفرینی با دایرکت ایکس

در مقایسه با نسخه اول محبوب، “Programming Role Playing Games with DirectX (1931841098)، این نسخه دوم نسخه به روز شده DirectX (DirectX 9) را پوشش می دهد. خوانندگان یاد می گیرند که چگونه از DirectX 9 برای ایجاد یک بازی نقش آفرینی کامل استفاده کنند. راهنمای جامع شامل همه چیزهایی است که خواننده باید بداند، در حالی که در عین حال بازخورد خواننده را در بر می گیرد و اصول اولیه موجود در نسخه اول را حذف می کند. با آموزش نحوه استفاده از اجزای مختلف DirectX 9 به خواننده شروع می شود (DirectX Graphics، DirectX Audio، DirectInput و DirectPlay) هنگامی که خوانندگان درک اولیه از DirectX 9 را به دست آورند، می توانند به ساختن عملکردهای اساسی مورد نیاز برای ایجاد یک بازی – از ترسیم گرافیک های دو بعدی و سه بعدی گرفته تا ایجاد یک سیستم اسکریپت، ادامه دهند. سپس به پایان رسید زیرا خواننده می بیند که چگونه یک بازی کامل ایجاد کند – از ابتدا تا انتها!


In comparison to the popular first edition, “Programming Role Playing Games with DirectX (1931841098), this second version covers the updated version of DirectX (DirectX 9). Readers learn how to use DirectX 9 to create a complete role-playing game. This comprehensive guide contains everything the reader needs to know, while at the same time incorporating reader feedback and eliminating the bare-boned basics contained in the first edition. It begins by teaching the reader how to use the various components of DirectX 9 (DirectX Graphics, DirectX Audio, DirectInput, and DirectPlay). Once readers have a basic understanding of DirectX 9, they can move on to building the basic functions needed to create a game – from drawing 2D and 3D graphics to creating a scripting system. All this information is then wrapped up as the reader sees how to create an entire game – from start to finish!

دانلود کتاب «برنامه نویسی بازی های نقش آفرینی با دایرکت ایکس»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید