تجارت

تبلیغات برنامه ای: تبدیل موفقیت آمیز به بازاریابی خودکار و داده محور در زمان واقعی

Programmatic Advertising: The Successful Transformation to Automated, Data-Driven Marketing in Real-Time

دانلود کتاب Programmatic Advertising: The Successful Transformation to Automated, Data-Driven Marketing in Real-Time (به فارسی: تبلیغات برنامه ای: تبدیل موفقیت آمیز به بازاریابی خودکار و داده محور در زمان واقعی) نوشته شده توسط «Oliver Busch (eds.)»


اطلاعات کتاب تبلیغات برنامه ای: تبدیل موفقیت آمیز به بازاریابی خودکار و داده محور در زمان واقعی

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Springer International Publishing

نویسنده: Oliver Busch (eds.)

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2016

تعداد صفحه: 280

حجم فایل: 6.30 مگابایت

کد کتاب: 331925023X , 9783319250236

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب تبلیغات برنامه ای: تبدیل موفقیت آمیز به بازاریابی خودکار و داده محور در زمان واقعی

این راهنمای اساسی در مورد تبلیغات برنامه‌ای به تفصیل توضیح می‌دهد که چگونه تبلیغات خودکار و مبتنی بر داده در عمل واقعاً کار می‌کند و چگونه اتخاذ صحیح منجر به مزیت رقابتی برای تبلیغ‌کنندگان، آژانس‌ها و رسانه‌ها می‌شود. روش جدید برنامه ریزی، هدایت و اندازه گیری بازاریابی ممکن است هنوز برای اکثر تصمیم گیرندگان پیچیده و تهدیدکننده به نظر برسد. این خلاصه مشترک تجربه اثبات شده و بهترین عملکرد را در 22 مقاله نوشته شده توسط 45 متخصص مشهور از سراسر جهان ترکیب می کند. از جمله دکتر فلوریان هاینمن/پروژه-A، پیتر وورتنبرگر/اکسل اسپرینگر، دیردره مک گلاشان/مدیاکوم، دکتر مارک گرتر/کسیس، مایکل لمب/مدیا مث، کارولین اوون/IPG، استفان باردگا/زنیت، آرون کومار/کادرئون، دکتر رالف اشتراوس/Marketingverband، جاناتان بچر/SAP و بسیاری از ذهن های بزرگ دیگر.


This fundamental guide on programmatic advertising explains in detail how automated, data-driven advertising really works in practice and how the right adoption leads to a competitive advantage for advertisers, agencies and media. The new way of planning, steering and measuring marketing may still appear complex and threatening but promising at once to most decision makers. This collaborative compendium combines proven experience and best practice in 22 articles written by 45 renowned experts from all around the globe. Among them Dr. Florian Heinemann/Project-A, Peter Würtenberger/Axel-Springer, Deirdre McGlashan/MediaCom, Dr. Marc Grether/Xaxis, Michael Lamb/MediaMath, Carolin Owen/IPG, Stefan Bardega/Zenith, Arun Kumar/Cadreon, Dr. Ralf Strauss/Marketingverband, Jonathan Becher/SAP and many more great minds.

دانلود کتاب «تبلیغات برنامه ای: تبدیل موفقیت آمیز به بازاریابی خودکار و داده محور در زمان واقعی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید