کامپیوترها

تولید محتوای رویه ای برای توسعه بازی Unity

Procedural Content Generation for Unity Game Development

دانلود کتاب Procedural Content Generation for Unity Game Development (به فارسی: تولید محتوای رویه ای برای توسعه بازی Unity) نوشته شده توسط «Ryan Watkins»


اطلاعات کتاب تولید محتوای رویه ای برای توسعه بازی Unity

موضوع اصلی: کامپیوترها

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Packt Publishing

نویسنده: Ryan Watkins

زبان: english

فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2016

تعداد صفحه: 601

حجم فایل: 5.38 مگابایت

کد کتاب: 1785287478 , 9781785287473

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب تولید محتوای رویه ای برای توسعه بازی Unity

تولید محتوای رویه‌ای فرآیندی است که در آن محتوای بازی با استفاده از الگوریتم‌های رایانه‌ای و نه از طریق تلاش‌های دستی توسعه‌دهندگان بازی توسعه می‌یابد. این کتاب به خوانندگان می آموزد که چگونه الگوریتم هایی را برای تولید رویه ای توسعه دهند که بتوانند در بازی های خود از آنها استفاده کنند. این مفاهیم با استفاده از C# و Unity به عنوان موتور توسعه بازی مورد استفاده قرار می گیرد.

این کتاب اصول یادگیری و یادگیری مداوم با استفاده از PCG را ارائه می دهد. شما نظریه PCG و مولد اعداد تصادفی شبه قدرتمند را کشف خواهید کرد. اعداد تصادفی مانند دای رول ها و تهیه پیش نویس کارت عامل شانسی است که بازی ها را سرگرم کننده می کند و خودانگیختگی را تامین می کند. این کتاب همچنین شما را از طریق توسعه کامل یک بازی دو بعدی راهنمایی می کند.

با شروع تولید سطح، خواهید آموخت که چگونه PCG می تواند محیط بازی را برای شما بسازد. شما به سمت تولید آیتم ها حرکت خواهید کرد و تکنیک های مختلف برای ایجاد رویه های بازی را یاد خواهید گرفت. پس از آن، شما از طریق بخش های PCG انتزاعی تر مانند مقیاس سختی برای پخش کننده و حتی تولید موسیقی راهنمایی خواهید شد! این کتاب به شما کمک می‌کند تا سیستم‌هایی را در بازی‌های خود راه‌اندازی کنید که در آن الگوریتم‌ها سطوح، دارایی‌های هنری، ماموریت‌ها، داستان‌ها، شخصیت‌ها و سلاح‌ها را ایجاد می‌کنند. اینها می توانند به طور قابل ملاحظه ای بار ایجاد دستی هر جنبه از بازی را کاهش دهند.

در نهایت، می‌توانید مهارت‌های PCG جدید خود را در تولید زمین سه‌بعدی امتحان کنید.


Procedural Content Generation is a process by which game content is developed using computer algorithms, rather than through the manual efforts of game developers. This book teaches readers how to develop algorithms for procedural generation that they can use in their own games. These concepts are put into practice using C# and Unity is used as the game development engine.

This book provides the fundamentals of learning and continued learning using PCG. You’ll discover the theory of PCG and the mighty Pseudo Random Number Generator. Random numbers such as die rolls and card drafting provide the chance factor that makes games fun and supplies spontaneity. This book also takes you through the full development of a 2D game.

Starting with level generation, you’ll learn how PCG can make the game environment for you. You’ll move into item generation and learn the different techniques to procedurally create game items. Thereafter, you’ll be guided through the more abstract PCG areas such as scaling difficulty to the player and even generating music! The book helps you set up systems within your games where algorithms create computationally generated levels, art assets, quests, stories, characters, and weapons; these can substantially reduce the burden of manually creating every aspect of the game.

Finally, you’ll get to try out your new PCG skills on 3D terrain generation.

دانلود کتاب «تولید محتوای رویه ای برای توسعه بازی Unity»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید