برنامه نويسي

توسعه بازی سه بعدی Pro Java 6: Java 3D، JOGL، JInput و JOAL

Pro Java 6 3D Game Development: Java 3D, JOGL, JInput and JOAL

دانلود کتاب Pro Java 6 3D Game Development: Java 3D, JOGL, JInput and JOAL (به فارسی: توسعه بازی سه بعدی Pro Java 6: Java 3D، JOGL، JInput و JOAL) نوشته شده توسط «Andrew Davison»


اطلاعات کتاب توسعه بازی سه بعدی Pro Java 6: Java 3D، JOGL، JInput و JOAL

موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه نویسی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Apress

نویسنده: Andrew Davison

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2007

تعداد صفحه: 527

حجم فایل: 14.70 مگابایت

کد کتاب: 1590598172 , 9781590598177

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب توسعه بازی سه بعدی Pro Java 6: Java 3D، JOGL، JInput و JOAL

این کتاب به سه بخش اصلی تقسیم می‌شود: جاوا 3 بعدی، دستگاه‌های ورودی غیراستاندارد برای اجرای بازی، و JOGL.
Java 3D یک API گرافیکی سه‌بعدی سطح بالا است که بر اساس ساختار داده‌های نمودار صحنه است که شامل ساختار داده‌ها می‌شود. اشیایی که در صحنه سه بعدی ظاهر می شوند. موضوعات جاوا 3 بعدی که در اینجا پوشش داده می شوند شامل نحوه ساخت مدل های سه بعدی خود، بارگذاری مدل های موجود، ایجاد مناظر دقیق، نمایش آسمان ها و پس زمینه های زیبا، و اینکه کاربران در صحنه حرکت کنند و در حین حرکت به چیزهایی برخورد کنند، می شود.
من سه مورد غیر استاندارد را بررسی می کنم. دستگاه‌های ورودی: وب‌کم، گیم‌پد، و دستکش داده‌های P5—همه جایگزین‌های سرگرم‌کننده برای صفحه‌کلید و ماوس رایانه شخصی نسبتاً خسته‌کننده هستند.
JOGL یک بسته‌بندی جاوا در اطراف API گرافیکی OpenGL 3D محبوب است که کم‌تر را ارائه می‌دهد. سطح انتزاع برنامه نویسی نسبت به Java 3D (به ویژه، هیچ نمودار صحنه ای برای ساخت وجود ندارد). نزدیکی JOGL به OpenGL به این معنی است که نمونه‌های OpenGL، آموزش‌ها و نکات و تکنیک‌های
برنامه‌نویسی فراوانی وجود دارد که می‌توانند بدون نیاز به کدگذاری مجدد دوباره مورد استفاده قرار گیرند. من به موضوعاتی مشابه
موضوعات Java 3D نگاه می‌کنم: مناظر، جعبه‌های آسمان، تابلوهای تبلیغاتی، چیدن، مه، پوشش‌ها، و ساخت و بارگذاری
مدل‌ها.


This book is divided into three main sections: Java 3D, nonstandard input devices for game playing,and JOGL.
Java 3D is a high-level 3D graphics API based around the construction of a scene graph data
structure that contains the objects that appear in the 3D scene. Java 3D topics covered here include how to build your own 3D models, load existing models, create detailed landscapes, display beautiful skies and backgrounds, and have users navigate through the scene, bumping into things as they go.
I examine three nonstandard input devices: the webcam, the gamepad, and the P5 data glove—all fun alternatives to the rather boring PC keyboard and mouse.
JOGL is a Java wrapper around the popular OpenGL 3D graphics API, which offers a less high-
level programming abstraction than Java 3D (in particular, there’s no scene graph to build). JOGL’s closeness to OpenGL means there’s a wealth of existing OpenGL examples, tutorials, and program-
ming tips and techniques that can be reused without much recoding. I look at topics similar to
those for Java 3D: landscapes, skyboxes, billboards, picking, fog, overlays, and building and loading
models.

دانلود کتاب «توسعه بازی سه بعدی Pro Java 6: Java 3D، JOGL، JInput و JOAL»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید