نرم افزار: نرم افزار آفیس

چاپ برای سود: ناشران تجاری جیانیانگ، فوجیان (قرن 11 تا 17)

Printing for Profit: The Commercial Publishers of Jianyang, Fujian (11th-17th Centuries)

دانلود کتاب Printing for Profit: The Commercial Publishers of Jianyang, Fujian (11th-17th Centuries) (به فارسی: چاپ برای سود: ناشران تجاری جیانیانگ، فوجیان (قرن 11 تا 17)) نوشته شده توسط «Lucille Chia»


اطلاعات کتاب چاپ برای سود: ناشران تجاری جیانیانگ، فوجیان (قرن 11 تا 17)

موضوع اصلی: شعر – شعر آمریکایی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Harvard University Asia Center

نویسنده: Lucille Chia

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2003

تعداد صفحه: 472 / 469

حجم فایل: 33.71 مگابایت

کد کتاب: 067400955X , 9780674009554

توضیحات کتاب چاپ برای سود: ناشران تجاری جیانیانگ، فوجیان (قرن 11 تا 17)

از قرن یازدهم تا هفدهم، ناشران جیان یانگ در استان فوجیان نقش برجسته ای در تجارت کتاب چین ایفا کردند. برخلاف محصولات مطبوعات دولتی و آموزشی، نشریات آنها به بازار کتاب خرده فروشی می رفت. این ناشران با پاسخ به تقاضای مصرف کنندگان برای فرهنگ لغت، تاریخ، جغرافیا، متون پزشکی، دایره المعارف ها، آغازگرها، کتاب های راهنما، رمان ها و مجموعه ها زنده ماندند. انتشارات آنها منعکس کننده نیازهای متنوع طیف کامل خوانندگان در اواخر امپراتوری چین است و به ما امکان می دهد عادات مطالعه، ذائقه و سواد گروه های مختلف اجتماعی را مطالعه کنیم. ناشران جیان یانگ نیز تاجر بودند و تلاش آنها برای تولید کتاب به نحو احسن، پاسخگویی به تقاضاهای بازار و توزیع نشریات خود، دریچه ای به تجارت و صنعت و رشد بازارهای منطقه ای و ملی می دهد.

گستره وسیع فرهنگی، تاریخی و جغرافیایی تجارت کتاب جیانیانگ آن را به موضوعی ایده آل برای مطالعه نشر در چین تبدیل می کند. لوسیل چیا بر اساس یک مطالعه گسترده در مورد چاپ های جیان یانگ، شجره نامه های خانواده های برجسته چاپخانه ها، تاریخ های محلی، اسناد و کاتالوگ ها و کتاب شناسی های حاشیه نویسی شده، نه تنها تاریخچه چاپ تجاری، بلکه مطالعه گسترده ای در مورد فرهنگ چاپخانه نوشته است. کتاب در چین سنتی.


From the eleventh through the seventeenth centuries, the publishers of Jianyang in Fujian province played a conspicuous role in the Chinese book trade. Unlike the products of government and educational presses, their publications were destined for the retail book market. These publishers survived by responding to consumer demands for dictionaries, histories, geographies, medical texts, encyclopedias, primers, how-to books, novels, and anthologies. Their publications reflect the varied needs of the full range of readers in late imperial China and allow us to study the reading habits, tastes, and literacy of different social groups. The publishers of Jianyang were also businessmen, and their efforts to produce books efficiently, meet the demands of the market, and distribute their publications provide a window on commerce and industry and the growth of regional and national markets.

The broad cultural, historical, and geographical scope of the Jianyang book trade makes it an ideal subject for the study of publishing in China. Based on an extensive study of Jianyang imprints, genealogies of the leading families of printers, local histories, documents, and annotated catalogs and bibliographies, Lucille Chia has written not only a history of commercial printing but also a wide-ranging study of the culture of the book in traditional China.

دانلود کتاب «چاپ برای سود: ناشران تجاری جیانیانگ، فوجیان (قرن 11 تا 17)»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید