دانلود کتاب Principles of Marketing: 4th European Edition (Pie) (به فارسی: اصول بازاریابی: چهارمین نسخه اروپایی (پای)) نوشته شده توسط «Philip Kotler – Veronica Wong – John Saunders – Gary Armstrong»
اطلاعات کتاب اصول بازاریابی: چهارمین نسخه اروپایی (پای)
موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Financial Times/ Prentice Hall
نویسنده: Philip Kotler – Veronica Wong – John Saunders – Gary Armstrong
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2004
تعداد صفحه: 989
حجم فایل: 37.64 مگابایت
کد کتاب: 1405871350 , 9781405871358
نوبت چاپ: 4
توضیحات کتاب اصول بازاریابی: چهارمین نسخه اروپایی (پای)
از ایالات متحده ارسال خواهد شد. کتابهای استفادهشده ممکن است شامل مواد همراه نباشند، ممکن است دارای مقداری فرسودگی در قفسه باشند، ممکن است حاوی برجستهسازی/یادداشت باشند، ممکن است شامل CD یا کدهای دسترسی نباشند. 100% ضمانت بازگشت وجه.
دانلود کتاب «اصول بازاریابی: چهارمین نسخه اروپایی (پای)»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.