بازاریابی: تبلیغات

اصول بازاریابی: چهارمین نسخه اروپایی (پای)

Principles of Marketing: 4th European Edition (Pie)

دانلود کتاب Principles of Marketing: 4th European Edition (Pie) (به فارسی: اصول بازاریابی: چهارمین نسخه اروپایی (پای)) نوشته شده توسط «Philip Kotler – Veronica Wong – John Saunders – Gary Armstrong»


اطلاعات کتاب اصول بازاریابی: چهارمین نسخه اروپایی (پای)

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Financial Times/ Prentice Hall

نویسنده: Philip Kotler – Veronica Wong – John Saunders – Gary Armstrong

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2004

تعداد صفحه: 989

حجم فایل: 37.64 مگابایت

کد کتاب: 1405871350 , 9781405871358

نوبت چاپ: 4

توضیحات کتاب اصول بازاریابی: چهارمین نسخه اروپایی (پای)

از ایالات متحده ارسال خواهد شد. کتاب‌های استفاده‌شده ممکن است شامل مواد همراه نباشند، ممکن است دارای مقداری فرسودگی در قفسه باشند، ممکن است حاوی برجسته‌سازی/یادداشت باشند، ممکن است شامل CD یا کدهای دسترسی نباشند. 100% ضمانت بازگشت وجه.


Will be shipped from US. Used books may not include companion materials, may have some shelf wear, may contain highlighting/notes, may not include CDs or access codes. 100% money back guarantee.

دانلود کتاب «اصول بازاریابی: چهارمین نسخه اروپایی (پای)»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید