دانلود کتاب Principles of Marketing: 4th European Edition (به فارسی: اصول بازاریابی: چهارمین نسخه اروپایی) نوشته شده توسط «Philip Kotler – Veronica Wong – John Saunders – Gary Armstrong»
اطلاعات کتاب اصول بازاریابی: چهارمین نسخه اروپایی
موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Financial Times/ Prentice Hall
نویسنده: Philip Kotler – Veronica Wong – John Saunders – Gary Armstrong
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2004
تعداد صفحه: 989
حجم فایل: 37.45 مگابایت
کد کتاب: 0273684566 , 9780273684565
نوبت چاپ: 4
دانلود کتاب «اصول بازاریابی: چهارمین نسخه اروپایی»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.