بازاریابی: تبلیغات

اصول بازاریابی: چهارمین نسخه اروپایی

Principles of Marketing: 4th European Edition

دانلود کتاب Principles of Marketing: 4th European Edition (به فارسی: اصول بازاریابی: چهارمین نسخه اروپایی) نوشته شده توسط «Philip Kotler – Veronica Wong – John Saunders – Gary Armstrong»


اطلاعات کتاب اصول بازاریابی: چهارمین نسخه اروپایی

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Financial Times/ Prentice Hall

نویسنده: Philip Kotler – Veronica Wong – John Saunders – Gary Armstrong

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2004

تعداد صفحه: 989

حجم فایل: 37.45 مگابایت

کد کتاب: 0273684566 , 9780273684565

نوبت چاپ: 4

دانلود کتاب «اصول بازاریابی: چهارمین نسخه اروپایی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید