مهندسی

اصول طراحی صدا و صدا بازی: طراحی صدا و پیاده سازی صدا برای رسانه های تعاملی و فراگیر

Principles of Game Audio and Sound Design: Sound Design and Audio Implementation for Interactive and Immersive Media

دانلود کتاب Principles of Game Audio and Sound Design: Sound Design and Audio Implementation for Interactive and Immersive Media (به فارسی: اصول طراحی صدا و صدا بازی: طراحی صدا و پیاده سازی صدا برای رسانه های تعاملی و فراگیر) نوشته شده توسط «Jean-Luc Sinclair»


اطلاعات کتاب اصول طراحی صدا و صدا بازی: طراحی صدا و پیاده سازی صدا برای رسانه های تعاملی و فراگیر

موضوع اصلی: مهندسی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Routledge

نویسنده: Jean-Luc Sinclair

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2020

تعداد صفحه: 313

حجم فایل: 7.41 مگابایت

کد کتاب: 1138738972 , 9781138738973

توضیحات کتاب اصول طراحی صدا و صدا بازی: طراحی صدا و پیاده سازی صدا برای رسانه های تعاملی و فراگیر

اصول طراحی صدا و صدا بازی مقدمه ای جامع برای هنر صدا برای بازی ها و رسانه های تعاملی با استفاده از Unity است. این راهنمای قابل دسترس، چالش‌های مفهومی هنر و همچنین جنبه‌های فنی و خلاقانه، مانند طراحی صدا، صدای فضایی، فیلم‌نامه‌نویسی، پیاده‌سازی و میکس را در بر می‌گیرد.

شروع با تکنیک‌های اولیه، از جمله صدای خطی و تعاملی طراحی، قبل از حرکت به سمت تکنیک‌های پیشرفته، مانند صدای رویه‌ای، اصول طراحی صدا و صدا بازیبا مجموعه‌ای از منابع دیجیتال، از جمله کتابخانه‌ای از اسکریپت‌های آماده برای استفاده و سازگار تکمیل می‌شود. این مقدمه کامل، مهارت‌ها و ابزارهایی را در اختیار خواننده قرار می‌دهد تا به‌طور مستقل با چالش‌های بالقوه صدای بازی مبارزه کند.

اصول طراحی صدا و صدا بازی، آغازگر عالی برای مبتدی تا متوسط ​​است. خوانندگان سطح با درک اولیه از تولید صوتی و Unity که می خواهند یاد بگیرند که چگونه در دنیای هیجان انگیز بازی و صدای تعاملی جای پایی به دست آورند.


Principles of Game Audio and Sound Design is a comprehensive introduction to the art of sound for games and interactive media using Unity. This accessible guide encompasses both the conceptual challenges of the artform as well as the technical and creative aspects, such as sound design, spatial audio, scripting, implementation and mixing.

Beginning with basic techniques, including linear and interactive sound design, before moving on to advanced techniques, such as procedural audio, Principles of Game Audio and Sound Design is supplemented by a host of digital resources, including a library of ready-to-use, adaptable scripts. This thorough introduction provides the reader with the skills and tools to combat the potential challenges of game audio independently.

Principles of Game Audio and Sound Design is the perfect primer for beginner- to intermediate-level readers with a basic understanding of audio production and Unity who want to learn how to gain a foothold in the exciting world of game and interactive audio.

دانلود کتاب «اصول طراحی صدا و صدا بازی: طراحی صدا و پیاده سازی صدا برای رسانه های تعاملی و فراگیر»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید