مدیریت

قیمت گذاری بر اساس هدف: ایجاد و جذب ارزش

Pricing on Purpose: Creating and Capturing Value

دانلود کتاب Pricing on Purpose: Creating and Capturing Value (به فارسی: قیمت گذاری بر اساس هدف: ایجاد و جذب ارزش) نوشته شده توسط «Ronald J. Baker»


اطلاعات کتاب قیمت گذاری بر اساس هدف: ایجاد و جذب ارزش

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – مدیریت و رهبری

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Wiley

نویسنده: Ronald J. Baker

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2006

تعداد صفحه: 402

حجم فایل: 2.39 مگابایت

کد کتاب: 0471729809 , 9780471729808

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب قیمت گذاری بر اساس هدف: ایجاد و جذب ارزش

— رید هولدن، مؤسس، شرکت مشاوران هولدن، www.holdenadvisors.com، نویسنده همکار، استراتژی و تاکتیک های قیمت گذاری: راهنمای تصمیم گیری سودآور، ویرایش سوم «ران بیکر با قیمت گذاری بر اساس هدف، سهم بزرگی در بهتر شدن داشته است. درک قیمت‌گذاری که برای هر کسی که می‌خواهد یاد بگیرد در دسترس خواهد بود. مردم با نمونه‌هایی از آنچه به‌عنوان قیمت‌گذاری منحصربه‌فرد می‌دانند مجذوب می‌شوند. گاهی اوقات عجیب است، اما اغلب اوقات بسیار هوشمندانه و به خوبی تحقیق شده است. این کتاب نیز همینطور است. وجود دارد. نمونه هایی هستند که در نگاه اول به نظر می رسد هیچ ارتباطی با موضوع مورد بحث ندارند، اما نکات یادگیری همه به روش های جالب و به یاد ماندنی بیان و توضیح داده شده است. و من آن را به قیمت‌گذاران حرفه‌ای، بازاریاب‌ها و هر کسی که علاقه‌مند به کسب ارزشی است که کسب‌وکارشان ایجاد می‌کند توصیه می‌کنم.” – اریک جی میچل، رئیس انجمن قیمت‌گذاری حرفه‌ای، www.pricingsociety.com، ران بی aker چیزی است که من آن را “غول فکری” می نامم. او در دو کتاب اول خود به معنای واقعی کلمه انقلابی را در حرفه های حسابداری و حقوقی آغاز کرد. هزاران متخصص در بخش عمومی اکنون به لطف او زندگی بسیار بهتر و پربارتری دارند. اکنون او تأثیر خود را به شکلی عظیم گسترش داده است. این کتاب را بخوانید، اجرا کنید. ایده‌ها و دیگر هرگز به قیمت‌ها یا سیاست‌های قیمت‌گذاری‌تان به همین شکل نگاه نخواهید کرد. به این دلیل از بسیاری جهات ثروتمندتر خواهید شد. آینده: راهنمای حسابداران، وکلا، و سایر خدمات حرفه ای، www.resultsnetaustralia.com”من به عنوان خواننده صدها کتاب تجاری، وقتی با کتابی روبرو می شوم که چیز جدیدی برای گفتن دارد، هیجان زده می شوم. قیمت گذاری بر اساس هدف فقط انجام می دهد. ران بیکر به جای ارائه مجموعه‌ای از آیتم‌های حس خوب برای بررسی فهرست، ما را تشویق می‌کند «با او فکر کنیم، نه مثل او». او به طور روشمند استدلال خود را ایجاد می کند که ما را از طریق هزارتوی تئوری قیمت گذاری هدایت می کند و ما را تشویق می کند که به قیمت گذاری به عنوان ابزار استراتژیک نگاه کنیم نه رویکرد تاکتیکی تنبلی مبتنی بر هزینه در اکثر مشاغل. ، “قیمت گذاری مبتنی بر هزینه، تریاک تجارت است.”—اد کلس، مدیر توسعه و استخدام شرکا، نرم افزار Sage”بیکر این کار را دوباره انجام داده است! بر اساس اصول اصلی که در راهنمای حرفه ای برای قیمت گذاری ارزش و The پیشرفت کرده است. شرکت آینده، ران بیکر دوباره رهبری فکری خود را در مورد پویایی های حیاتی ارزش و قیمت گذاری تکامل داده است. آخرین کار بیکر، قیمت گذاری بر اساس هدف: ایجاد و جذب ارزش، نمونه های واقعی و استراتژی های عملی را ارائه می دهد که چارچوبی برای بهینه سازی قیمت گذاری ارائه می دهد. وضوح هدف و فراخوان پرشور او برای عمل در اقتصاد سرمایه فکری امروز طنین انداز شده است.” – توماس فینران، معاون اجرایی انجمن تبلیغات آمریکا آژانس ها “ما این کتاب را دوست داریم! با تحقیقات دقیق، مراجع کامل و توصیه هایی برای مطالعه بیشتر، می توان این کتاب را یک کتاب درسی در نظر گرفت. این که آنقدر خواندنی و جذاب باشد یک پیروزی است. فصل ارائه کتیبه برای قیمت تمام شده به اضافه ارزش چندین برابر قیمت این کتاب است. مشتریان حساس به قیمت دارید؟ تعجب می کنم چرا؟ بخوانید و گریه نکنید. چه کسی مسئول ارزش در شرکت شما است؟ بیکر می پرسد. اگر نمی توانید بلافاصله پاسخ دهید، بهتر است این کتاب را بخوانید. براوو، بیکر!” – پل اوبیرن و پل کندی، شرکا، اوبیرن و کندی LLP، حسابداران خبره، انگلستان، www.obk.co.uk “ران بیکر چیزی کم از درخشان نیست، و اشتیاق او به قیمت گذاری مسری است قیمت گذاری بر اساس هدف، بیش از هر چیز دیگری که می توانید انجام دهید، به شرکت شما ارزش اضافه می کند. طبق معمول در کتاب های رون، او ایده های پیشرفته ای را ارائه می دهد. هیچ ارزشی برای شرکت شما بیشتر از خواندن Pricing on Purpose و اجرای ایده های آن نیست.” – اسکات ابوت، کارآفرین، سابق توسعه تجارت منطقه ای، مدیر، BDO Dunwoody، LLP، مانیتوبا، کانادا


—Reed Holden, founder, Holden Advisors Corp., www.holdenadvisors.com coauthor, The Strategy and Tactics of Pricing: A Guide to Profitable Decision Making, Third Edition”With Pricing on Purpose, Ron Baker had made an enormous contribution to the better understanding of pricing that will be accessible to anyone who wants to learn. People are intrigued by instances of what they see as idiosyncratic pricing. Sometimes it is idiosyncratic, but oft-times it is fiendishly clever and well researched. So is this book. There are examples that at first sight seem to have nothing to do with the subject at hand, but the learning points are all made and explained in any number of interesting and memorable ways. Pricing on Purpose is a welcome and valuable addition to the learning on pricing and I recommend it to professional pricers, marketers, and anyone interested in capturing the value their business creates.”—Eric G. Mitchell, President, Professional Pricing Society, www.pricingsociety.com”Ron Baker is what I’d call a ‘thought giant.’ In his first two books he literally began a revolution in the accounting and legal professions. Thousands of professionals in public practice now lead far better, more rewarding lives thanks to him. Now he’s broadened his impact in a huge way. Read this book, implement the ideas and you’ll never look at your prices or your pricing policies in the same way again. You’ll be richer in many ways because of it.”—Paul Dunn, founder and CEO, ResultsNet Australia, coauthor, The Firm of the Future: A Guide for Accountants, Lawyers, and Other Professional Services, www.resultsnetaustralia.com”As a reader of hundreds of business books, I am thrilled when I come across one that has something new to say. Pricing on Purpose does just that. Instead of presenting a set of feel-good items to check off a list, Ron Baker encourages us ‘to think with him, not like him.’ He methodically builds his argument leading us through the labyrinth of pricing theory and encourages us to look at pricing as the strategic tool that it is rather than taking the lazy cost-based tactical approach of most businesses. To paraphrase Karl Marx in terms of Baker’s book, ‘Cost-based pricing is the opium of business.'”—Ed Kless, Director, Partner Development and Recruitment, Sage Software”Baker has done it again! Building on the core principles that he advanced in Professional’s Guide to Value Pricing and The Firm of the Future, Ron Baker has again evolved thought leadership on the critical dynamics of value and pricing. Baker’s latest work, Pricing on Purpose: Creating and Capturing Value, provides real-world examples and practical strategies that provide a framework for pricing optimization. His clarity of purpose and passionate call to action resonates in today’s intellectual capital economy.”—Thomas Finneran, Executive Vice President, American Association of Advertising Agencies”We love this book! With detailed research, thorough references, and recommendations for further reading, this could be considered a textbook. That it is so readable and engaging is a triumph. The chapter providing the epitaph for cost-plus pricing is worth many times the price of this book. ‘Got price-sensitive customers? Wonder why? Read and stop weeping. Who’s in charge of value in your company?’ Baker asks. If you can’t immediately answer, you’d better read this book. Bravo, Baker!”—Paul O’Byrne and Paul Kennedy, partners, O’Byrne and Kennedy LLP, Chartered Accountants, United Kingdom, www.obk.co.uk”Ron Baker is nothing short of brilliant, and his enthusiasm for pricing is contagious. Pricing on Purpose will add more value to your firm than anything else you could do. As usual in Ron’s books, he presents cutting-edge ideas. There is no greater value to your company than to read Pricing on Purpose and implement its ideas.”—Scott Abbott, entrepreneur, former regional business development, manager, BDO Dunwoody, LLP, Manitoba, Canada

دانلود کتاب «قیمت گذاری بر اساس هدف: ایجاد و جذب ارزش»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید