تجارت

قیمت گذاری درست انجام شده است: چارچوب قیمت گذاری که توسط سودآورترین شرکت های جهان موفقیت آمیز بوده است

Pricing done right: the pricing framework proven successful by the worlds most profitable companies

دانلود کتاب Pricing done right: the pricing framework proven successful by the worlds most profitable companies (به فارسی: قیمت گذاری درست انجام شده است: چارچوب قیمت گذاری که توسط سودآورترین شرکت های جهان موفقیت آمیز بوده است) نوشته شده توسط «Smith – Tim James»


اطلاعات کتاب قیمت گذاری درست انجام شده است: چارچوب قیمت گذاری که توسط سودآورترین شرکت های جهان موفقیت آمیز بوده است

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Wiley

نویسنده: Smith – Tim James

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2016

تعداد صفحه: 208 / 211

حجم فایل: 23.02 مگابایت

کد کتاب: 111926989X , 9781119269892

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب قیمت گذاری درست انجام شده است: چارچوب قیمت گذاری که توسط سودآورترین شرکت های جهان موفقیت آمیز بوده است

<b>راهنمای عملی و رویکردی جدید برای قیمت‌گذاری دقیق‌تر مبتنی بر ارزش</b> <p><i>قیمت گذاری درست انجام شد</i> یک چارچوب پیشرفته برای قیمت گذاری مبتنی بر ارزش و راهنمایی روشن در مورد ایده پردازی، اجرا و اجرا ارائه می دهد. این کتاب بیشتر از برنامه عملی، یک استراتژی کل نگر را برای اطمینان از قیمت‌گذاری هدفمند با تغییر بحث از «قیمت‌گذاری مبتنی بر ارزش چیست؟» معرفی می‌کند. به “چگونه می توانیم اطمینان حاصل کنیم که قیمت گذاری ما منعکس کننده اهداف ما است؟” همانطور که توسط مطالعات موردی در دنیای واقعی نشان داده شده است، یاد خواهید گرفت که تصمیماتی را که باید مدیریت شوند، چگونه آنها را مدیریت کنید و چه کسی باید آنها را اتخاذ کند، شناسایی کنید. عامل کلیدی موفقیت این است که یک سازمان قیمت گذاری در سازمان خود بسازید. این نشان می دهد که روابط بین تصمیمات قیمت گذاری، چگونه آنها بر یکدیگر تأثیر می گذارند و تأثیرات نهایی ممکن است چه باشد. با این بینش سطح عمیق، بهتر می توانید تصمیم بگیرید که سازمان شما به کجا باید برود. <p>قیمت‌گذاری باید درست انجام شود، و تصمیم‌گیری در مورد قیمت‌گذاری باید گرفته شود – اما آیا مطمئن هستید که این تصمیم‌ها را به افراد مناسب واگذار می‌کنید؟ تعداد کمی از مدیران مطمئن هستند که قیمت‌های آن‌ها دقیقاً منعکس‌کننده هزینه و ارزش محصولشان است و این عدم قطعیت پول را روی میز باقی می‌گذارد. این کتاب یک الگوی عملی برای استراتژی‌ها، روش‌ها، نقش‌ها و تصمیم‌های قیمت‌گذاری بهتر، همراه با یک نقشه راه مشخص از طریق اجرا ارائه می‌کند. <ul> <li>سوالات مناسب برای تجزیه و تحلیل قیمت‌گذاری را شناسایی کنید</li> <li>استراتژی قیمت گذاری و فرآیند تصمیم گیری خود را بهبود بخشید</li> <li>نقش‌ها، مسئولیت‌پذیری و قیمت‌گذاری مبتنی بر ارزش را درک کنید</li> <li>دیدگاه های تجدید ساختار برای کمک به قیمت گذاری که منعکس کننده اهداف سازمان شما باشد</li> </ul> <p>ارتباط حیاتی بین قیمت‌گذاری و استراتژی شرکت باید در فرآیند تصمیم‌گیری منعکس شود. <i>قیمت گذاری درست انجام شد</i> طرحی را برای قیمت گذاری دقیق تر، با راهنمایی متخصص در سراسر فرآیند تغییر، ارائه می دهد


<b>Practical guidance and a fresh approach for more accurate value-based pricing</b> <p><i>Pricing Done Right</i> provides a cutting-edge framework for value-based pricing and clear guidance on ideation, implementation, and execution. More action plan than primer, this book introduces a holistic strategy for ensuring on-target pricing by shifting the conversation from ‘What is value-based pricing?’ to ‘How can we ensure that our pricing reflects our goals?’ You’ll learn to identify the decisions that must be managed, how to manage them, and who should make them, as illustrated by real-world case studies. The key success factor is to build a pricing organization within your organization; this reveals the relationships between pricing decisions, how they affect each other, and what the ultimate effects might be. With this deep-level insight, you are better able to decide where your organization needs to go.   <p>Pricing needs to be done right, and pricing decisions have to be made—but are you sure that you’re leaving these decisions to the right people? Few managers are confident that their prices accurately reflect the cost and value of their product, and this uncertainty leaves money on the table. This book provides a practical template for better pricing strategies, methods, roles, and decisions, with a concrete roadmap through execution. <ul> <li>Identify the right questions for pricing analyses</li> <li>Improve your pricing strategy and decision making process</li> <li>Understand roles, accountability, and value-based pricing</li> <li>Restructure perspectives to help pricing reflect your organization’s goals</li> </ul> <p>The critical link between pricing and corporate strategy must be reflected in the decision making process. <i>Pricing Done Right</i> provides the blueprint for more accurate pricing, with expert guidance throughout the change process

دانلود کتاب «قیمت گذاری درست انجام شده است: چارچوب قیمت گذاری که توسط سودآورترین شرکت های جهان موفقیت آمیز بوده است»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید