دانلود کتاب Pre-Suasion – A Revolutionary Way to Influence and Persuade (به فارسی: پیش متقاعد کردن – روشی انقلابی برای نفوذ و متقاعد کردن) نوشته شده توسط «Robert Cialdini»
اطلاعات کتاب پیش متقاعد کردن – روشی انقلابی برای نفوذ و متقاعد کردن
موضوع اصلی: روانشناسی – عصب روانشناسی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Simon & Schuster
نویسنده: Robert Cialdini
زبان: english
فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2016
تعداد صفحه: 432
حجم فایل: 2.29 مگابایت
کد کتاب: 1501109812 , 9781501109812
توضیحات کتاب پیش متقاعد کردن – روشی انقلابی برای نفوذ و متقاعد کردن
نویسنده کتاب پرفروش افسانه ای نفوذ، روانشناس اجتماعی، رابرت سیالدینی، بر اقناع مؤثر تأثیر می گذارد و فاش می کند که راز در خود پیام نیست، بلکه در لحظه کلیدی قبل از تحویل آن پیام نهفته است.
چه چیزی ارتباطات مؤثر را از متقاعد کننده های واقعاً موفق جدا می کند؟ رابرت سیالدینی با استفاده از همان ترکیبی از تحقیقات علمی دقیق و قابلیت دسترسی که نفوذ او را به پرفروشترین اثر تبدیل کرد، توضیح میدهد که چگونه میتوان از پنجره زمان ضروری قبل از ارائه یک پیام مهم استفاده کرد. این “لحظه ممتاز برای تغییر” افراد را آماده می کند تا قبل از اینکه پیامی را تجربه کنند، پذیرای آن باشند. متقاعدسازی بهینه تنها از طریق قبلمتقاعدسازی بهینه به دست می آید. به عبارت دیگر، برای تغییر «ذهن»، یک پیشسوئدر باید «وضعیتهای ذهنی» را نیز تغییر دهد.
اولین کار انفرادی او پس از سی سال، Pre-Suasion Cialdini بر اساس آن است. تجربه گسترده او به عنوان پراستنادترین روانشناس اجتماعی زمان ماست و تکنیک هایی را توضیح می دهد که یک فرد باید برای تبدیل شدن به یک متقاعد کننده چیره دست اجرا کند. Cialdini میگوید تغییر نگرشها، باورها یا تجربیات شنونده ضروری نیست – تنها چیزی که لازم است ارتباطگر این است که تمرکز توجه مخاطب را قبل از یک اقدام مرتبط تغییر جهت دهد.
از مطالعات روی تصاویر تبلیغاتی تا درمان مواد افیونی. اعتیاد، از نامههای سالانه Berkshire Hathaway گرفته تا سالنامههای تاریخ، Cialdini از مجموعهای از مطالعات و روایتها استفاده میکند تا تکنیکهای خاصی را که میتوانید در کمپینهای بازاریابی آنلاین و حتی تبلیغات موثر زمان جنگ استفاده کنید، ترسیم کند. او نشان میدهد که چگونه انحراف هنرمندانه توجه به پیشاقناع موفقیتآمیز منجر میشود و مخاطب هدف شما را آماده میکند تا بگویند «بله».
What separates effective communicators from truly successful persuaders? Using the same combination of rigorous scientific research and accessibility that made his Influence an iconic bestseller, Robert Cialdini explains how to capitalize on the essential window of time before you deliver an important message. This “privileged moment for change” prepares people to be receptive to a message before they experience it. Optimal persuasion is achieved only through optimal pre-suasion. In other words, to change “minds” a pre-suader must also change “states of mind.”
His first solo work in over thirty years, Cialdini’s Pre-Suasion draws on his extensive experience as the most cited social psychologist of our time and explains the techniques a person should implement to become a master persuader. Altering a listener’s attitudes, beliefs, or experiences isn’t necessary, says Cialdini—all that’s required is for a communicator to redirect the audience’s focus of attention before a relevant action.
From studies on advertising imagery to treating opiate addiction, from the annual letters of Berkshire Hathaway to the annals of history, Cialdini draws on an array of studies and narratives to outline the specific techniques you can use on online marketing campaigns and even effective wartime propaganda. He illustrates how the artful diversion of attention leads to successful pre-suasion and gets your targeted audience primed and ready to say, “Yes.”
دانلود کتاب «پیش متقاعد کردن – روشی انقلابی برای نفوذ و متقاعد کردن»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.