تاریخ، خاطرات، زندگینامه

قلب خود را در آن بریزید: چگونه استارباکس یک فنجان شرکتی را ایجاد کرد

Pour Your Heart Into It: How Starbucks Built a Company One Cup at a Time

دانلود کتاب Pour Your Heart Into It: How Starbucks Built a Company One Cup at a Time (به فارسی: قلب خود را در آن بریزید: چگونه استارباکس یک فنجان شرکتی را ایجاد کرد) نوشته شده توسط «Howard Schultz – Dori Jones Yang»


اطلاعات کتاب قلب خود را در آن بریزید: چگونه استارباکس یک فنجان شرکتی را ایجاد کرد

موضوع اصلی: بیوگرافی و زندگینامه

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Hyperion

نویسنده: Howard Schultz – Dori Jones Yang

زبان: english

فرمت کتاب: MOBI (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 1997

تعداد صفحه: 368

حجم فایل: 1.81 مگابایت

کد کتاب: 0786863153 , 9780786863150

نوبت چاپ: 1st

توضیحات کتاب قلب خود را در آن بریزید: چگونه استارباکس یک فنجان شرکتی را ایجاد کرد

موفقیت شرکت قهوه استارباکس یکی از شگفت‌انگیزترین داستان‌های تجاری در دهه‌های اخیر است. چیزی که به عنوان یک فروشگاه منفرد در ساحل سیاتل آغاز شد، به شرکتی با بیش از هزار و ششصد فروشگاه در سرتاسر جهان و یک فروشگاه جدید در هر روز کاری تبدیل شده است. به همان اندازه که این رشد باورنکردنی قابل توجه است، این واقعیت است که استارباکس موفق شده است تعهد مشهور خود را به برتری محصول و رضایت کارکنان حفظ کند.

در «قلب خود را درون آن بریزید»، مدیر عامل، هوارد شولتز، اصولی را نشان می دهد که شکل دهنده پدیده استارباکس، به اشتراک گذاشتن خرد او از تلاش خود برای تهیه قهوه عالی بخشی از تجربه آمریکایی است. بازاریابان، مدیران و کارآفرینان مشتاق، در این وقایع تاریخی قطعی شرکت که «همه چیز را تغییر داده است، چگونگی تبدیل اشتیاق به سود را کشف خواهند کرد. . . از سلیقه‌های ما گرفته تا زبانمان تا چهره خیابان اصلی.» (فورچون)


The success of Starbucks Coffee Company is one of the most amazing business stories in decades. What started as a single store on Seattle’s waterfront has grown into a company with over sixteen hundred stores worldwide and a new one opening every single business day. Just as remarkable as this incredible growth is the fact that Starbucks has managed to maintain its renowned commitment to product excellence and employee satisfaction.

In Pour Your Heart Into It, CEO Howard Schultz illustrates the principles that have shaped the Starbucks phenomenon, sharing the wisdom he has gained from his quest to make great coffee part of the American experience. Marketers, managers, and aspiring entrepreneurs will discover how to turn passion into profit in this definitive chronicle of the company that “has changed everything . . . from our tastes to our language to the face of Main Street.” (Fortune)

دانلود کتاب «قلب خود را در آن بریزید: چگونه استارباکس یک فنجان شرکتی را ایجاد کرد»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید