علم علم

پلوتوکرات ها متحد شدند: پول مبارزات انتخاباتی، دادگاه عالی، و تحریف انتخابات آمریکا

Plutocrats united: campaign money, the Supreme Court, and the distortion of American elections

دانلود کتاب Plutocrats united: campaign money, the Supreme Court, and the distortion of American elections (به فارسی: پلوتوکرات ها متحد شدند: پول مبارزات انتخاباتی، دادگاه عالی، و تحریف انتخابات آمریکا) نوشته شده توسط «Hasen – Richard L»


اطلاعات کتاب پلوتوکرات ها متحد شدند: پول مبارزات انتخاباتی، دادگاه عالی، و تحریف انتخابات آمریکا

موضوع اصلی: جامعه، سیاست و فلسفه

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Yale University Press

نویسنده: Hasen – Richard L

زبان: english

فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2016

حجم فایل: 2.07 مگابایت

کد کتاب: 0472099213 , 9780472099214

توضیحات کتاب پلوتوکرات ها متحد شدند: پول مبارزات انتخاباتی، دادگاه عالی، و تحریف انتخابات آمریکا

ثبت اثرات کمپین مطالعه قطعی تا به امروز در مورد تأثیر کمپین ها بر فرهنگ سیاسی است. شامل کاوش گسترده ای از عوامل کمپین (مناظره ها، پوشش خبری، تبلیغات و نظرسنجی ها) و تأثیرات آنها (پیمایش، یادگیری و متقاعدسازی)، و همچنین یک بررسی چشمگیر از تکنیک های جمع آوری و تجزیه و تحلیل داده های کمپین، ثبت اثرات کمپین انواع مختلف کمپین ها را در ایالات متحده و خارج از کشور بررسی می کند و شواهد قوی برای تأثیرات کمپین قابل توجه ارائه می دهد. “تسخیر اثرات کمپین یک گزارش قابل دسترس و نافذ از مطالعات مدرن در مورد سیاست های انتخاباتی است. بینش های انتقادی را از طیف وسیعی از تحلیل های نوآورانه به دست می آورد.”–آرتور لوپیا، دانشگاه میشیگان”چه راه شگفت انگیزی برای آغاز دوره جدید انتخابات این کتاب پارادوکس‌های جذاب در ادبیات رفتار رأی‌گیری را مورد توجه قرار می‌دهد، بسیاری از رویکردهای امیدوارکننده برای حل این تناقض‌ها را برجسته می‌کند، و نشان می‌دهد که چگونه این استراتژی‌ها می‌توانند یافته‌های مهمی با بازدهی فوق‌العاده برای درک ما از دموکراسی معاصر داشته باشند. کمربند ایمنی خود را ببندید، دوستان: بورس تحصیلی به لطف این مجموعه مقالات عالی، انتخابات در شرف سرعت گرفتن است.”–جان کراسنیک، دانشگاه استنفورد”در دهه گذشته علاقه مجددی به درک اثرات مبارزات انتخاباتی مشاهده شده است. رای دهندگان چگونه و چه زمانی یاد می گیرند؟ آیا مبارزات انتخاباتی حتی در Capturing Campaign Effects از دانشمندان برجسته علوم سیاسی برای رسیدگی به این موارد استفاده می کند. نتیجه مجموعه ای است که به مرجع اصلی مطالعه کمپین ها تبدیل شود. درسی که به دست می‌آید این است که کمپین‌ها بر تصمیم‌گیری رأی‌دهندگان تأثیر می‌گذارند، معمولاً برای بهتر شدن». مرکز تحقیقات در دانشگاه کالیفرنیا، برکلی ریچارد جانستون استاد و رئیس علوم سیاسی و محقق برجسته دانشگاه در دانشگاه بریتیش کلمبیا است.


Capturing Campaign Effects is the definitive study to date of the influence of campaigns on political culture. Comprising a broad exploration of campaign factors (debates, news coverage, advertising, and polls) and their effects (priming, learning, and persuasion), as well as an impressive survey of techniques for the collection and analysis of campaign data, Capturing Campaign Effects examines different kinds of campaigns in the U.S. and abroad and presents strong evidence for significant campaign effects. “Capturing Campaign Effects is an accessible and penetrating account of modern scholarship on electoral politics. It draws critical insights from a range of innovative analyses.”–Arthur Lupia, University of Michigan”What a wonderful way to usher in the new era of election studies! This book spotlights fascinating paradoxes in the literature of voting behavior, highlights many promising approaches to resolving those paradoxes, and shows how these strategies can yield important findings with terrific payoffs for our understanding of contemporary democracy. Fasten your seatbelts, folks: scholarship on elections is about to speed up thanks to this collection of great essays.”–Jon Krosnick, Stanford University”The past decade has seen a renewed interest in understanding campaign effects. How and when do voters learn? Does the election campaign even matter at all? Capturing Campaign Effects draws on leading political scientists to address these matters. The result is a collection that will become the major reference for the study of campaigns. The lesson that emerges is that campaigns do affect voter decision making, usually for the better.”–Robert S. Erikson, Columbia UniversityHenry E. Brady is Class of 1941 Monroe Deutsch Professor of Political Science and Public Policy, and Director of the Survey Research Center at the University of California, Berkeley. Richard Johnston is Professor and Head of Political Science and Distinguished University Scholar at the University of British Columbia.

دانلود کتاب «پلوتوکرات ها متحد شدند: پول مبارزات انتخاباتی، دادگاه عالی، و تحریف انتخابات آمریکا»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید