دانلود کتاب Play Bigger: How Pirates, Dreamers, and Innovators Create and Dominate Markets (به فارسی: بازی بزرگتر: چگونه دزدان دریایی، رویاپردازان و مبتکران بر بازارها ایجاد و تسلط می یابند) نوشته شده توسط «Al Ramadan – Dave Peterson – Christopher Lochhead – Kevin Maney»
اطلاعات کتاب بازی بزرگتر: چگونه دزدان دریایی، رویاپردازان و مبتکران بر بازارها ایجاد و تسلط می یابند
موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – امور مالی شخصی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: HarperBusiness
نویسنده: Al Ramadan – Dave Peterson – Christopher Lochhead – Kevin Maney
زبان: english
فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2016
تعداد صفحه: 272
حجم فایل: 421 کیلوبایت
کد کتاب: 0062407619 , 9780062407610
توضیحات کتاب بازی بزرگتر: چگونه دزدان دریایی، رویاپردازان و مبتکران بر بازارها ایجاد و تسلط می یابند
بنیانگذاران یک شرکت مشاورهای معتبر در سیلیکون ولی، شرکتهای افسانهای را مطالعه میکنند و رشتهای به نام طراحی دستهبندی را آشکار میکنند.
برنده شدن امروز به معنای شکست دادن رقبا در بازی قدیمی نیست. این در مورد اختراع یک بازی کاملاً جدید است – تعریف یک دسته جدید بازار، توسعه آن و تسلط بر آن در طول زمان. شما نمی توانید یک شرکت افسانه ای بدون ایجاد یک دسته بندی افسانه ای بسازید. اگر فکر می کنید که داشتن بهترین محصول تنها چیزی است که برای برنده شدن لازم است، خواهید باخت.
در این راهنمای دوراندیشانه و پیشگام، بنیانگذاران شرکت مشاوره سیلیکون ولی Play Bigger بر تجزیه و تحلیل داده ها و مصاحبههایی برای درک عملکرد درونی «پادشاهان دستهبندی» – شرکتهایی مانند آمازون، Salesforce، Uber، و IKEA- که روشهای جدیدی برای زندگی، تفکر یا انجام تجارت به ما میدهند و اغلب مشکلاتی را که نمیدانستیم داریم حل میکنند. p>
در Play Bigger، نویسندگان یافتههای خود را جمعآوری میکنند تا رشته جدید طراحی دستهبندی را معرفی کنند. با استفاده از طراحی دسته بندی، شرکت ها می توانند تقاضای جدیدی را در جایی که وجود نداشت ایجاد کنند و مغز مشتریان را شرطی کنند تا آنها انتظارات و عادات خرید خود را تغییر دهند. در حالی که این رشته صنعت فناوری را تعریف می کند، برای هر نوع صنعتی و حتی مشاغل شخصی کاربرد دارد.
عبور از شکاف، طرز تفکر ما را در مورد محصولات جدید در بازار موجود متحول کرد. معضل مبتکر به ما در مورد برهم زدن بازار پیری آموخت. اکنون، Play Bigger یک بار دیگر کسبوکار را متحول میکند و به ما نشان میدهد چگونه خود بازار را ایجاد کنیم.
The founders of a respected Silicon Valley advisory firm study legendary category-creating companies and reveal a groundbreaking discipline called category design.
Winning today isn’t about beating the competition at the old game. It’s about inventing a whole new game—defining a new market category, developing it, and dominating it over time. You can’t build a legendary company without building a legendary category. If you think that having the best product is all it takes to win, you’re going to lose.
In this farsighted, pioneering guide, the founders of Silicon Valley advisory firm Play Bigger rely on data analysis and interviews to understand the inner workings of “category kings”— companies such as Amazon, Salesforce, Uber, and IKEA—that give us new ways of living, thinking or doing business, often solving problems we didn’t know we had.
In Play Bigger, the authors assemble their findings to introduce the new discipline of category design. By applying category design, companies can create new demand where none existed, conditioning customers’ brains so they change their expectations and buying habits. While this discipline defines the tech industry, it applies to every kind of industry and even to personal careers.
Crossing the Chasm revolutionized how we think about new products in an existing market. The Innovator’s Dilemma taught us about disrupting an aging market. Now, Play Bigger is transforming business once again, showing us how to create the market itself.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.