دانلود کتاب Play Between Worlds: Exploring Online Game Culture (به فارسی: بازی Between Worlds: Exploring Game Online Culture) نوشته شده توسط «T. L. Taylor»
اطلاعات کتاب بازی Between Worlds: Exploring Game Online Culture
موضوع اصلی: کامپیوتر – کامپیوتر و بازی های ویدئویی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: The MIT Press
نویسنده: T. L. Taylor
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2006
تعداد صفحه: 208 / 206
حجم فایل: 4.77 مگابایت
کد کتاب: 0262201631 , 9780262201636
نوبت چاپ: 1st
توضیحات کتاب بازی Between Worlds: Exploring Game Online Culture
در «بازی بین دنیاها»، تی.ال. تیلور زندگی بازی چندنفره را همانطور که در مرزها زندگی میکند، در شکافها بررسی میکند – وقتی بازیکنان وارد و خارج از شبکههای اجتماعی پیچیدهای میشوند که از فضای آنلاین و آفلاین عبور میکنند. تیلور این فرض رایج را زیر سوال می برد که انجام بازی های رایانه ای یک فعالیت منزوی کننده و بیگانه کننده است که توسط پسران نوجوان منزوی انجام می شود. بازی های آنلاین انبوه چند نفره (MMOG) که در آن هزاران بازیکن به صورت بلادرنگ در دنیای بازی مجازی شرکت می کنند، در واقع به طور فعال برای اجتماعی بودن طراحی شده اند. او استدلال می کند که بازی هایی مانند Everquest محبوب اساساً فضاهای اجتماعی هستند.
نگاه دقیق تیلور به Everquest تصویری از فرهنگ چند نفره ارائه می دهد. تیلور با تکیه بر تجربیات خود به عنوان یک بازیکن Everquest (به عنوان یک گنوم نکرومنسر زن) – از جمله حضور او در نمایشگاه هواداران Everquest، با محو شدن زندگی آنلاین و آفلاین – و تحقیقات گسترده، نه تنها چیزی در مورد بازی ها به ما نشان می دهد، بلکه مطالبی را نیز مطرح می کند. مسائل فرهنگی گسترده تر او «بازیهای قدرتمند» را در نظر میگیرد که به شیوههایی بازی میکنند که به نظر نزدیکتر به کار میآیند، و مفاهیم اساسی ما را در مورد آنچه که بازی را تشکیل میدهد را بررسی میکند – و اینکه چرا بازی گاهی اوقات مانند کار است و حتی ممکن است دردناک، تکراری و خستهکننده باشد. او به زنانی که بازی Everquest را بازی میکنند، نگاه میکند و متوجه میشود که با کلیشههای محدود زنان گیمر همخوانی ندارند، که ممکن است ایدههای استاندارد شده و از پیش تعیینشده ما در مورد زنانگی را زیر سوال ببرد. و او به بررسی این سؤال میپردازد که چه کسی مالک فضای بازی است – چه اتفاقی میافتد وقتی فرهنگ بازیکن نوظهور با شرکت بزرگ پشت بازی روبرو میشود.
Taylor’s detailed look at Everquest offers a snapshot of multiplayer culture. Drawing on her own experience as an Everquest player (as a female Gnome Necromancer)—including her attendance at an Everquest Fan Faire, with its blurring of online-and offline life—and extensive research, Taylor not only shows us something about games but raises broader cultural issues. She considers “power gamers,” who play in ways that seem closer to work, and examines our underlying notions of what constitutes play—and why play sometimes feels like work and may even be painful, repetitive, and boring. She looks at the women who play Everquest and finds they don’t fit the narrow stereotype of women gamers, which may cast into doubt our standardized and preconceived ideas of femininity. And she explores the questions of who owns game space—what happens when emergent player culture confronts the major corporation behind the game.
دانلود کتاب «بازی Between Worlds: Exploring Game Online Culture»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.