برنامه نويسي

مدل سازی فیزیک برای برنامه نویسی بازی

Physics modelling for game programming

دانلود کتاب Physics modelling for game programming (به فارسی: مدل سازی فیزیک برای برنامه نویسی بازی) نوشته شده توسط «David (David Conger) Conger»


اطلاعات کتاب مدل سازی فیزیک برای برنامه نویسی بازی

موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه نویسی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Course Technology PTR

نویسنده: David (David Conger) Conger

زبان: english

فرمت کتاب: DJVU (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2004

تعداد صفحه: 544

حجم فایل: 4.75 مگابایت

کد کتاب: 1592000932 , 9781592000937

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب مدل سازی فیزیک برای برنامه نویسی بازی

مدل‌سازی فیزیک برای برنامه‌نویسان بازی، تنوع مدل‌های فیزیکی را در خط مقدم انقلاب بزرگ بعدی در توسعه بازی‌ها ابهام می‌کند که به بازی‌ها واقعیت‌گرایی عکس اضافه می‌کنند: صدا، حرکت موج، نور، سیالات، پارچه‌ها و جامدات. این کتاب مطالب سطح بالا را پوشش می دهد و در عین حال برای طیف گسترده ای از خوانندگان قابل دسترسی است. هر موضوع تحت پوشش شامل تصاویر و مثال های سرگرم کننده و تصویری است. کد ساده و قابل درک است، اما جلوه هایی که ایجاد می کند خیره کننده است.

برنامه‌نویسانی که می‌خواهند ریاضیات و فیزیک سه بعدی را در یک بازی بگنجانند، باید کتاب‌های درسی فیزیک و کتاب‌های غم‌انگیز جبر خطی و تئوری گروه را بررسی کنند، فقط متوجه می‌شوند که مطالب آنقدر انتزاعی است که نمی‌توان مستقیماً در بازی‌هایشان استفاده کرد. این کتاب به خوانندگان مهارت هایی می دهد که می خواهند و نیاز دارند تا فیزیک واقعی را در بازی های خود بگنجانند. همانطور که آنها از طریق کتاب کار می کنند، آنها به طور مداوم ابزارها، دموها و بازی های کاری را توسعه می دهند. نمایش‌های گرافیکی بسیار تضمین می‌کنند که خواننده به جای مطالعه در مورد نحوه محاسبه مسیر یک پرتابه، در واقع شاهد شلیک گلوله‌های توپ به سمت خط مقدم باشد.


Physics Modeling for Game Programmers demystifies the variety of physical models on the forefront of the next major revolution in game development that will add photo-realism to games: Sound, Wave Motion, Light, Fluids, Fabrics, and Solids. The book covers high-level material while making it accessible to a wide range of readers. Each subject covered includes illustrations and fun, visual examples. The code is simple and comprehensible, but the effects it produces are stunning.

Programmers who want to include 3D math and physics in a game have to wade through physics textbooks and dreary tomes on linear algebra and group theory, only to find that the material is too abstract to be used directly in their games. This book gives readers the skills they want and need to incorporate real physics into their games. As they work through the book, they will constantly develop tools, demos and working games. The highly graphical demos ensure that, instead of just reading about how to calculuate a trajectory of a a projectile, the reader will actually see a canon firing rouns toward the front lines.

دانلود کتاب «مدل سازی فیزیک برای برنامه نویسی بازی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید