برنامه نويسي

فیزیک برای بازی ها، انیمیشن ها و شبیه سازی های جاوا اسکریپت: با بوم HTML5

Physics for JavaScript Games, Animation, and Simulations: with HTML5 Canvas

دانلود کتاب Physics for JavaScript Games, Animation, and Simulations: with HTML5 Canvas (به فارسی: فیزیک برای بازی ها، انیمیشن ها و شبیه سازی های جاوا اسکریپت: با بوم HTML5) نوشته شده توسط «Dev Ramtal – Adrian Dobre»


اطلاعات کتاب فیزیک برای بازی ها، انیمیشن ها و شبیه سازی های جاوا اسکریپت: با بوم HTML5

موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه نویسی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Apress

نویسنده: Dev Ramtal – Adrian Dobre

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2014

تعداد صفحه: 508 / 490

حجم فایل: 12.23 مگابایت

کد کتاب: 1430263377 , 9781430263371

توضیحات کتاب فیزیک برای بازی ها، انیمیشن ها و شبیه سازی های جاوا اسکریپت: با بوم HTML5

آیا تا به حال خواسته اید رفتارهای فیزیکی قابل باوری را در بازی ها و پروژه های خود بگنجانید تا به آنها مزیت بیشتری بدهید؟ فیزیک برای بازی‌ها، انیمیشن‌ها و شبیه‌سازی‌های جاوا اسکریپت به شما می‌آموزد که چگونه فیزیک واقعی مانند گرانش، اصطکاک و شناور را در بازی‌ها، انیمیشن‌ها و شبیه‌سازی‌های HTML5 خود بگنجانید. همچنین شامل موضوعات پیشرفته تری مانند سیستم های ذرات است که برای ایجاد اثراتی مانند جرقه یا دود ضروری هستند. این کتاب همچنین به موضوع کلیدی تعادل دقت و سادگی در بازی‌ها و شبیه‌سازی‌های شما می‌پردازد و فصل‌های پایانی اطلاعات و کدهایی را در اختیار شما قرار می‌دهد تا انتخاب مناسبی برای پروژه خود داشته باشید. فیزیک برای بازی‌ها، انیمیشن‌ها و شبیه‌سازی‌های جاوا اسکریپت فرض می‌کند که شما دانش اولیه جاوا اسکریپت و HTML5 را دارید. با این حال، هیچ دانش قبلی از فیزیک مورد نیاز نیست – فقط برخی از مهارت های ریاضی بسیار ابتدایی. نویسندگان همه چیز را از اصول اولیه گرفته تا مفاهیم پیشرفته را به روشی قابل دسترسی ارائه می کنند، بنابراین شما می توانید منطق را دنبال کنید و به راحتی اصول را با برنامه های کاربردی خود تطبیق دهید.


Have you ever wanted to include believable physical behaviors in your games and projects to give them that extra edge? Physics for JavaScript Games, Animation, and Simulations teaches you how to incorporate real physics, such as gravity, friction, and buoyancy, into your HTML5 games, animations, and simulations. It also includes more advanced topics, such as particle systems, which are essential for creating effects such as sparks or smoke. The book also addresses the key issue of balancing accuracy and simplicity in your games and simulations, and the final chapters provide you with the information and the code to make the right choice for your project. Physics for JavaScript Games, Animation, and Simulations assumes you have a basic knowledge of JavaScript and HTML5. However, no previous knowledge of physics is required – only some very basic math skills. The authors present everything from basic principles to advanced concepts in an approachable way, so you’ll be able to follow the logic and easily adapt the principles to your own applications.

دانلود کتاب «فیزیک برای بازی ها، انیمیشن ها و شبیه سازی های جاوا اسکریپت: با بوم HTML5»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید