دانلود کتاب Physics for Game Developers: Science, math, and code for realistic effects (به فارسی: فیزیک برای توسعه دهندگان بازی: علم، ریاضی و کد برای جلوه های واقعی) نوشته شده توسط «David M Bourg – Bryan Bywalec»
اطلاعات کتاب فیزیک برای توسعه دهندگان بازی: علم، ریاضی و کد برای جلوه های واقعی
موضوع اصلی: کامپیوترها
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: O’Reilly Media
نویسنده: David M Bourg – Bryan Bywalec
زبان: english
فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2013
حجم فایل: 8.43 مگابایت
کد کتاب: 1449392512 , 9781449392512
نوبت چاپ: 2nd
توضیحات کتاب فیزیک برای توسعه دهندگان بازی: علم، ریاضی و کد برای جلوه های واقعی
اگر میخواهید تجربه بازیتان را با رئالیسم مبتنی بر فیزیک غنی کنید، نسخه توسعهیافته این کتاب کلاسیک اصول فیزیک قابل اجرا در ساخت بازی را شرح میدهد. در مورد برخورد، انفجار، صدا، پرتابه و سایر افکتهای مورد استفاده در بازیهای Wii، PlayStation، Xbox، گوشیهای هوشمند و تبلتها خواهید آموخت. همچنین در مورد نحوه بهرهگیری از حسگرهای مختلف مانند شتابسنجها و دستگاههای ردیابی نوری اطلاعاتی کسب خواهید کرد. نویسندگان دیوید بورگ و برایان بایوالک به شما نشان میدهند که چگونه با ارائه پسزمینه فنی، فرمولها، راهحلهای خود را برای انواع مشکلات توسعه دهید. چند نمونه کد این کتاب به روز شده ضروری است چه به تنهایی و چه به عنوان بخشی از یک تیم کار کنید. دانش خود را در مورد مکانیک کلاسیک، از جمله سینماتیک، نیرو، سینتیک، و پاسخ برخورد به روز کنید. دینامیک بدن صلب را کاوش کنید، با استفاده از شبیهسازیهای دوبعدی و سه بعدی بیدرنگ برای مدیریت چرخش و اینرسی استفاده کنید. مفاهیمی برای مشکلات دنیای واقعی: مدلسازی رفتار قایقها، هواپیماها، ماشینها و توپهای ورزشی بازیهای خود را با فیزیک دیجیتال، با استفاده از شتابسنج، صفحهنمایش لمسی، GPS، دستگاههای ردیابی نوری و نمایشگرهای سهبعدی تقویت کنید. جلوههای صوتی سه بعدی را با OpenAL audio API ضبط کنید.
دانلود کتاب «فیزیک برای توسعه دهندگان بازی: علم، ریاضی و کد برای جلوه های واقعی»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.