سیستم های عامل

فیزیک برای توسعه دهندگان بازی

Physics for Game Developers

دانلود کتاب Physics for Game Developers (به فارسی: فیزیک برای توسعه دهندگان بازی) نوشته شده توسط «David M Bourg»


اطلاعات کتاب فیزیک برای توسعه دهندگان بازی

موضوع اصلی: کامپیوتر – سیستم عامل

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: O’Reilly

نویسنده: David M Bourg

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2002

تعداد صفحه: 350

حجم فایل: 3.93 مگابایت

کد کتاب: 0596000065 , 9780596000066

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب فیزیک برای توسعه دهندگان بازی

برخورد توپ های بیلیارد. مسیرهای موشکی دینامیک کرنر در خودروهای با سرعت زیاد با استفاده از قوانین فیزیک، می‌توانید تقریباً همه چیز را در بازی‌هایی که به اطراف می‌پرند، پرواز می‌کنند، اسلاید می‌کنند یا ساکن نیستند، مدل‌سازی کنید تا محتوای قابل‌اعتماد و متقاعدکننده‌ای برای بازی‌های رایانه‌ای، شبیه‌سازی‌ها و انیمیشن‌ها ایجاد کنید. Physics for Game Developers به ​​عنوان نقطه شروعی برای غنی سازی بازی ها با واقع گرایی مبتنی بر فیزیک عمل می کند. بخش اول یک پرایمر مکانیکی است که مفاهیم اساسی را مرور می‌کند و به جنبه‌های دینامیک بدن صلب، از جمله سینماتیک، نیرو، و سینتیک می‌پردازد. بخش دوم این مفاهیم را برای مشکلات خاص دنیای واقعی مانند پرتابه ها، قایق ها، هواپیماها و اتومبیل ها اعمال می کند. بخش سوم شبیه‌سازی‌های بلادرنگ را معرفی می‌کند و نشان می‌دهد که چگونه در بازی‌های رایانه‌ای اعمال می‌شوند. اگرچه برای درک فیزیک برای توسعه دهندگان بازی، نیازی به متخصص فیزیک ندارید، نویسنده فرض می‌کند که شما در سطح دانشگاهی درک پایه‌ای از فیزیک کلاسیک دارید. همچنین لازم به ذکر است که مثال ها به زبان C استاندارد نوشته شده اند و از توابع API ویندوز استفاده می کنند.


Colliding billiard balls. Missile trajectories. Cornering dynamics in speeding cars. By applying the laws of physics, you can realistically model nearly everything in games that bounces around, flies, rolls, slides, or isn’t sitting still, to create compelling, believable content for computer games, simulations, and animation. Physics for Game Developers serves as the starting point for enriching games with physics-based realism. Part one is a mechanics primer that reviews basic concepts and addresses aspects of rigid body dynamics, including kinematics, force, and kinetics. Part two applies these concepts to specific real-world problems, such as projectiles, boats, airplanes, and cars. Part three introduces real-time simulations and shows how they apply to computer games. Although you don’t need to be a physics expert to understand Physics for Game Developers, the author does assume you have a basic college-level understanding of classical physics. It should also be noted that the examples are written in standard C and use Windows API functions.

دانلود کتاب «فیزیک برای توسعه دهندگان بازی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید