دانلود کتاب Physically Based Shader Development for Unity 2017: Develop Custom Lighting Systems (به فارسی: توسعه شیدر مبتنی بر فیزیکی برای Unity 2017: توسعه سیستم های نورپردازی سفارشی) نوشته شده توسط «Claudia Doppioslash»
اطلاعات کتاب توسعه شیدر مبتنی بر فیزیکی برای Unity 2017: توسعه سیستم های نورپردازی سفارشی
موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه نویسی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Apress
نویسنده: Claudia Doppioslash
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2018
تعداد صفحه: 242
حجم فایل: 7.95 مگابایت
کد کتاب: 1484233093 , 9781484233092
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب توسعه شیدر مبتنی بر فیزیکی برای Unity 2017: توسعه سیستم های نورپردازی سفارشی
از آخرین پیشرفتهای فناوری رندر که در حال حاضر فقط در مقالات و گفتگوهای Siggraph پوشش داده شدهاند، به نحوی که هر توسعهدهنده یا هنرمند فنی با استفاده از Unity میتواند از مزایای آن بهرهمند شوید. این کتاب با معرفی نحوه عملکرد برنامه نویسی شیدر به طور کلی، اصول مشترک پلتفرم های مختلف (OpenGL، Vulkan، و DirectX) و زبان های سایه زنی که Unity استفاده می کند: Cg، GLSL، و ShaderLab شروع می شود.
Physically Based Shader. توسعه برای یونیتی 2017در مورد انتخاب های هنری، ارائه تکنیک های مختلف (مانند شفافیت و پراکندگی زیرسطحی) و BRDF ها (اورن-نایار، کوک-تورنس و آشیخمین-شرلی) و آنچه می توان از آنها استفاده کرد، بحث می کند. در نهایت اهمیت بهینه سازی کد خود را با توسعه تقریبی پوشش خواهید داد، که نتایج نهایی مشابهی را به دست می آورند، اما از نظر محاسباتی ارزان تر هستند.
در پایان سفر خود می توانید ظاهر بازی یا Unity خود را توسعه دهید- به لطف سیستم نورپردازی سفارشی شما، انیمیشن کوتاهی ارائه کرد تا هم منحصر به فرد و هم به طور قابل توجهی واقع گرایانه به نظر برسد.
آنچه خواهید آموخت
- برنامه نویسی شیدر اصلی
- هرآنچه را که باید در مورد سایه زنی مبتنی بر فیزیکی بدانید به دست آورید
- تقریباً کنترل کامل زیرسیستم سایه زن را در دست بگیرید
- کشف کنید با این کنترل چه چیزی می توانید به دست آورید
- یک سیستم نورپردازی مبتنی بر فیزیکی سفارشی را پیاده سازی کنید و منطق پشت هر انتخاب را بررسی کنید
Who This Book Is For
اکثر توسعه دهندگان بازی (هم مستقل و هم AA) که از Unity و هنرمندان فنی استفاده می کنند که مسئول ظاهر نهایی یک بازی هستند.
Benefit from the latest rendering tech developments, currently covered only in papers and talks from Siggraph, in a way any developer or technical artist using Unity can take advantage of. This book starts by introducing how shader programming works in general, the common principles of different platforms (OpenGL, Vulkan, and DirectX), and the shading languages Unity uses: Cg, GLSL, and ShaderLab.
Physically Based Shader Development for Unity 2017 discusses artistic choices, presenting various techniques (such as translucency and subsurface scattering) and BRDFs (Oren-Nayar, Cook-Torrance, and Ashikhmin-Shirley), and what they can be used for. Finally you’ll cover the importance of optimizing your code by developing approximations, which achieve similar end results, but are computationally cheaper.
By the end of your journey you’ll be able to develop the look of your game or Unity-rendered animated short so that it looks both unique and impressively realistic, thanks to your own custom lighting system.
What You Will Learn
- Master shader programming
- Gain all you need to know about physically based shading
- Take almost full control of the shader subsystem
- Discover what you can achieve with that control
- Implement a custom physically based lighting system and examine the logic behind every choice
Who This Book Is For
Most game developers (both indie and AA) that use Unity and technical artists who are responsible for the final look of a game.
دانلود کتاب «توسعه شیدر مبتنی بر فیزیکی برای Unity 2017: توسعه سیستم های نورپردازی سفارشی»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.