کامپیوترها

بازی های فراگیر: تئوری و طراحی تجربیاتی در مرز بین زندگی و بازی

Pervasive Games: Theory and Design. Experiences on the Boundary Between Life and Play

دانلود کتاب Pervasive Games: Theory and Design. Experiences on the Boundary Between Life and Play (به فارسی: بازی های فراگیر: تئوری و طراحی تجربیاتی در مرز بین زندگی و بازی) نوشته شده توسط «Markus Montola – Jaakko Stenros – Annika Waern»


اطلاعات کتاب بازی های فراگیر: تئوری و طراحی تجربیاتی در مرز بین زندگی و بازی

موضوع اصلی: کامپیوترها

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: CRC Press

نویسنده: Markus Montola – Jaakko Stenros – Annika Waern

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2009

تعداد صفحه: 336 / 171

حجم فایل: 188.32 مگابایت

کد کتاب: 0123748534 , 9780123748539

توضیحات کتاب بازی های فراگیر: تئوری و طراحی تجربیاتی در مرز بین زندگی و بازی

بازی‌های فراگیر که به سرعت از رشد سریع ارتباطات سیار و فناوری‌های بی‌سیم بیرون می‌آیند، بازی‌ها را از صفحه رایانه دور کرده و به دنیای سه بعدی بازمی‌گردانند. اکنون می توان بازی ها را برای بازی در فضاهای عمومی مانند مراکز خرید، کنفرانس ها، موزه ها و دیگر مکان های بازی غیر سنتی طراحی کرد. طراحان بازی باید بدانند که چگونه از جهان به عنوان یک فضای بازی استفاده کنند – و هم چالش ها و هم مزایای انجام این کار.

این کتاب نشان می دهد که چگونه می توان چهره بازی را تغییر داد – چه کسی بازی می کند، چه زمانی و کجا بازی می کند و آن بازی برای همه درگیران چه معنایی دارد. نویسندگان جنبه‌هایی از بازی‌های فراگیر را بررسی می‌کنند که به طراحان بازی مربوط می‌شود: چه چیزی این بازی‌ها را قانع‌کننده می‌کند، چه چیزی امروز آن‌ها را ممکن می‌کند و چگونه ساخته می‌شوند. برای محققان بازی، درک نظری، فلسفی و زیبایی شناختی محکمی از این ژانر فراهم می کند.

بازی‌های فراگیر همه چیز را از تئوری و طراحی گرفته تا تاریخ و بازاریابی را پوشش می‌دهد.


Quickly emerging from the fast-paced growth of mobile communications and wireless technologies, pervasive games take gaming away from the computer screen and back to the three-dimensional world. Now games can be designed to be played in public spaces like shopping malls, conferences, museums and other non-traditional game venues. Game designers need to understand how to use the world as a gamespace-and both the challenges and advantages of doing so.

This book shows how to change the face of play-who plays, when and where they play and what that play means to all involved. The authors explore aspects of pervasive games that concern game designers: what makes these games compelling, what makes them possible today and how they are made. For game researchers, it provides a solid theoretical, philosophical and aesthetic understanding of the genre.

Pervasive Games covers everything from theory and design to history and marketing.

دانلود کتاب «بازی های فراگیر: تئوری و طراحی تجربیاتی در مرز بین زندگی و بازی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید