کامپیوترها

فناوری متقاعد کننده: استفاده از رایانه برای تغییر آنچه فکر می کنیم و انجام می دهیم

Persuasive Technology: Using Computers to Change What We Think and Do

دانلود کتاب Persuasive Technology: Using Computers to Change What We Think and Do (به فارسی: فناوری متقاعد کننده: استفاده از رایانه برای تغییر آنچه فکر می کنیم و انجام می دهیم) نوشته شده توسط «B.J. Fogg»


اطلاعات کتاب فناوری متقاعد کننده: استفاده از رایانه برای تغییر آنچه فکر می کنیم و انجام می دهیم

موضوع اصلی: کامپیوترها

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Morgan Kaufmann

نویسنده: B.J. Fogg

زبان: English

فرمت کتاب: chm (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2002

تعداد صفحه: 282

حجم کتاب: 7 مگابایت

کد کتاب: 9780080479941 , 9781558606432 , 9780613915823 , 1558606432 , 0613915828

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب فناوری متقاعد کننده: استفاده از رایانه برای تغییر آنچه فکر می کنیم و انجام می دهیم

آیا رایانه ها می توانند آنچه را که فکر می کنید و انجام می دهید تغییر دهند؟ دکتر B.J. Fogg، مدیر آزمایشگاه فناوری متقاعد کننده در دانشگاه استنفورد، می‌گوید آیا آنها می‌توانند شما را تشویق کنند که سیگار را ترک کنید، شما را متقاعد به خرید بیمه کنند یا متقاعد کنند که به ارتش بپیوندید؟ بله، می‌توانند. در این کتاب تامل برانگیز، بر اساس 9 سال تحقیق، دکتر فاگ نشان می دهد که چگونه می توان از وب سایت ها، برنامه های کاربردی نرم افزاری و دستگاه های تلفن همراه برای تغییر نگرش و رفتار افراد استفاده کرد. طراحان فناوری، بازاریابان، محققان، مصرف‌کنندگان – هر کسی که می‌خواهد از قدرت متقاعدکننده فناوری تعاملی استفاده کند یا به سادگی آن را درک کند – از بینش‌های متقاعدکننده و مثال‌های روشنگر موجود در داخل قدردانی خواهند کرد. فناوری متقاعدکننده می‌تواند بحث‌برانگیز باشد – و باید باشد. چه کسی از این قدرت نفوذ دیجیتال استفاده خواهد کرد؟ و به چه منظور؟ اکنون زمان بررسی مسائل و کشف اصول فناوری متقاعد کننده است. بی جی فاگ این کتاب را نوشته است تا راهنمای شما باشد.


Can computers change what you think and do? Can they motivate you to stop smoking, persuade you to buy insurance, or convince you to join the Army?”Yes, they can,” says Dr. B.J. Fogg, director of the Persuasive Technology Lab at Stanford University. In this thought-provoking book, based on nine years of research, Dr. Fogg reveals how Web sites, software applications, and mobile devices can be used to change people’s attitudes and behavior. Technology designers, marketers, researchers, consumers-anyone who wants to leverage or simply understand the persuasive power of interactive technology-will appreciate the compelling insights and illuminating examples found inside.Persuasive technology can be controversial-and it should be. Who will wield this power of digital influence? And to what end? Now is the time to survey the issues and explore the principles of persuasive technology. B.J. Fogg has written this book to be your guide.

دانلود کتاب «فناوری متقاعد کننده: استفاده از رایانه برای تغییر آنچه فکر می کنیم و انجام می دهیم»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.