علم علم

اقناع: نفوذ اجتماعی و کسب رضایت

Persuasion : social influence and compliance gaining

دانلود کتاب Persuasion : social influence and compliance gaining (به فارسی: اقناع: نفوذ اجتماعی و کسب رضایت) نوشته شده توسط «Robert H. Gass – John S. Seiter»


اطلاعات کتاب اقناع: نفوذ اجتماعی و کسب رضایت

موضوع اصلی: جامعه، سیاست و فلسفه

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Routledge

نویسنده: Robert H. Gass – John S. Seiter

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2018

تعداد صفحه: 712

حجم فایل: 16.23 مگابایت

کد کتاب: 1138630616 , 9781138630611

نوبت چاپ: Sixth edition.

توضیحات کتاب اقناع: نفوذ اجتماعی و کسب رضایت

“اکنون در ششمین ویرایش خود، ترغیب: نفوذ اجتماعی و به دست آوردن انطباق همچنان به صدایی در دسترس و زیبایی شناسی پر جنب و جوشی می بالد که برای دانشجویان مقطع کارشناسی ارتباطات، روانشناسی، تبلیغات و بازاریابی جذاب است. این متن علاوه بر ارائه نظریه ها و مدل های تثبیت شده، تشویق می کند. دانش آموزان برای ایجاد و به کارگیری نتایج کلی در مورد اقناع در محیط های دنیای واقعی. در طول مسیر، دانش آموزان با اعمال نفوذ اجتماعی در مجموعه ای از زمینه ها (مانند تبلیغات، بازاریابی، سیاست، روابط بین فردی، رسانه های اجتماعی، گروه ها) آشنا می شوند. و در موضوعات مختلف (به عنوان مثال، اعتبار، شخصیت، فریب، جذابیت های انگیزشی، متقاعدسازی بصری). نسخه جدید شامل یک درمان گسترده از رسانه های دیجیتال و اجتماعی، تحقیقات به روز در مورد تئوری و عمل، و بحث های تقویت شده است. موضوعاتی مانند مبارزات سیاسی، بازاریابی احساسی، نفوذ بویایی و اخلاق.


“Now in its sixth edition, Persuasion: Social Influence and Compliance Gaining continues to boast an accessible voice and vibrant aesthetic that appeals to undergraduate students of communication, psychology, advertising, and marketing. In addition to presenting established theories and models, this text encourages students to develop and apply general conclusions about persuasion in real-world settings. Along the way, students are introduced to the practice of social influence in an array of contexts (e.g., advertising, marketing, politics, interpersonal relationships, social media, groups) and across a variety of topics (e.g., credibility, personality, deception, motivational appeals, visual persuasion). The new edition features an expanded treatment of digital and social media, up-to-date research on theory and practice, and enhanced discussions of topics such as political campaigning, emotional marketing, olfactory influence, and ethics.

دانلود کتاب «اقناع: نفوذ اجتماعی و کسب رضایت»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید