دانلود کتاب Persuasion in Marketing (به فارسی: اقناع در بازاریابی) نوشته شده توسط «Taillard»
اطلاعات کتاب اقناع در بازاریابی
موضوع اصلی: روانشناسی
نوع: کتاب الکترونیکی
نویسنده: Taillard
زبان: English
فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
تعداد صفحه: 30
حجم کتاب: 1 مگابایت
توضیحات کتاب اقناع در بازاریابی
دو مورد از اهداف ارتباط انسان عبارتند از: درک شدن و باور شدن. در ارتباط متقاعد کننده، هر دوی این اعمال انجام می شود. پراگماتیست ها هدف اول و چگونگی به دست آوردن آن را بررسی کرده اند. در حالی که روانشناسان اجتماعی بر هدف دوم تمرکز کرده اند. این مقاله تلاش میکند تا با مرور کار از هر دو زمینه و ترسیم طرح کلی مدلی که چنین کاری را ادغام میکند، نور جدیدی بر متقاعدسازی بتاباند. نظریه ارتباط پل ارتباطی و شناختی و. به این ترتیب، پایه محکمی برای تحقیقات بیشتر در مورد متقاعدسازی فراهم می کند. ارتباطات بازاریابی دامنهای غنی از تحقیقات را برای این تلاش ارائه میدهد: ما نشان میدهیم که عملگرایی تنها میتواند از تجزیه و تحلیل ارتباطات متقاعدکننده در زمینه «بهینهسازی» مانند بازاریابی سود ببرد.
دانلود کتاب «اقناع در بازاریابی»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.