روانشناسی

اقناع در بازاریابی

Persuasion in Marketing

دانلود کتاب Persuasion in Marketing (به فارسی: اقناع در بازاریابی) نوشته شده توسط «Taillard»


اطلاعات کتاب اقناع در بازاریابی

موضوع اصلی: روانشناسی

نوع: کتاب الکترونیکی

نویسنده: Taillard

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

تعداد صفحه: 30

حجم کتاب: 1 مگابایت

توضیحات کتاب اقناع در بازاریابی

دو مورد از اهداف ارتباط انسان عبارتند از: درک شدن و باور شدن. در ارتباط متقاعد کننده، هر دوی این اعمال انجام می شود. پراگماتیست ها هدف اول و چگونگی به دست آوردن آن را بررسی کرده اند. در حالی که روانشناسان اجتماعی بر هدف دوم تمرکز کرده اند. این مقاله تلاش می‌کند تا با مرور کار از هر دو زمینه و ترسیم طرح کلی مدلی که چنین کاری را ادغام می‌کند، نور جدیدی بر متقاعدسازی بتاباند. نظریه ارتباط پل ارتباطی و شناختی و. به این ترتیب، پایه محکمی برای تحقیقات بیشتر در مورد متقاعدسازی فراهم می کند. ارتباطات بازاریابی دامنه‌ای غنی از تحقیقات را برای این تلاش ارائه می‌دهد: ما نشان می‌دهیم که عمل‌گرایی تنها می‌تواند از تجزیه و تحلیل ارتباطات متقاعدکننده در زمینه «بهینه‌سازی» مانند بازاریابی سود ببرد.


Two of the goals of human communication are: to be understood and to be believed. In persuasive communication, both of these acts are fulfilled. Pragmatists have investigated the first goal and how it is earned out. while social psychologists have focused on the second goal. This paper attempts to shed new light on persuasion by reviewing work from both fields and sketching the outline of a model integrating such work. Relevance theory bridges communication and cognition and. as such, provides a solid foundation for further research on persuasion. Marketing communication offers a rich domain of investigation for this endeavor: we show that pragmatics can only benefit from an analysis of persuasive communication in an ”optimized” context such as marketing.

دانلود کتاب «اقناع در بازاریابی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.