دانلود کتاب Permission Marketing : Turning Strangers Into Friends And Friends Into Customers (به فارسی: بازاریابی مجوز: تبدیل غریبه ها به دوستان و دوستان به مشتریان) نوشته شده توسط «Seth Godin»
اطلاعات کتاب بازاریابی مجوز: تبدیل غریبه ها به دوستان و دوستان به مشتریان
موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Simon & Schuster
نویسنده: Seth Godin
زبان: english
فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 1999
تعداد صفحه: 256
حجم فایل: 204 کیلوبایت
کد کتاب: 0684856360 , 9780684856360
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب بازاریابی مجوز: تبدیل غریبه ها به دوستان و دوستان به مشتریان
مردی که Business Week آن را «کارآفرین نهایی برای عصر اطلاعات» مینامد، «بازاریابی مجوز» را توضیح میدهد – مفهومی پیشگامانه که بازاریابان را قادر میسازد تا پیام خود را به گونهای شکل دهند که مصرفکنندگان با میل آن را بپذیرند. خواه تبلیغات تلویزیونی باشد که به برنامه مورد علاقه ما نفوذ می کند، یا تماس تلفنی بازاریابی تلفنی که یک شام خانوادگی را مختل می کند، تبلیغات سنتی مبتنی بر این امید است که توجه ما را از هر کاری که انجام می دهیم دور کند. ست گودین این را بازاریابی وقفه می نامد، و همانطور که شرکت ها در حال کشف هستند، دیگر کار نمی کند. بازاریابی مجوز به جای آزار دادن مشتریان بالقوه با قطع کردن کالای مورد علاقه آنها – زمان – به مصرف کنندگان انگیزه هایی برای پذیرش داوطلبانه تبلیغات ارائه می دهد. اکنون این پیشگام اینترنت، طرز تفکر متفاوتی را در مورد محصولات و خدمات تبلیغاتی معرفی می کند. بازاریابی مجوز تنها با ارتباط با افرادی که علاقه مند به یادگیری بیشتر در مورد یک محصول هستند، شرکت ها را قادر می سازد تا روابط بلندمدت با مشتریان ایجاد کنند، اعتماد ایجاد کنند، آگاهی از برند ایجاد کنند – و شانس فروش را تا حد زیادی بهبود بخشند. گودین در کتاب پیشگامانه خود چهار آزمون بازاریابی مجوز را شرح می دهد: 1. آیا هر تلاش بازاریابی که ایجاد می کنید باعث ایجاد رابطه یادگیری با مشتریان می شود؟ آیا مشتریان را دعوت می کند تا «دست خود را بالا ببرند» و شروع به برقراری ارتباط کنند؟ 2. آیا پایگاه داده مجوز دارید؟ آیا تعداد افرادی که به شما اجازه برقراری ارتباط با آنها را داده اند را دنبال می کنید؟ 3. اگر مصرف کنندگان به شما اجازه صحبت با آنها را بدهند، آیا چیزی برای گفتن دارید؟ آیا برنامه درسی بازاریابی برای آموزش محصولات خود به مردم تهیه کرده اید؟ 4. هنگامی که مردم مشتری می شوند، آیا برای عمیق تر کردن اجازه خود برای برقراری ارتباط با آن افراد تلاش می کنید؟ و در بسیاری از مطالعات موردی آموزنده، از جمله برنامه پروازهای مکرر خطوط هوایی امریکن، آمازون.کام، و یاهو، گودین نشان میدهد که چگونه بازاریابان از این رویکرد جدید کلیدی در همه اشکال رسانهها سود میبرند.
دانلود کتاب «بازاریابی مجوز: تبدیل غریبه ها به دوستان و دوستان به مشتریان»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.