بازاریابی: تبلیغات

بازاریابی مجوز: تبدیل غریبه ها به دوستان و دوستان به مشتریان

Permission Marketing : Turning Strangers Into Friends And Friends Into Customers

دانلود کتاب Permission Marketing : Turning Strangers Into Friends And Friends Into Customers (به فارسی: بازاریابی مجوز: تبدیل غریبه ها به دوستان و دوستان به مشتریان) نوشته شده توسط «Seth Godin»


اطلاعات کتاب بازاریابی مجوز: تبدیل غریبه ها به دوستان و دوستان به مشتریان

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Simon & Schuster

نویسنده: Seth Godin

زبان: english

فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 1999

تعداد صفحه: 256

حجم فایل: 204 کیلوبایت

کد کتاب: 0684856360 , 9780684856360

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب بازاریابی مجوز: تبدیل غریبه ها به دوستان و دوستان به مشتریان

مردی که Business Week آن را «کارآفرین نهایی برای عصر اطلاعات» می‌نامد، «بازاریابی مجوز» را توضیح می‌دهد – مفهومی پیشگامانه که بازاریابان را قادر می‌سازد تا پیام خود را به گونه‌ای شکل دهند که مصرف‌کنندگان با میل آن را بپذیرند. خواه تبلیغات تلویزیونی باشد که به برنامه مورد علاقه ما نفوذ می کند، یا تماس تلفنی بازاریابی تلفنی که یک شام خانوادگی را مختل می کند، تبلیغات سنتی مبتنی بر این امید است که توجه ما را از هر کاری که انجام می دهیم دور کند. ست گودین این را بازاریابی وقفه می نامد، و همانطور که شرکت ها در حال کشف هستند، دیگر کار نمی کند. بازاریابی مجوز به جای آزار دادن مشتریان بالقوه با قطع کردن کالای مورد علاقه آنها – زمان – به مصرف کنندگان انگیزه هایی برای پذیرش داوطلبانه تبلیغات ارائه می دهد. اکنون این پیشگام اینترنت، طرز تفکر متفاوتی را در مورد محصولات و خدمات تبلیغاتی معرفی می کند. بازاریابی مجوز تنها با ارتباط با افرادی که علاقه مند به یادگیری بیشتر در مورد یک محصول هستند، شرکت ها را قادر می سازد تا روابط بلندمدت با مشتریان ایجاد کنند، اعتماد ایجاد کنند، آگاهی از برند ایجاد کنند – و شانس فروش را تا حد زیادی بهبود بخشند. گودین در کتاب پیشگامانه خود چهار آزمون بازاریابی مجوز را شرح می دهد: 1. آیا هر تلاش بازاریابی که ایجاد می کنید باعث ایجاد رابطه یادگیری با مشتریان می شود؟ آیا مشتریان را دعوت می کند تا «دست خود را بالا ببرند» و شروع به برقراری ارتباط کنند؟ 2. آیا پایگاه داده مجوز دارید؟ آیا تعداد افرادی که به شما اجازه برقراری ارتباط با آنها را داده اند را دنبال می کنید؟ 3. اگر مصرف کنندگان به شما اجازه صحبت با آنها را بدهند، آیا چیزی برای گفتن دارید؟ آیا برنامه درسی بازاریابی برای آموزش محصولات خود به مردم تهیه کرده اید؟ 4. هنگامی که مردم مشتری می شوند، آیا برای عمیق تر کردن اجازه خود برای برقراری ارتباط با آن افراد تلاش می کنید؟ و در بسیاری از مطالعات موردی آموزنده، از جمله برنامه پروازهای مکرر خطوط هوایی امریکن، آمازون.کام، و یاهو، گودین نشان می‌دهد که چگونه بازاریابان از این رویکرد جدید کلیدی در همه اشکال رسانه‌ها سود می‌برند.


The man Business Week calls “the ultimate entrepreneur for the Information Age” explains “Permission Marketing” — the groundbreaking concept that enables marketers to shape their message so that consumers will willingly accept it. Whether it is the TV commercial that breaks into our favorite program, or the telemarketing phone call that disrupts a family dinner, traditional advertising is based on the hope of snatching our attention away from whatever we are doing. Seth Godin calls this Interruption Marketing, and, as companies are discovering, it no longer works. Instead of annoying potential customers by interrupting their most coveted commodity — time — Permission Marketing offers consumers incentives to accept advertising voluntarily. Now this Internet pioneer introduces a fundamentally different way of thinking about advertising products and services. By reaching out only to those individuals who have signaled an interest in learning more about a product, Permission Marketing enables companies to develop long-term relationships with customers, create trust, build brand awareness — and greatly improve the chances of making a sale. In his groundbreaking book, Godin describes the four tests of Permission Marketing: 1. Does every single marketing effort you create encourage a learning relationship with your customers? Does it invite customers to “raise their hands” and start communicating? 2. Do you have a permission database? Do you track the number of people who have given you permission to communicate with them? 3. If consumers gave you permission to talk to them, would you have anything to say? Have you developed a marketing curriculum to teach people about your products? 4. Once people become customers, do you work to deepen your permission to communicate with those people? And in numerous informative case studies, including American Airlines’ frequent-flier program, Amazon.com, and Yahoo!, Godin demonstrates how marketers are already profiting from this key new approach in all forms of media.

دانلود کتاب «بازاریابی مجوز: تبدیل غریبه ها به دوستان و دوستان به مشتریان»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید