دانلود کتاب People and Products: Consumer Behavior and Product Design (به فارسی: افراد و محصولات: رفتار مصرف کننده و طراحی محصول) نوشته شده توسط «Allan J. Kimmel»
اطلاعات کتاب افراد و محصولات: رفتار مصرف کننده و طراحی محصول
موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Routledge
نویسنده: Allan J. Kimmel
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2015
تعداد صفحه: 304 / 321
حجم فایل: 1.94 مگابایت
کد کتاب: 1138812242 , 9781138812246
توضیحات کتاب افراد و محصولات: رفتار مصرف کننده و طراحی محصول
با بررسی رابط بین رفتار مصرف کننده و توسعه محصول جدید، افراد و محصولات: رفتار مصرف کننده و طراحی محصولروش هایی را نشان می دهد که از طریق آنها مصرف کنندگان در طراحی محصول مشارکت می کنند، سودمندی محصول را افزایش می دهند و هویت برند را تعیین می کنند. .
با افزایش ارتباط و پیشرفت در فناوری، مصرف کنندگان و بازاریابان بیش از هر زمان دیگری به هم مرتبط هستند. با این حال، متون رفتار مصرف کننده اغلب کاربرد موضوع در طراحی، آزمایش و موفقیت محصول را نادیده می گیرند. این اولین کتابی است که این رابط را به تفصیل مورد بررسی قرار می دهد و موضوعاتی مانند موارد زیر را بررسی می کند:
ویژگی ها و ویژگی هایی که مصرف کنندگان از محصولات و خدمات می خواهند و نیروهای اجتماعی و فرهنگی باید از آن آگاه باشند
p>طراحی و شکل و نحوه تسهیل استفاده از محصول
تحولات فناوری و روشهایی که آنها نحوه تعامل مصرفکنندگان با محصولات را تغییر دادهاند
دفع و پایداری محصول
در حال ظهور و روندهای آینده در رفتار مصرف کننده و توسعه و طراحی محصول
این حجم هیجان انگیز برای هر کسی که علاقه مند به بازاریابی، رفتار مصرف کننده، توسعه محصول، فناوری، مهندسی، طراحی و مدیریت برند است، مرتبط است.
By examining the interface between consumer behavior and new product development, People and Products: Consumer Behavior and Product Design demonstrates the ways in which consumers contribute to product design, enhance product utility, and determine brand identity.
With increased connectedness and advances in technology, consumers and marketers are more closely connected than ever before. Yet consumer behavior texts often overlook the application of the subject to product design, testing, and success. This is the first book to explore this interface in detail, exploring such issues as:
The attributes and qualities that consumers demand from products and services, and social and cultural forces to be aware of
Design and form and how they facilitate product usage
Technological developments and the ways they have changed how consumers interact with products
Product disposal and sustainability
Emerging and future trends in consumer behavior and product development and design
This exciting volume is relevant to anyone interested in marketing, consumer behavior, product development, technology, engineering, design and brand management.
دانلود کتاب «افراد و محصولات: رفتار مصرف کننده و طراحی محصول»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.