زمين شناسي

سیاست حزبی در آسیای جنوب شرقی: مشتری گرایی و رقابت انتخاباتی در اندونزی، تایلند و فیلیپین

Party Politics in Southeast Asia: Clientelism and Electoral Competition in Indonesia, Thailand and the Philippines

دانلود کتاب Party Politics in Southeast Asia: Clientelism and Electoral Competition in Indonesia, Thailand and the Philippines (به فارسی: سیاست حزبی در آسیای جنوب شرقی: مشتری گرایی و رقابت انتخاباتی در اندونزی، تایلند و فیلیپین) نوشته شده توسط «Dirk Tomsa – Andreas Ufen»


اطلاعات کتاب سیاست حزبی در آسیای جنوب شرقی: مشتری گرایی و رقابت انتخاباتی در اندونزی، تایلند و فیلیپین

موضوع اصلی: علوم زمین

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Routledge

نویسنده: Dirk Tomsa – Andreas Ufen

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2012

تعداد صفحه: 248 / 241

حجم فایل: 6.91 مگابایت

کد کتاب: 041551942X , 9780415519427

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب سیاست حزبی در آسیای جنوب شرقی: مشتری گرایی و رقابت انتخاباتی در اندونزی، تایلند و فیلیپین

این کتاب با کمک به گفتمان رو به رشد در مورد احزاب سیاسی در آسیا، به احزاب در رقابتی ترین دموکراسی های انتخاباتی آسیای جنوب شرقی مانند اندونزی، تایلند و فیلیپین می پردازد. این پویایی های متنوع سیاست حزبی در منطقه را برجسته می کند و بینش های جدیدی را در مورد ساختارهای سازمانی، استراتژی های بسیج و ابعاد متعدد پیوند بین احزاب سیاسی و رای دهندگان آنها ارائه می دهد.

این کتاب بر برجستگی شیوه‌ها و استراتژی‌های مشتری‌گرایانه، هم در درون احزاب و هم بین احزاب و رای‌دهندگان آنها تمرکز دارد. این نشان می‌دهد که مشتری‌گرایی بسیار متنوع است و می‌تواند اشکال مختلفی داشته باشد، از روابط سنتی و شخصی‌شده بین حامی و مشتری گرفته تا تناسخ مدرن مشتری‌گرایی شبکه‌ای مبتنی بر کارگزار که اغلب بر اساس روابط ناشناس‌تر است. این کتاب همچنین به این موضوع می‌پردازد که چگونه احزاب سیاسی معاصر اغلب شیوه‌های مشتری مداری را با الگوهای رسمی‌تر سازمان‌دهی و ارتباطات ترکیب می‌کنند، بنابراین پرسش‌هایی در مورد دوگانگی‌های تحلیلی دقیق ایجاد می‌کند.

این کتاب با تقاطع بین علوم سیاسی و مطالعات منطقه‌ای، از علاقه به دانشجویان و دانش پژوهان سیاست معاصر آسیای جنوب شرقی، و دانشمندان علوم سیاسی و متخصصان مطالعات آسیایی با علاقه تحقیقاتی گسترده تر به مطالعات دموکراسی تطبیقی.


Contributing to the growing discourse on political parties in Asia, this book looks at parties in Southeast Asia’s most competitive electoral democracies of Indonesia, Thailand and the Philippines. It highlights the diverse dynamics of party politics in the region and provides new insights into organizational structures, mobilizational strategies and the multiple dimensions of linkages between political parties and their voters.

The book focuses on the prominence of clientelistic practices and strategies, both within parties as well as between parties and their voters. It demonstrates that clientelism is extremely versatile and can take many forms, ranging from traditional, personalized relationships between a patron and a client to the modern reincarnations of broker-driven network clientelism that is often based on more anonymous relations. The book also discusses how contemporary political parties often combine clientelistic practices with more formal patterns of organization and communication, thus raising questions about neat analytical dichotomies.

Straddling the intersection between political science and area studies, this book is of interest to students and scholars of contemporary Southeast Asian politics, and political scientists and Asian Studies specialists with a broader research interest in comparative democratization studies.

دانلود کتاب «سیاست حزبی در آسیای جنوب شرقی: مشتری گرایی و رقابت انتخاباتی در اندونزی، تایلند و فیلیپین»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید