فلسفه

تمثیل های پساانسان: واقعیت های دیجیتال، بازی، و تجربه بازیکن

Parables of the Posthuman: Digital Realities, Gaming, and the Player Experience

دانلود کتاب Parables of the Posthuman: Digital Realities, Gaming, and the Player Experience (به فارسی: تمثیل های پساانسان: واقعیت های دیجیتال، بازی، و تجربه بازیکن) نوشته شده توسط «Jonathan Boulter – Andrew Kopietz»


اطلاعات کتاب تمثیل های پساانسان: واقعیت های دیجیتال، بازی، و تجربه بازیکن

موضوع اصلی: جامعه، سیاست و فلسفه – فلسفه عمومی و متفرقه

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Wayne State University Press

نویسنده: Jonathan Boulter – Andrew Kopietz

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2015

تعداد صفحه: 168 / 163

حجم فایل: 18.50 مگابایت

کد کتاب: 0814334881 , 9780814334881

توضیحات کتاب تمثیل های پساانسان: واقعیت های دیجیتال، بازی، و تجربه بازیکن

بازی های ویدیویی در پیوند صمیمی خود و ماشین، بدن را به یک موجودیت سیال، پویا، ناپایدار و ناپیوسته تبدیل می کند. در حالی که بازی دیجیتال و فرهنگ تبدیل به یک زمینه محبوب مطالعات دانشگاهی شده است، تحلیل فلسفی پایدار از این تجربه بازی مستقیم وجود ندارد. نویسنده جاناتان بولتر در کتاب «مثل‌های پسا انسان: واقعیت‌های دیجیتال، بازی و تجربه بازیکن» با تحلیل فلسفی بازی‌های ویدیویی و تجربه بازیکن به این شکاف می‌پردازد. بولتر با یافتن نقاط عزیمت در پدیدارشناسی و روانکاوی، استدلال می کند که ما باید به طور جدی در مورد اینکه وارد شدن به یک رابطه با ماشین بازی و فرض کردن (یا به شما اعطا کردن) یک هویت ماشینی و پساانسانی به چه معناست، فکر کنیم.

Parables of the Posthuman با پرسیدن این سوال به تجربه بازی نزدیک می شود: ورود بازیکن به “دنیای” ماشینی بازی به چه معناست؟ بازی چه اشکالی از ذهنیت را به بازیکن ارائه می دهد؟ وقتی کسی بازی می کند برای خود آگاهی چه اتفاقی می افتد؟ برای این منظور، بولتر تجربه بازی‌های ویدئویی نقش‌آفرینی خاص، از جمله Fallout 3، Half-Life 2، BioShock، Crysis 2، و Metal Gear Solid 4 را تجزیه و تحلیل می‌کند. «درباره» موضوعاتی که ظرفیت‌های فیزیکی و فکری آنها از طریق ماشین یا وسایل مصنوعی دیگر گسترش می‌یابد – و همچنین تجربه‌ای از پساانسان را برای بازیکن به نمایش می‌گذارد، که در حین انجام بازی بیشتر از آنچه بود می‌شود. بولتر با بررسی اینکه چگونه بازی به‌عنوان تمثیلی از آنچه انسان یا پساانسان ممکن است در زمان‌های آینده به نظر برسد، به پایان می‌رسد. گیمرهای ویدیویی که علاقه مند به تفکر در مورد مفاهیم بازی هستند از این حجم لذت خواهند برد.


In its intimate joining of self and machine, video gaming works to extend the body into a fluid, dynamic, unstable, and discontinuous entity. While digital gaming and culture has become a popular field of academic study, there has been a lack of sustained philosophical analysis of this direct gaming experience. In Parables of the Posthuman: Digital Realities, Gaming, and the Player Experience, author Jonathan Boulter addresses this gap by analyzing video games and the player experience philosophically. Finding points of departure in phenomenology and psychoanalysis, Boulter argues that we need to think seriously about what it means to enter into a relationship with the game machine and to assume (or to have conferred upon you) a machinic, posthuman identity.

Parables of the Posthuman approaches the experience of gaming by asking: What does it mean for the player to enter the machinic “world” of the game? What forms of subjectivity does the game offer to the player? What happens to consciousness itself when one plays? To this end, Boulter analyzes the experience of particular role-playing video games, including Fallout 3, Half-Life 2, BioShock, Crysis 2, and Metal Gear Solid 4. These games both thematize the idea of the posthuman–the games are “about” subjects whose physical and intellectual capacities are extended through machine or other prosthetic means–and also enact an experience of the posthuman for the player, who becomes more than what he was as he plays the game. Boulter concludes by exploring how the game acts as a parable of what the human, or posthuman, may look like in times to come.

Academics with an interest in the intersection of philosophy, psychoanalysis, and popular culture forms and video gamers with an interest in thinking about the implications of gaming will enjoy this volume.

دانلود کتاب «تمثیل های پساانسان: واقعیت های دیجیتال، بازی، و تجربه بازیکن»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید